Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

18 måneder er nok lenge for folk som forventer å få ting servert på et sølvfat med en gang ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, O.G. skrev:

18 måneder er nok lenge for folk som forventer å få ting servert på et sølvfat med en gang ja.

Kan være 18 mnd hadde vært lenge for deg også. Å her har jo pilotfrue betalt for dette selv. De har ikke sneket i den offentlige køen 

• Liker 10
Skrevet
12 minutter siden, O.G. skrev:

Det der er bare så ufint. 18 mnd er lenge uansett hva man er vant til at livet bringer.

• Liker 23
Skrevet
Akkurat nå, Lapper skrev:

Kan være 18 mnd hadde vært lenge for deg også. Å her har jo pilotfrue betalt for dette selv. De har ikke sneket i den offentlige køen 

Nei, det har de ikke. Den køen slapp de. ;)

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, millemåne1 skrev:

Alle gratulerer henne med gutt...

Nåh. Den dagen de vet kjønnet kommer hun til å kjøre på med spekulasjoner for å få mest mulig penger ut av det. 

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, Malum skrev:

Nei, det har de ikke. Den køen slapp de. ;)

Så lenge folk må betale for egen utredning og de ikke slipper frem i den offentlige kø fordi de er " kjente personer" så synes jeg dette er helt Ok 

• Liker 5
Skrevet

Saken er forsåvidt ikke at de har betalt for utredning og at det selvsagt er tungt når prøvingen tar måneder og bikker over til år. Det vet jeg alt om. Saken er at det hauses opp til noe voldsomt og unikt som hun på billig vis tjener penger på. 

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, Lapper said:

Så lenge folk må betale for egen utredning og de ikke slipper frem i den offentlige kø fordi de er " kjente personer" så synes jeg dette er helt Ok 

Nok litt finere ja, å gå privat.

• Liker 3
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Lapper skrev:

Det er jeg selvsagt enig i, men det var ikke poenget. Poenget var vel mer hvor representative disse to totalt sett egentlig er for ufrivillig barnløse.

Endret av Malum
  • Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, O.G. skrev:

Du glemmer at hun etter første utredning fikk konstatert lav AMH, altså lave eggreserver. Det betyr vel i praksis at hun ikke har (hadde) så god tid? 

• Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, Malum skrev:

Det er jeg selvsagt enig i, men det var ikke poenget. Poenget var vel mer hvor representative disse to totalt sett egentlig er for ufrivillig barnløse.

Har noen kontaktet dette bokforlaget å sagt hva de synes og mener

Skrevet
2 minutter siden, Gulleplutt skrev:

Du glemmer at hun etter første utredning fikk konstatert lav AMH, altså lave eggreserver. Det betyr vel i praksis at hun ikke har (hadde) så god tid? 

Og ditt poeng er?

Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Og ditt poeng er?

Poenget mitt er at den syrlige kommentaren din ang. ventetiden var noe urettferdig. 

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, Lapper skrev:

Har noen kontaktet dette bokforlaget å sagt hva de synes og mener

Jeg tror ikke det ville gjort noe fra eller til. Det viktigste for dem er antagelig at hun er et kjent navn for deler av målgruppa, og de tenker vel at dét, pluss omtale og publisitet via bloggen, vil skaffe flere kjøpere av boka. De vil tjene penger. Så enkelt er det. 

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, Gulleplutt skrev:

Poenget mitt er at den syrlige kommentaren din ang. ventetiden var noe urettferdig. 

Egentlig ikke, for det er ikke sånn at flyfrua ville ha moderert seg hvis det ikke var sånn stelt med hennes nederdeler.

Skrevet
4 minutter siden, O.G. skrev:

Egentlig ikke, for det er ikke sånn at flyfrua ville ha moderert seg hvis det ikke var sånn stelt med hennes nederdeler.

Hjelpe meg. 

• Liker 13
Skrevet
54 minutter siden, Gulleplutt said:

Javel og hvem stilte diagnosen, Spiren?

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, Malum skrev:

Jeg tror ikke det ville gjort noe fra eller til. Det viktigste for dem er antagelig at hun er et kjent navn for deler av målgruppa, og de tenker vel at dét, pluss omtale og publisitet via bloggen, vil skaffe flere kjøpere av boka. De vil tjene penger. Så enkelt er det. 

.. Er man uenig så bør man jo prøve og si ifra

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, filifjonka skrev:

Javel og hvem stilte diagnosen, Spiren?

Hvorfor er du så fryktelig motstander av at de har betalt for privat utredning? Er det fordi de skal være med i boka eller fordi hun er gravid?

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...