Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, herzeleid skrev:

Var liksom litt av poenget ;)

Javel?

Anonymkode: 5bc13...a9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 30.11.2016 den 22.16, AnonymBruker skrev:

Guttene i skolen får ikke hjelp, selv om menn i dag trenger utdanning for å en gang få avkom og bli gift. Fertiliteten går dermed ned. Deres blødende hjerter blir så innsiktet mot selvdestruktive valg.

Anonymkode: 46286...da1

På 30.11.2016 den 22.53, Philip J. Fry skrev:

Men jeg ser nok av mannehat også. Men det er selvsagt greit siden det er jo bare menn. Og menn kan dra til helvete siden vi er alle onde drittsekker som undertrykker kvinner.

Merker dere hvor stakkarslige dere fremstiller menn? Hva tror dere at dere oppnår med det? Hadde jeg vært mann hadde jeg bedt dere ta dere sammen og slutte å sutre på vegne av menn generelt.

Man kan jo ikke diskutere noe som gjelder kvinner før det kommer en eller annen forvirret mannsperson og roper "jamen meg da! Hva med menn da! Se på meg og snakk om det jeg vil, det er mye viktigere!" 

Anonymkode: 4f959...ab3

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, Philip J. Fry skrev:

Du mener slik dere kvinner alltid gjør ?

:sove:

Anonymkode: 5bc13...a9b

• Liker 2
Skrevet

Det er jo sant. Feminister stiller kvinner i dårlig lys. Siden jeg var liten har jeg hatt NULL interesse av feminisme (aldri klart ikke å ta den på alvor, så hvor idiotiske jenter var i praksis, spesielt kvinnelige lærere), sosialisme og religion. Utviklet veldig tidlig sterk aversjon mot islam, en følelse av at "hvorfor bryr ingen seg? De rundt meg kaller seg for oppegående mennesker". Jævlig ekkelt. Vi valgte pengene (oljen) og gav slipp på identitet. Vi har gitt vekk sjelen vår.  Vi har blitt forvirret. Liker ikke mennesker, som ønsker dritt velkommen, men det verste er alle menneskene de lurer på veien, som har desperat behov for identitet. Det er så lett å ødelegge og så vanskelig å bygge opp ... 

Anonymkode: 17d4c...dbc

Skrevet

Nok en Kvinner VS Menn  :popcorn:   
Vi trenger hverandre, og vi elsker hverandre.
Menn som blir bitre på kvinner er ofte dem som ikke "forstår" hvordan de skal tiltrekke damer. OG siden det er damene som "velger" så blir aldri disse valgt, også blir de bitre på kvinner; noe som gjør at det er enda mindre sjanse for å bli valgt.
Kvinner blir bitre på menn fordi de føler seg utnyttet, eller ikke verdsatt for annet enn sine fysiske attributter. Catch 22 her er selvsagt at de mennene som de fleste av kvinnene går etter er de mennene som alle de andre kvinnene har lyst på, og deretter blir de playere fordi de vet at de har overflod.

Gjest Axl Rose
Skrevet
På 1.12.2016 den 1.44, AnonymBruker skrev:

Mener man at kvinner er uten moral og ære så er man kvinnehater.  

Anonymkode: e904c...4c0

Mener man at kvinner burde være død, lyst å drepe eller voldta eller være voldelig så er man kvinneHATER. 

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
21 minutter siden, Stiigen skrev:

Nok en Kvinner VS Menn  :popcorn:   
Vi trenger hverandre, og vi elsker hverandre.
Menn som blir bitre på kvinner er ofte dem som ikke "forstår" hvordan de skal tiltrekke damer. OG siden det er damene som "velger" så blir aldri disse valgt, også blir de bitre på kvinner; noe som gjør at det er enda mindre sjanse for å bli valgt.
Kvinner blir bitre på menn fordi de føler seg utnyttet, eller ikke verdsatt for annet enn sine fysiske attributter. Catch 22 her er selvsagt at de mennene som de fleste av kvinnene går etter er de mennene som alle de andre kvinnene har lyst på, og deretter blir de playere fordi de vet at de har overflod.

Sant!! Så blir kvinnene sure og bitre for vi må velge en av de, hun vi blir mest forelsket i og de andre blir ikke valgt (tror damene virkelig vi kan velge alle? Ha mange damer i et forhold? Hadde vel blitt litt krangel..) så blir man automatisk drittsekk for kvinnene og de hyler om hvor mye de hater oss og hvor null verdt vi er kun for vi ikke valgte de. Så truer de alltid med hevn. Sukk. 

Var ei som tok hevn på meg en gang og ødela for forholdet med hun andre. Ser hvordan voksne mennesker holder på.. Hun som ødela trodde hun skulle få me da når det ble slutt med hun andre men det fikk hun aldri!

Endret av Axl Rose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...