Gjest Touchy Skrevet 20. februar 2018 #3361 Del Skrevet 20. februar 2018 3 timer siden, Forrest skrev: Jeg leste gjennom siste spørsmålsrunden nå, men klarer ikke å se hva som er så frekt med svarene der. Hvor finner du de frekke svarene? Jeg ser de heller ikke, og forstår ikke hva det siktes til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norabora Skrevet 20. februar 2018 #3362 Del Skrevet 20. februar 2018 Hun kan umulig føle seg bedre av å gjøre seg så mye mindre på bilder enn hun egentlig er😳 De bildene på det siste innlegget og de bildene fra shooten er jo så vanvittig forskjellige. Ikke minst ansiktet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 20. februar 2018 #3363 Del Skrevet 20. februar 2018 2-års bryllupsdag i dag. Grøsser enda over antrekket hans på den store bryllupsdagen 🙈🙈Hun derimot var flott! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Touchy Skrevet 20. februar 2018 #3364 Del Skrevet 20. februar 2018 15 minutter siden, Moongirl skrev: 2-års bryllupsdag i dag. Grøsser enda over antrekket hans på den store bryllupsdagen 🙈🙈Hun derimot var flott! Snodig at en mann ville gå sånn, og hun ble flott da hun tok av seg «gardina»hun hadde foran ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 20. februar 2018 #3365 Del Skrevet 20. februar 2018 Jeg tenker at han må ha vært utrolig forelsket i henne som gikk med på å gå med sånne klær i sitt eget bryllup... 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. februar 2018 #3366 Del Skrevet 20. februar 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 20. februar 2018 #3367 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Jeg synes at annonseinnleggene er av svært dårlig kvalitet da det nærmest er en kopi av hva firmaet skriver om produktet/produktene. I dagens innlegg er det ulik skriftstørrelse og ord som ikke henger sammen. Det er mulig at det er oversatt fra et annet språk. Og når hun skriver at hun er blitt så glad i produktene, og at hun får lov til å gi en god rabatt, synes jeg det virker så kunstig. Hun får tross alt en god del penger for de innleggene. Jeg tror de fleste leserne har evnen til å ikke la seg bite på slike reklameinnlegg. Endret 20. februar 2018 av Jordbærogfløte 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. februar 2018 #3368 Del Skrevet 20. februar 2018 3 timer siden, Pås skrev: Jeg tenker at han må ha vært utrolig forelsket i henne som gikk med på å gå med sånne klær i sitt eget bryllup... Hva gjør man ikke for kjærligheten? Uansett, så synes jeg det virket som at de hadde et fint og trivelig bryllup da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 20. februar 2018 #3369 Del Skrevet 20. februar 2018 3 minutter siden, O.G. skrev: Hva gjør man ikke for kjærligheten? Uansett, så synes jeg det virket som at de hadde et fint og trivelig bryllup da. Helt enig! Begynner bare så smått å tvile på min egen mann og kjærleiken 😂 han hadde ALDRI kledd seg ut sånn som dette, verken i bryllupet eller noe annet sted! Tviler på om han ville kledd seg slik hvis det var karneval engang... Nei, tviler ikke på kjærligheten fordet, jeg vet ikke hva jeg hadde svart hvis han ville jeg skulle kle meg ut som Askepott i bryllupet heller! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. februar 2018 #3370 Del Skrevet 20. februar 2018 3 minutter siden, Pås skrev: Helt enig! Begynner bare så smått å tvile på min egen mann og kjærleiken 😂 han hadde ALDRI kledd seg ut sånn som dette, verken i bryllupet eller noe annet sted! Tviler på om han ville kledd seg slik hvis det var karneval engang... Nei, tviler ikke på kjærligheten fordet, jeg vet ikke hva jeg hadde svart hvis han ville jeg skulle kle meg ut som Askepott i bryllupet heller! Du gjorde det helt feil, du skulle fått på ham bløtkakekjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 20. februar 2018 #3371 Del Skrevet 20. februar 2018 12 timer siden, Vitting skrev: Er det noen som har prospektet på huset? Send gjerne PM, er interessert i å få større bilder av plantegningene. REDIGERING: Og for ordens skyld. Det er ikke for å stalke flyfrua, men fordi vi planlegger egen bygging av eget hus og elementer av husets plan vil være inspirasjon for oss https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=104078867&fks=104078867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. februar 2018 #3372 Del Skrevet 20. februar 2018 På 1.2.2018 den 22.53, Moongirl skrev: Trenger ikke å bli fotografert i undertøyet for å vise fram magen, da!Synes det er for intimt selv om man er gravid. Burde i hvertfall ha valgt en annen bh/dekt til bryster for her er jo puppene større enn magen og mer i fokus enn den. Gravide mager er vakre og hvorfor ikke vise dem frem? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 20. februar 2018 #3373 Del Skrevet 20. februar 2018 1 time siden, Pås skrev: Helt enig! Begynner bare så smått å tvile på min egen mann og kjærleiken 😂 han hadde ALDRI kledd seg ut sånn som dette, verken i bryllupet eller noe annet sted! Tviler på om han ville kledd seg slik hvis det var karneval engang... Nei, tviler ikke på kjærligheten fordet, jeg vet ikke hva jeg hadde svart hvis han ville jeg skulle kle meg ut som Askepott i bryllupet heller! Man gifter seg vel med en som passer en selv godt, da :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 21. februar 2018 #3374 Del Skrevet 21. februar 2018 19 timer siden, Forrest skrev: Jeg leste gjennom siste spørsmålsrunden nå, men klarer ikke å se hva som er så frekt med svarene der. Hvor finner du de frekke svarene? Finner de i spørsmålsrunden. Hun er utrolig arrogant, med en ovenfra og ned-holdning. Og dessuten så reagerer 70% av kommentarfeltet i det innlegget med god grunn. Hun virker rett og slett som ei real kjerring i de svarene. