Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Gjest xx girl xx
6 timer siden, Carrosen skrev:

Når en godt voksen mann legger ut «trassende» instastoryer i det som skal være den lykkeligste tiden deres, er det ikke mye respekt fra meg heller. 

De får nok mye dritt og usakelig kritikk, jeg skjønner de er lei av det (men hey - ingen som tvinger dere til å utlevere livene deres slik at de tilbakemeldingene kommer!), men her bruker han etter min mening berettiget kritikk for å provosere og sikkert få mer klikk på det (og jada, går jo fem på som lar meg bli provosert - mission accomplished).

Jeg er så enig! 

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, gjest91 skrev:

Gratulerer med kalvingen, heter det.

Det heter ikke kalving ,men føde .Hva er poenget med å skrive det? Kyrne kalver. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, xx girl xx skrev:

Må innrømme jeg mister litt respekten for han. Det med barbiedukker og hunder i sengen er velfortjent kritikk. Men det klarer de ikke se. 

Jeg ser ikke poenget med å kjøpe inn barbidukker/ andre dukker til en baby, det er ikke det de leker med. Julianne har sagt at dersom han ønsker seg en dukke så skal de kjøpe det. Jeg antar han skal gå i barnehage og får kjennskap til dukker der om han ikke har fått det tidligere, og jeg har liten tro på at fravær av dukker det første leveåret vil skape problemer for et barn, -uavhengig av kjønn.

Blant dyreelskere er det ikke uvanlig at hunder og katter får ligge i senger og sofaer. Sånn hadde jeg det i min oppvekst, sånn har vi hatt det i barnas oppvekst, og sånn er det hos de fleste som har dyr i min omgangskrets.

Det er selvfølgelig helt greit å ville gjøre ting på en annen måte, men at pilotparet vil ha det på denne måten synes jeg er lite å kritisere.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
6 minutter siden, Jenki skrev:

Jeg ser ikke poenget med å kjøpe inn barbidukker/ andre dukker til en baby, det er ikke det de leker med. Julianne har sagt at dersom han ønsker seg en dukke så skal de kjøpe det. Jeg antar han skal gå i barnehage og får kjennskap til dukker der om han ikke har fått det tidligere, og jeg har liten tro på at fravær av dukker det første leveåret vil skape problemer for et barn, -uavhengig av kjønn.

Blant dyreelskere er det ikke uvanlig at hunder og katter får ligge i senger og sofaer. Sånn hadde jeg det i min oppvekst, sånn har vi hatt det i barnas oppvekst, og sånn er det hos de fleste som har dyr i min omgangskrets.

Det er selvfølgelig helt greit å ville gjøre ting på en annen måte, men at pilotparet vil ha det på denne måten synes jeg er lite å kritisere.

I siste spørsmål og svar skriver hun at hun mener det er forskjell på gutter og jenter. Og at grensen går ved dukker. Hun har senere moderert seg litt i en artikkel. 

Vi har både hund og barn. Hunden har ikke fått være i senga når barna var små. Både pga hygiene og for man vet aldri hvor hunden legger seg. 

Uansett synes jeg det er barnslig og latterlig av Ulrik det han holder på med på mystory (Instagram). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk er sure for at de har hundene i senga. En hund er mye renere enn mennesker. Hunder svetter ikke, men mennesker svetter utrolige mengder når dem sover. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, enirt skrev:

Skjønner ikke hvorfor folk er sure for at de har hundene i senga. En hund er mye renere enn mennesker. Hunder svetter ikke, men mennesker svetter utrolige mengder når dem sover. 

De slikker jo seg et visst sted, og det er ikke sikkert alle babyer tåler de bakteriene hvis hunden slikker dem i ansiktet. Immunforsvaret utvikler seg sakte og sikkert de første årene. Bare nevner det.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spyttet til hunden har en bakteriedrepende effekt. Spyttet har veldig lav pH verdi så derfor er det ikke farlig. Jeg hadde ikke latt hunden min slikket en baby rundt munnen, men om det hadde skjedd likevel så hadde jeg ikke blitt helt hysterisk heller. Verre med mennesker som røyker, klør seg i rumpa, piller seg i nesa for å deretter ta på babyen eller putte fingeren i munnen til baby.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, enirt skrev:

Spyttet til hunden har en bakteriedrepende effekt. Spyttet har veldig lav pH verdi så derfor er det ikke farlig. Jeg hadde ikke latt hunden min slikket en baby rundt munnen, men om det hadde skjedd likevel så hadde jeg ikke blitt helt hysterisk heller. Verre med mennesker som røyker, klør seg i rumpa, piller seg i nesa for å deretter ta på babyen eller putte fingeren i munnen til baby.

Til og med rett etter å ha vasket seg der sola ikke skinner? Ikke rart at hunden blir omtalt som menneskets beste venn i så tilfelle 😋.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, enirt skrev:

Det er ikkje hygiena som bekymrer meg. Men att hundene kan legge seg over babyen og dermed kvele babyen. Dyr skal ein aldri stole på og eg synst det er hårreisande att Julianne og Ulrik tek sjangsen. Ja sjangsen er veldig liten, men kvifor risikere ett liv?

Endret av Litenhopp
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får mer bakterier i deg av å kline med et annet menneske enn du får i deg hvis en hund slikker deg i trynet. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr i senga er ikke noe å kritisere føler jeg. Og jeg tolket ikke snappen hans trassig heller? Syns det er bra at de ikke pælmer ut hundene sekundet det kommer en baby i hus.

Jeg er også veldig villig til å tilgi manglende merking på kurven hun fikk. Hun har nettopp født, sikkert sliten,  og ble glad for kurven som helt sikkert var en overraskelse for henne.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt vel naivt å tro at hun glemmer/unngår å merke fordi hun er trøtt og sliten. Da er det vel bare å la være å vise frem produktene for en stund da? Og kun konsentrere seg om den lille. Men det må selvsagt vises fem siden hun driver en (reklame)blogg. Sponsingen holder hjulene i gang, det er det vel liten tvil om?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, gjest91 skrev:

Gratulerer med kalvingen, heter det.

Var det en nødvendig kommentar, syns du? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Synes det er litt vel naivt å tro at hun glemmer/unngår å merke fordi hun er trøtt og sliten. Da er det vel bare å la være å vise frem produktene for en stund da? Og kun konsentrere seg om den lille. Men det må selvsagt vises fem siden hun driver en (reklame)blogg. Sponsingen holder hjulene i gang, det er det vel liten tvil om?

Vet du hva,  pf er veldig flink til å merke. Jeg tror dette er en ærlig tabbe;  hun har følt hun fikk en overraskelse på døra, bedrift har tenkt sponsing.  Jeg tror hun ble glad og overrasket og viste det frem

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derimot syns jeg pilotens snap fra i natt hvor Julianne ammer(godt tildekt) er unødvendig,  og ikke passer seg for x antall ukjente følgere

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Takida skrev:

Vet du hva,  pf er veldig flink til å merke. Jeg tror dette er en ærlig tabbe;  hun har følt hun fikk en overraskelse på døra, bedrift har tenkt sponsing.  Jeg tror hun ble glad og overrasket og viste det frem

Ok, da tenker vi forskjellig om saken. Forfriskende med ulike meninger 👍🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, Takida skrev:

Derimot syns jeg pilotens snap fra i natt hvor Julianne ammer(godt tildekt) er unødvendig,  og ikke passer seg for x antall ukjente følgere

Enig 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Takida skrev:

Føler de hadde behov for å vise at hun ammer og at hun ikke tar seg fri osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Takida skrev:

Synes det blir å undervurdere en profesjonell aktør. Da er det mye mer sannsynlig at hun gjør det slik med vilje. En bloggerbedrift i denne kategorien gjør neppe noe tilfeldig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
33 minutter siden, Elevbruker skrev:

Føler de hadde behov for å vise at hun ammer og at hun ikke tar seg fri osv.

De fleste med barn skjønner at man ikke har fri med en nyfødt i hus. De er nok veldig stolte og lykkelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...