Pås Skrevet 25. juni 2018 #4581 Del Skrevet 25. juni 2018 5 minutter siden, Sjokomilkshake skrev: Regner med dere har sendt henne en melding om det da😊 For hun sjekker nok neppe KG for å se at hun gjør jobben sin rett. Jeg vet selvsagt ikke om pilotfruen leser her inne, gjør du? Det er imidlertid et faktum at mange bloggere leser hva som skrives om dem her. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokomilkshake Skrevet 25. juni 2018 #4582 Del Skrevet 25. juni 2018 8 minutter siden, J.. skrev: Er vel greiere å sende beskjed til FO,siden det er jobben deres. *insert hersketeknikksmiley. De som irriterer seg så voldsomt over manglende markering får informere FO om det, de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 25. juni 2018 #4583 Del Skrevet 25. juni 2018 2 minutter siden, Sjokomilkshake said: De som irriterer seg så voldsomt over manglende markering får informere FO om det, de. 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokomilkshake Skrevet 25. juni 2018 #4584 Del Skrevet 25. juni 2018 7 minutter siden, Pås skrev: Jeg vet selvsagt ikke om pilotfruen leser her inne, gjør du? Det er imidlertid et faktum at mange bloggere leser hva som skrives om dem her. Jeg vet ikke hvor mange bloggere som leser om seg selv her inne. Gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 25. juni 2018 #4585 Del Skrevet 25. juni 2018 4 minutter siden, Sjokomilkshake skrev: Jeg vet ikke hvor mange bloggere som leser om seg selv her inne. Gjør du? I rest my case! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokomilkshake Skrevet 25. juni 2018 #4586 Del Skrevet 25. juni 2018 4 minutter siden, Pås skrev: I rest my case! 👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 25. juni 2018 #4587 Del Skrevet 25. juni 2018 (endret) Tror det er flere av dem som leser her inne enn vi tror selv om enkelte ikke vil innrømme det på bloggene sine. Jeg husker at det var en som påpekte manglende merking på et av pilotfruens innlegg, og ti minutter senere var merkingen på plass.. Endret 25. juni 2018 av Jordbærogfløte 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 25. juni 2018 #4588 Del Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, Irja skrev: Rimelig naivt å tro at dette var en gave uten baktanker 😅 Haha ja 😂 De hadde nok gitt henne gaven om hun bare var en helt vanlig jente og ingen toppblogger. Not 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokomilkshake Skrevet 25. juni 2018 #4589 Del Skrevet 25. juni 2018 18 minutter siden, smalls skrev: Haha ja 😂 De hadde nok gitt henne gaven om hun bare var en helt vanlig jente og ingen toppblogger. Not I gaven jeg fikk var det ikke like mye innhold, men det var en veldig fin gave som hadde noen hundre kroner i verdi - jeg er ingen toppblogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 25. juni 2018 #4590 Del Skrevet 25. juni 2018 2 minutter siden, Sjokomilkshake skrev: I gaven jeg fikk var det ikke like mye innhold, men det var en veldig fin gave som hadde noen hundre kroner i verdi - jeg er ingen toppblogger. Kjempefint anekdotisk bevis som ikke har noe relevans i tråden. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokomilkshake Skrevet 25. juni 2018 #4591 Del Skrevet 25. juni 2018 2 minutter siden, Femilie skrev: Kjempefint anekdotisk bevis som ikke har noe relevans i tråden. Bla noen sider tilbake, så skal du se det kanskje er litt relevant likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 25. juni 2018 #4592 Del Skrevet 25. juni 2018 4 minutter siden, Sjokomilkshake skrev: Bla noen sider tilbake, så skal du se det kanskje er litt relevant likevel. Har selvfølgelig lest hele diskusjonen før jeg skriver noe. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi123 Skrevet 25. juni 2018 #4593 Del Skrevet 25. juni 2018 Er det noen som har prøvd å høre med Pilotfrue ang merkinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 25. juni 2018 #4594 Del Skrevet 25. juni 2018 2 timer siden, Sjokomilkshake skrev: I gaven jeg fikk var det ikke like mye innhold, men det var en veldig fin gave som hadde noen hundre kroner i verdi - jeg er ingen toppblogger. Nå er det allikevel forskjell på hva en lokal liten butikk gir til en trofast kunde, kontra hva en (hovedsaklig) nettbutikk gir til en toppblogger som allerede har fått flere produkter og skrevet flere reklameinnlegg for butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokomilkshake Skrevet 25. juni 2018 #4595 Del Skrevet 25. juni 2018 3 minutter siden, eksiltronder skrev: Nå er det allikevel forskjell på hva en lokal liten butikk gir til en trofast kunde, kontra hva en (hovedsaklig) nettbutikk gir til en toppblogger som allerede har fått flere produkter og skrevet flere reklameinnlegg for butikken. Har ikke skrevet hvilken butikk det var da. Selv om butikken er i byen her betyr det ikke nødvendigvis at det er en liten, lokal butikk. Jeg vet ikke hva Pilotfrue og Babybanden har blitt enige om når det kommer til denne gaven. Om det var planlagt at det skulle komme en gave og hun skulle dele det på instastory, om babybanden ga den i håp om at hun skulle vise det frem eller om det rett og slett var for å være snill. Etter å ha sett nærmere på tingene ser jeg jo at det var voldsomt til ting denne gaven inneholdt, så da har det vel vært en baktanke med det. Hadde det vært en litt mindre gave hadde det jo ikke vært heeelt uaktuelt at den ble gitt kun for å være snill.. Men nok om det. Har hun glemt å merke det som reklame håper jeg for hennes del at hun husker på det i fremtidige innlegg så hun slipper konsekvensene av å glemme det😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 25. juni 2018 #4596 Del Skrevet 25. juni 2018 2 timer siden, Sjokomilkshake skrev: I gaven jeg fikk var det ikke like mye innhold, men det var en veldig fin gave som hadde noen hundre kroner i verdi - jeg er ingen toppblogger. Fint for deg da, men 99% sikker på at de hadde en baktanke og ikke bare ga gaven for å være hyggelig. Hun er tross alt en toppblogger som ligger høyt oppe på topplisten. Så garantert et sponset produkt 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My <3 Skrevet 25. juni 2018 #4597 Del Skrevet 25. juni 2018 5 timer siden, Sjokomilkshake skrev: Kanskje de ga for reklamen, kanskje de ga fordi de faktisk er godhjerta. Det vet verken du, jeg, eller andre her. Men som sagt, ser jo stadig vekk at folk hovedsakelig er ute etter å ta bloggere for alt, så for all del. Da burde de heller oppsøkt frivillige organisasjoner som hjelper svakerestilte familier. Hvis de er så sabla godhjerta. Åh, vent....de har kanskje ingen populær blogg for å vise frem gavene på...da falt poenget bort. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enirt Skrevet 26. juni 2018 #4598 Del Skrevet 26. juni 2018 nytt blogginnlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. juni 2018 #4599 Del Skrevet 26. juni 2018 Elendig skrevet,hele første avsnitt var jo bare det samne skrevet 3 ganger med forskjellige ord. Og avsluttes med å fiske etter flere følgere på Insta,sånn det skal gjøres! Herregud.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekkoen Skrevet 26. juni 2018 #4600 Del Skrevet 26. juni 2018 Han avslørte vel at det ble keisersnitt til slutt da med å legge ut bilde av seg i «scrubs». 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå