Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
49 minutter siden, Jolanda skrev:

Hun skulle vel teste i ettermiddag fordi mannen ikke kom hjem fra jobb før da og de ville gjøre det sammen. 

Erfaringsmessig kommer hun ikke til å blogge om det før tidligst i morgen. 

Det kommer vel minst et reklameinnlegg før noe annet...

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at hun venter noen dager eller uker med å annonsere resultatet. Tviler på at vi kommer til å få vite noe med det første :/

• Liker 6
Skrevet
55 minutter siden, Minipilla skrev:

Det kommer vel minst et reklameinnlegg før noe annet...

Sant.

Gjest Clementina
Skrevet

Siden hun ikke har fått mensen ennå så er hun sikkert gravid. Hun har jo stort sett blitt gravid på IVF-forsøkene (på 2 av 3) men første ble spontanabort og andre var kun kjemisk graviditet (det befruktede egget streifet livmorslimhinnen men klarer ikke å feste seg skikkelig). Så de neste ukene tror jeg blir veldig nervepirrende og spennende for dem.

Skrevet

Husk nå på at resultatet deles på IG først da og ikke bloggen ;-) 

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Clementina skrev:

Siden hun ikke har fått mensen ennå så er hun sikkert gravid. Hun har jo stort sett blitt gravid på IVF-forsøkene (på 2 av 3) men første ble spontanabort og andre var kun kjemisk graviditet (det befruktede egget streifet livmorslimhinnen men klarer ikke å feste seg skikkelig). Så de neste ukene tror jeg blir veldig nervepirrende og spennende for dem.

Og ikke har hun skjønt hva kjemisk graviditet er heller. Sånn er det med de fleste bloggere, null utdannelse og en noe snever horisont. 

• Liker 14
Skrevet
41 minutter siden, Nussepus skrev:

Og ikke har hun skjønt hva kjemisk graviditet er heller. Sånn er det med de fleste bloggere, null utdannelse og en noe snever horisont. 

Det var da en lite hyggelig kommentar. 

• Liker 28
Skrevet
1 time siden, Fnugg1 skrev:

Det var da en lite hyggelig kommentar. 

Jeg mener bare at hvis jeg hadde hatt problemer med å bli gravid ville jeg satt meg inn i alt som omhandlet mine graviditeter og mitt problem. Iallefall hvis jeg hadde hatt så mye tid. Ville ikke du?

• Liker 6
Skrevet

Tvi tvi herfra også :):dagens-rose:

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, Nussepus skrev:

Stygt å sparke noen som ligger nede!

• Liker 18
Skrevet
5 timer siden, Nussepus skrev:

Sjokkert over hva du skriver. I tillegg har hun høyere utdanning som journalist. 

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, mentor`n skrev:

Sjokkert over hva du skriver. I tillegg har hun høyere utdanning som journalist. 

Man får vel ikke bachelorgrad av 2år på NKI? Vil ikke kalle det høyere utdanning.

• Liker 30
Skrevet

Nok utdannelse til at hun klarer å levere en reflektert og oppegående blogg ihvertfall! Syns ikke det er verst bare det i dagens rosablogg samfunn ☺️

• Liker 7
Skrevet
5 timer siden, samboer 24 skrev:

Nok utdannelse til at hun klarer å levere en reflektert og oppegående blogg ihvertfall! Syns ikke det er verst bare det i dagens rosablogg samfunn ☺️

Enig! Hun er flink :) jeg hååååper så inderlig hun er gravid nå! Det fortjener hun!

• Liker 6
Skrevet

Men hvorfor ha vaskehjelp i det hele tatt når man ikke jobber?

Skrevet
12 minutter siden, O.G. skrev:

Fordi det er lettere og mindre stress for henne enn å måtte gjøre det selv.

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

Fordi det er lettere og mindre stress for henne enn å måtte gjøre det selv.

Ja. ja, hun er ei kjerring som bare skal sitte på stas hun der. 

Skrevet
7 minutter siden, O.G. skrev:

Ja. ja, hun er ei kjerring som bare skal sitte på stas hun der. 

Jeg hadde også fått vaskehjelp hvis jeg hadde råd.

• Liker 18
Skrevet (endret)
13 minutter siden, O.G. skrev:

Kristine Høili har både vaskehjelp og au pair. Hun har heller ingen jobb etter hva jeg kjenner til, men vil du si at hun bare sitter til pynt?

Endret av Milio
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...