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forrest Skrevet 21. februar 2018 #3375 Del Skrevet 21. februar 2018 2 timer siden, ingeniørfrue skrev: Finner de i spørsmålsrunden. Hun er utrolig arrogant, med en ovenfra og ned-holdning. Og dessuten så reagerer 70% av kommentarfeltet i det innlegget med god grunn. Hun virker rett og slett som ei real kjerring i de svarene. Da ble du jo kunne klare å komme med noen eksempel? Jeg synes denne tråden om Pilotfrue skiller seg litt ut fra en del av de andre trådene. Litt mye usakligheter og dumme ting, bare for å ha noe å ta henne på. Det ødelegger for de få tingene som burde vært noe å diskutere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 21. februar 2018 #3376 Del Skrevet 21. februar 2018 Jeg synes heller ikke hun svarer nedlatende i spørsmålsrunden. Blitt en «trend» å klage på det. Jeg syns stilen er kjapp, morsom og ærlig. Er det noe bedre å være « dere er mine beste venninner- elsker dere- hjerte,hjerte»typen ?? Og så kommer det klager på at hun er upersonlig og at det er lite kontakt med leserne?? Hun har jo åpnet kommentarfeltet igjen. Hun hadde jo ikke trengt det?? Og sier : jeg svarer ikke der, jeg tar alt i spørsmålsrunden. Helt fair det synes jeg! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Avocado Skrevet 21. februar 2018 #3377 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) 12 timer siden, Cissacissa skrev: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=104078867&fks=104078867 Hm. Hus på 330 kvadrat og de har mindre soverom til barna enn jeg har i huset mitt på 130 kvadrat.. Får tro den bittelille ekstra tv-stua rett utenfor alle soverommene gjør opp for det. Jeg ble så blendet av alle de flotte vindusflatene og alt det naturlige lyset pluss den imponerende takhøyden. Som hønemor til to viltre barn så må jeg også innrømme at jeg syns takterrassen ser veldig skummel ut. Alt barna trenger å gjøre for å skape en livsfarlig situasjon er å skyve et møbel inntil kanten, eller at den ene klatrer opp på ryggen til den andre, mens mamma er nede på do eller henter drikke. Ser egentlig mest ut som et hus for par uten barn. Men jeg understreker at dette selvfølgelig er min personlige mening ☺ Hadde veldig, veldig gjerne hatt det flotte kjøkkenet og stua selv! Men for 22 millioner kroner så hadde jeg altså forlangt at alt var perfekt og ikke bare halvparten. Endret 21. februar 2018 av Avocado Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 21. februar 2018 #3378 Del Skrevet 21. februar 2018 2 timer siden, Christina73 skrev: Jeg synes heller ikke hun svarer nedlatende i spørsmålsrunden. Blitt en «trend» å klage på det. Jeg syns stilen er kjapp, morsom og ærlig. Er det noe bedre å være « dere er mine beste venninner- elsker dere- hjerte,hjerte»typen ?? Og så kommer det klager på at hun er upersonlig og at det er lite kontakt med leserne?? Hun har jo åpnet kommentarfeltet igjen. Hun hadde jo ikke trengt det?? Og sier : jeg svarer ikke der, jeg tar alt i spørsmålsrunden. Helt fair det synes jeg! At man kritiserer henne, betyr strengt tatt ikke at man ønsker seg ekstremen over på andre side? "Jeg vil ikke ha kommunisme" betyr ikke "jeg vil ha facisme". At man ikke ønsker seg en nedlatende holdning, betyr ikke at man vil ha "bestevenninner-elsker dere". Hun har en holdning som tyder på at hun ikke er åpen for kommentarer, kritikk eller andre synsvinkler. Det er hennes veg, og ingen andre veger. Det er lite kjapt over det, om du spør meg Det er mer snevert og preget av at hun vet best. Kjenner lusa på gangen, jeg var slik i mine yngre år. Hadde det veldig bra med meg selv, for alle andre var idiotas og jeg visste jo best. Bare synd at jeg gikk glipp av ganske mye, og folk mislikte meg for å være så ovenifra og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martheegne Skrevet 21. februar 2018 #3379 Del Skrevet 21. februar 2018 Håper ikke hun tar med seg alle de gamle, ikke-så-fine møblene fra rekkhuset. Hun har faktisk en utrolig gammeldags interiørstil! Og det er fint enkelte steder, men det huset der er så nydelig og dyrt at det faktisk også fortjener å bli innredet på en stilfull måte. Nyydelig hus! Unner dem å få det fint der :-) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 21. februar 2018 #3380 Del Skrevet 21. februar 2018 53 minutter siden, Martheegne skrev: Håper ikke hun tar med seg alle de gamle, ikke-så-fine møblene fra rekkhuset. Hun har faktisk en utrolig gammeldags interiørstil! Og det er fint enkelte steder, men det huset der er så nydelig og dyrt at det faktisk også fortjener å bli innredet på en stilfull måte. Nyydelig hus! Unner dem å få det fint der :-) Det er jeg enig i. Interiøret bør passe med huset. Men det kan ikke bli verre enn CBE sitt oppussingsprosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå