Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes pilotfrue har tapt seg som blogger, dårlige innlegg der det meste er reklame og dårlig kvalitet på bildene. Hun daler ned på blogglisten. Hun gønner på nå med strekkmerkebilder (gjesp) i håp om å klatre opp på topp fem. Men sånn helt ærlig tror jeg at litt strekkmerker er såpass vanlig at det ikke blir det helt store antall klikk av dette. Spørs om det blir noe VG oppslag alla: Hylles for strekkmerkebilder etc..

kjedelige greier på den bloggen for tiden. Det ligger ingen sjel eller hjerte der lenger desverre. 

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
Gjest xx girl xx
Skrevet
3 minutter siden, Lillyvally skrev:

Synes pilotfrue har tapt seg som blogger, dårlige innlegg der det meste er reklame og dårlig kvalitet på bildene. Hun daler ned på blogglisten. Hun gønner på nå med strekkmerkebilder (gjesp) i håp om å klatre opp på topp fem. Men sånn helt ærlig tror jeg at litt strekkmerker er såpass vanlig at det ikke blir det helt store antall klikk av dette. Spørs om det blir noe VG oppslag alla: Hylles for strekkmerkebilder etc..

kjedelige greier på den bloggen for tiden. Det ligger ingen sjel eller hjerte der lenger desverre. 

Enig! Jeg har sluttet helt å lese bloggen. Det gir meg ingenting. Ikke underholdning engang. 

Det er ikke overraskende at bloggen har blitt så dårlig, med tanke på hvor lat hun var før hun fikk barn. 

Skrevet
3 timer siden, J.. skrev:

Sant nok..

Men i begge sesongene handler det jo om at han fikser noe på seg selv,ikke hun. 

🤨

Jeg makter ham ikke etter den der greia hvor han ikke lenger taklet overleppa si.

Skrevet
6 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg makter ham ikke etter den der greia hvor han ikke lenger taklet overleppa si.

Rimelig kleint at deres minutter på skjermen i denne episoden også,gikk ut på å se han "forbedre" eget utseende fordi det var så vanskelig å ta fine bilder til bloggen pga vinkler for å skjule hårtap..

Altså..

Trodde bloggen handlet først å fremst om HENNE..

• Liker 30
Skrevet
56 minutter siden, J.. skrev:

Rimelig kleint at deres minutter på skjermen i denne episoden også,gikk ut på å se han "forbedre" eget utseende fordi det var så vanskelig å ta fine bilder til bloggen pga vinkler for å skjule hårtap..

Altså..

De er veldig tafatte begge to.

Skrevet
4 timer siden, O.G. skrev:

Enig! Det kan faktisk ikke bli særlig stusseligere enn mann 40+ som «plumper» leppene 🙈🙈🙈

• Liker 18
Skrevet
4 timer siden, J.. skrev:

Altså..

Jo mer jeg ser om dette paret, jo mer dominerende synes jeg han virker. Jeg trodde bloggen var et Julianne-prosjekt, men jo mer jeg ser han derre pilotmannen hennes, jo mer tenker jeg at han sitter og drar i relativt mange tråder bak kulissene.

Skrevet
14 minutter siden, Vitting skrev:

Jo mer jeg ser om dette paret, jo mer dominerende synes jeg han virker. Jeg trodde bloggen var et Julianne-prosjekt, men jo mer jeg ser han derre pilotmannen hennes, jo mer tenker jeg at han sitter og drar i relativt mange tråder bak kulissene.

Enig! Faktisk den rake motsetningen av fotballfrua og gubben! 

• Liker 3
Skrevet
40 minutter siden, Vitting skrev:

Tenkte det samme da de skulle til Bergen på lanseringen. Hvorfor måtte Han bli med istedenfor å passe sønnen sin?🤷🏻‍♀️

• Liker 12
Skrevet
6 minutter siden, Inga-pinga skrev:

Tenkte det samme da de skulle til Bergen på lanseringen. Hvorfor måtte Han bli med istedenfor å passe sønnen sin?🤷🏻‍♀️

Lagt inn både blod og penger for å se flott ut foran kamera,så ville han vel utnytte sjansen.. 🙄

• Liker 10
Skrevet

Like fantastisk at folk som får første unge tror de er unike. #tigermamma/strekkmerker/✈️/❄️.

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, Vitting skrev:

Har lett for å bli sånn da siden han er nærmere 20 år eldre.

Skrevet
2 timer siden, J.. skrev:

Lagt inn både blod og penger for å se flott ut foran kamera,så ville han vel utnytte sjansen.. 🙄

Tror jeg og. Virker som han stortrives i rampelyset og mer enn gjerne hopper på den karusellen for oppmerksomhet og minuts of fame. Uten kona hadde ingen visst hvem han hadde vært.

• Liker 16
Skrevet
28 minutter siden, My <3 skrev:

Tror jeg og. Virker som han stortrives i rampelyset og mer enn gjerne hopper på den karusellen for oppmerksomhet og minuts of fame. Uten kona hadde ingen visst hvem han hadde vært.

Nettopp.. 🤮

• Liker 5
Gjest xx girl xx
Skrevet

Det var piloten som kom med blogg ideen også. Noe min mann aldri i livet hadde gjort. 

Skrevet
3 timer siden, O.G. skrev:

Har lett for å bli sånn da siden han er nærmere 20 år eldre.

Hvor gamle er de?

Skrevet
5 timer siden, Cookie123 skrev:

Hvor gamle er de?

I følge proff.no er han født i 1979 og hun i 1990. De som påstår det er nesten 20 år i mellom dem tok i "litt". 

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, Korpsnerden skrev:

I følge proff.no er han født i 1979 og hun i 1990. De som påstår det er nesten 20 år i mellom dem tok i "litt". 

Jøss. Han ser ganske mye eldre ut enn det!

• Liker 17
Skrevet
9 minutter siden, Tulipanpiken skrev:

Sånne "forsøk på å se yngre ut" - tiltak bruker å slå tilbake med motsatt effekt,så ikke så rart..

• Liker 18
Skrevet
3 timer siden, Tulipanpiken skrev:

Vi får håpe han ikke leser dette, for da vil det nok bli mere i eget fjes som han ikke takler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...