Medlem95 Skrevet 20. juni 2018 #4441 Skrevet 20. juni 2018 Jeg lurer på hvordan TV-program som Fødeavdelingen og lignende i høyere grad blir akseptert, men med en gang en blogger vil dokumentere en fødsel (siden mange påpeker at Julianne har sagt det skal dokumenteres, mest sannsynlig på Bloggerne), blir det sett ned på. Ja, det er økonomiske grunner i bilde her, men det er da vitterlig Julianne og Ulrik sitt valg, og blogging er faktisk jobben deres uansett hva folk vil mene om det. Så jeg mener at så lenge de holder seg unna eksponering av barnet etter fødsel, så er det ingen grunn til å sitte her å latterliggjøre og krenke deres fødsel. 12
Bambi1995 Skrevet 20. juni 2018 #4442 Skrevet 20. juni 2018 4 timer siden, Snuppah00 skrev: Du ser rett. Er ikke fast leser av bloggen. Bloggen er ikke så interessant Men du finner det interessant å sitter her å kommentere ting angående henne og mannen? Makes sense 4
skruf Skrevet 20. juni 2018 #4443 Skrevet 20. juni 2018 Komikerfrue/Marna fødte vel også mens det ble filmet av bloggerene og vist på TV, så Julianne er i såfall ikke den første. 5
Veslefrikk Skrevet 20. juni 2018 #4445 Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, cerruti skrev: Instastory - hvordan ser jeg det?😬 Klikk på det runde bildet øverst i venstre hjørne på instagramprofilen hennes. Hvis det ligger en ny story der, så vises det ved en rød ring rundt. 2
Hummingbird2 Skrevet 20. juni 2018 #4446 Skrevet 20. juni 2018 54 minutter siden, Medlem95 skrev: Så jeg mener at så lenge de holder seg unna eksponering av barnet etter fødsel, så er det ingen grunn til å sitte her å latterliggjøre og krenke deres fødsel. Akkurat det vet vi de kommer til å gjøre. De var på «God kveld Norge» for et par måneder siden og proklamerte at barnet skulle eksponeres. De så ingenting galt med det, og det ville gi barnet mange fordeler. 😓 4
Snuppah00 Skrevet 20. juni 2018 #4447 Skrevet 20. juni 2018 1 time siden, Bambi1995 skrev: Men du finner det interessant å sitter her å kommentere ting angående henne og mannen? Makes sense Så fordi jeg ikke er fast leser av bloggen, så er det rart jeg vil kommentere her? Man må være fast leser av bloggere ellers blir det rart å kommentere i bloggtråder? Make sense. Og ja, jeg synes faktisk det interessant å lese og diskutere her. 😊 7
Lidis88 Skrevet 20. juni 2018 #4448 Skrevet 20. juni 2018 1 time siden, Gia_ skrev: Enig, endelig for deres del 🤩🤩 og gledes enda mer til egen fødsel av de to bildene som har blitt lagt ut (begges IG story) 💃🏻 Ikke sant!!
cerruti Skrevet 20. juni 2018 #4449 Skrevet 20. juni 2018 40 minutter siden, Veslefrikk skrev: Klikk på det runde bildet øverst i venstre hjørne på instagramprofilen hennes. Hvis det ligger en ny story der, så vises det ved en rød ring rundt. Må jeg ha konto? Det kommer bare at jeg må logge inn. 1
smalls Skrevet 20. juni 2018 #4450 Skrevet 20. juni 2018 18 minutter siden, Snuppah00 skrev: Så fordi jeg ikke er fast leser av bloggen, så er det rart jeg vil kommentere her? Man må være fast leser av bloggere ellers blir det rart å kommentere i bloggtråder? Make sense. Og ja, jeg synes faktisk det interessant å lese og diskutere her. 😊 Enig. Jeg er leser ikke bloggen til Anna Rasmussen, men liker å lese om henne i hennes tråd og alt der gale hun gjør. Jeg leser heller ikke bloggen til Pilotfrue noe særlig, men følger uansett med her 12
Jolanda Skrevet 20. juni 2018 #4451 Skrevet 20. juni 2018 32 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Akkurat det vet vi de kommer til å gjøre. De var på «God kveld Norge» for et par måneder siden og proklamerte at barnet skulle eksponeres. De så ingenting galt med det, og det ville gi barnet mange fordeler. 😓 Hun har vel skrevet et innlegg etter det, og sagt at de har ombestemt seg? 4
Veslefrikk Skrevet 20. juni 2018 #4452 Skrevet 20. juni 2018 14 minutter siden, cerruti skrev: Må jeg ha konto? Det kommer bare at jeg må logge inn. Det er jeg litt usikker på, men jeg tror du må ha en konto for å se storyen. Bilder kan du se uten, men storyen er nok muligens kun for registrerte brukere. 1
Minnie23 Skrevet 20. juni 2018 #4453 Skrevet 20. juni 2018 1 time siden, Jolanda skrev: Hun har vel skrevet et innlegg etter det, og sagt at de har ombestemt seg? Mener å huske hun sa de ikke skulle eksponere han like mye som de hadde tenkt.? Krysser fingrene for at det blir lite eksponering 🤞 2
Milio Skrevet 20. juni 2018 #4454 Skrevet 20. juni 2018 La de nå få gjøre det på sin måte. Det er deres store dag. Noe de har sett frem til i evigheter. De er sikkert spente, stolte og redde samtidig. For noen som bruker hele livet på å dele med andre, så er det sikkert vanskelig å holde det største som har skjedd deg for seg selv. Dessuten er det ett bilde på Ulrik sin instagram og ett bilde på Juliannes instagram det er snakk om. Ikke overdriv heller da. 22
Jonette Skrevet 20. juni 2018 #4456 Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, Korsihalsen skrev: Har hun kalvet enda? Kalvet!🤣 3
Gjest Janus Skrevet 20. juni 2018 #4457 Skrevet 20. juni 2018 23 minutter siden, Korsihalsen skrev: Har hun kalvet enda? Eh håper du kødder? Var også en måte å si det på🙈
Gjest Janus Skrevet 20. juni 2018 #4458 Skrevet 20. juni 2018 7 timer siden, CoMa skrev: Wait, what? Ulrik har bare lagt ut ett bilde av Julianne med lystgass? På tråden her hørtes det jo ut som han minst satt og kommenterte livestream fra fødestuen... Noen elsker å overdive😂
Gjest Janus Skrevet 20. juni 2018 #4459 Skrevet 20. juni 2018 7 timer siden, BordetErSnudd skrev: Ja det blir litt uheldig av Ulrik å si at våkenetter osv blir null problem da barnet er så etterlengtet. Som om de blir mer glad i sitt barn enn andre er i sine. Det er også uheldig mtp at fødselsdepresjon ikke er unormalt, og da er det dumt å ha gått ut og sagt at her blir alt veldig lett fordi vi elsker vårt barn så innmari mye. Trur du må være i dems situasjon for å forstå!
tuppa Skrevet 21. juni 2018 #4460 Skrevet 21. juni 2018 https://www.tv2.no/nyheter/9909441/ En aktuell artikkel på tv2. Tilfeldig at de delte den igår mens deres Bloggerne-deltaker lå på fødestua tro? 🙂 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå