Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
2 hours ago, tuppa said:

Tilfeldig at de delte den igår mens deres Bloggerne-deltaker lå på fødestua tro? 🙂

Det tror jeg nok. Silje er ikke en "rampelys-journalist".

Endret av Speedmaster
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, Snuppah00 skrev:

Så fordi jeg ikke er fast leser av bloggen, så er det rart jeg vil kommentere her? Man må være fast leser av bloggere ellers blir det rart å kommentere i bloggtråder? Make sense. Og ja, jeg synes faktisk det interessant å lese og diskutere her. 😊

Det sa jeg ikke. Du sier bloggen ikke er så interessant, ergo så leser du nok veldig lite.  Forstår ikke hvorfor du da syntes det er interessant å lese og diskutere om en blogg og person du ikke finner interessant. 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Bambi1995 said:

Det sa jeg ikke. Du sier bloggen ikke er så interessant, ergo så leser du nok veldig lite.  Forstår ikke hvorfor du da syntes det er interessant å lese og diskutere om en blogg og person du ikke finner interessant. 

Nå kverulerer du bare. Man kan da fint diskutere fenomenet blogging uten å være en aktiv leser av en spesifikk blogg.

• Liker 11
Skrevet
16 minutter siden, Speedmaster skrev:

Nå kverulerer du bare. Man kan da fint diskutere fenomenet blogging uten å være en aktiv leser av en spesifikk blogg.

Takk. Rart hva noen må henge seg opp i

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer med babyen..

(bilde instagram)

• Liker 2
Gjest orfeus
Skrevet

Babylykke er fint og bildet var uskyldig; bare en liten hånd ❤️

Skrevet
33 minutter siden, orfeus skrev:

Babylykke er fint og bildet var uskyldig; bare en liten hånd ❤️

Mmm,fikk lyst på baby igjen jeg nå❤️

Skrevet

Gratulerer til paret 💝

Men når det gjelder pressen.. VG sier de ikke har lyktes å komme i kontakt med dem.. Det må da være lov til å ha den første tiden i fred..

• Liker 19
Gjest orfeus
Skrevet
Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev:

Gratulerer til paret 💝

Men når det gjelder pressen.. VG sier de ikke har lyktes å komme i kontakt med dem.. Det må da være lov til å ha den første tiden i fred..

Det sier ganske mye om hvor tabloidene legger inn støtet. Kan de ikke bruke ressursene på noe mer fornuftig?

Skrevet
11 timer siden, Korsihalsen skrev:

Har hun kalvet enda?

Ikke morsomt

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, orfeus skrev:

Det sier ganske mye om hvor tabloidene legger inn støtet. Kan de ikke bruke ressursene på noe mer fornuftig?

Enig! 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Ikke morsomt

Lo godt jeg

• Liker 10
Gjest BordetErSnudd
Skrevet

💙 Gratulerer så mye til det nybakte foreldreparet (selv om jeg tviler på at de leser her inne) 💙 Håper det er en rolig og fredelig baby de har fått, og at fødselen gikk greit for a' mor.

Skrevet
10 minutter siden, Honey Dew skrev:

Ikke morsomt

Hva er feil med det? Sier det selv, og jeg har termin 9.desember :) 

Gratulerer til pilotfrue og mannen med sønnen! 😁

• Liker 9
Gjest BordetErSnudd
Skrevet

Og det var så fine og ekte bilder etter fødselen! Får fremdeles frysninger av nyfødt-bildet til fotballfruas yngste på Instagram (hvor faren Lars Kristian holder den lille babyfoten tilsynelatende i et jerngrep).

Skrevet
2 minutter siden, Marisana skrev:

Hva er feil med det? Sier det selv, og jeg har termin 9.desember :) 

Gratulerer til pilotfrue og mannen med sønnen! 😁

Vi sa også dette når jeg selv skulle kalve 😊 Bare artig det. Lo like godt hver gang. 

• Liker 9
Skrevet
39 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Gratulerer til paret 💝

Vil vel være de første som får snakke med de. Men la de nå få fred. Dama har nettopp født!

• Liker 5
Gjest Vitting
Skrevet

Det irriterer meg i kaviarstjerna at dette er forsidemateriale hos VG, Dagbladet, Nettavisen/TV2, og hvem vet hvilke andre fantastiske steder som har gitt de forsidemateriale.

Skrevet
55 minutter siden, Vitting skrev:

Det irriterer meg i kaviarstjerna at dette er forsidemateriale hos VG, Dagbladet, Nettavisen/TV2, og hvem vet hvilke andre fantastiske steder som har gitt de forsidemateriale.

Særlig overskriftene på VG og Dagbladet: «Ble MAMMA for første gang» (hva med pappa?) og ikke minst «Bloggbabyen er her» (BLOGGbaby?! BABYEN er her)

• Liker 16
Skrevet
10 minutter siden, Medlem95 skrev:

Særlig overskriftene på VG og Dagbladet: «Ble MAMMA for første gang» (hva med pappa?) og ikke minst «Bloggbabyen er her» (BLOGGbaby?! BABYEN er her)

Den med "Mamma" reagerte jeg også på. Det var bilde av dem begge, hvorfor ikke skrive "Ble foreldre for første gang" ?

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...