Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny dansk minister i seks år gammelt blogginnlegg: «Jeg anklager kvinner for grunnleggende å være uten moral og ære»Ny dansk minister i seks år gammelt blogginnlegg: «Jeg anklager kvinner for grunnleggende å være uten moral og ære»

http://www.dagbladet.no/nyheter/ny-dansk-minister-i-seks-ar-gammelt-blogginnlegg-jeg-anklager-kvinner-for-grunnleggende-a-vaere-uten-moral-og-aere/65381751

Ser jo ut som man kan komme langt selv om man er kvinnehater.  Tenke seg til at en kan bli statsråd i Danmark selv om man mener at kvinner ikke har moral og ære.

Anonymkode: 77ae7...985

Videoannonse
Annonse
Gjest Axl Rose
Skrevet

Er nok like mye håp for dem som det er for mannehaterne :) 

Skrevet

Det er menn som må ta den kampen. De som hater kvinner kan aldri bli overbevist av kvinner. Man merker det med visse brukere her inne ^, og de er ikke motagelige.

Anonymkode: 41142...b4d

• Liker 5
Skrevet

Han har et godt poeng, den danske menisteren. Kvinners valg (medianvelgeren, ikke de smarte) i politikken viser at de trolig er uegnet til å opprettholde en levedyktig sivilisasjon. Guttene i skolen får ikke hjelp, selv om menn i dag trenger utdanning for å en gang få avkom og bli gift. Fertiliteten går dermed ned. Deres blødende hjerter blir så innsiktet mot selvdestruktive valg.

Anonymkode: 46286...da1

• Liker 2
Gjest Philip J. Fry
Skrevet

Ja kvinne hat er ille.

Men jeg ser nok av mannehat også. Men det er selvsagt greit siden det er jo bare menn. Og menn kan dra til helvete siden vi er alle onde drittsekker som undertrykker kvinner.

Skrevet

Nå var vel ikke dette faktisk seriøst, men noe han skrev for å provosere, så da er han jo ikke en reell kvinnehater. Tror en reell kvinnehater hadde hatt problemer med å komme seg såpass langt i politikken i den vestlige verden. 

Skrevet
5 minutter siden, Philip J. Fry skrev:

Ja kvinne hat er ille.

Men jeg ser nok av mannehat også. Men det er selvsagt greit siden det er jo bare menn. Og menn kan dra til helvete siden vi er alle onde drittsekker som undertrykker kvinner.

Der kom den ja. Bra det kom tidlig i tråden så vi kunne bli ferdig med det fort.

• Liker 4
Gjest Philip J. Fry
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Der kom den ja. Bra det kom tidlig i tråden så vi kunne bli ferdig med det fort.

Og der kom den bagatellisering når det kommer til vold mot menn.

Jeg skulle ønske vi levde i en verden hvor vold mot både menn og kvinner blir tatt like alvorlig. 

Og om du alvorlig talt tror at det ikke er nok av mannehat der ute- Så er du ekstremt ekstremt ja jeg gjentar EKSTREMT naiv.

Skrevet
3 minutter siden, Philip J. Fry skrev:

Og der kom den bagatellisering når det kommer til vold mot menn.

Jeg skulle ønske vi levde i en verden hvor vold mot både menn og kvinner blir tatt like alvorlig. 

Og om du alvorlig talt tror at det ikke er nok av mannehat der ute- Så er du ekstremt ekstremt ja jeg gjentar EKSTREMT naiv.

Det var du som bagatelliserte hat mot menn. Det var du som skrev at hat mot menn er greit. Det var dyu som skrev at menn kan dra til helvete. Du kom med disse utsagnene, ikke meg.

• Liker 4
Gjest Philip J. Fry
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var du som bagatelliserte hat mot menn. Det var du som skrev at hat mot menn er greit. Det var dyu som skrev at menn kan dra til helvete. Du kom med disse utsagnene, ikke meg.

Du forstod tydelig ikke hva jeg mente.

Men jeg vet at sarkasme er vanskelig å forstå på et forum.

Gjest Lakrisbjørn
Skrevet

Ingenting tilsier så god moral som å bedømme andres moral på bakgrunn av radikale generaliseringer. Når det er sagt var dette ment som et sleivspark til en gruppe feminister for å provosere. Å stemple han som en kvinnehater blir nok litt for drøyt, selv om jeg kan forstå at noen trekker den slutningen.

Når det er sagt er det ikke tvil om at hat og posisjon ikke er gjensidig utelukkende. Om det går mot kvinner, homofile eller settinnhvilkensomhelst gruppe her spiller ingen rolle. Man kan fint være mektig og diskriminerende på samme tid. 

Skrevet
1 minutt siden, Philip J. Fry skrev:

Du forsto tydeligvis ikke helt hva jeg mente heller.

Jeg mente at den obligatoriske sarkasmen hvor noen må peongtere at hat for menn liksom er greit fordi en tråd om hat for kvinner ikke tar det opp i HI.

• Liker 4
Gjest Axl Rose
Skrevet

Visse kvinner her på forumet må lære seg hva hat er for noe. Det er et ord som misbrukes hele tiden. Hat er et sterkt ord. Så sterkt at man kan ønske at personen(e) vi hater død! Så tenk over før dere kaller folk en hater. Finnes de som virkelig hater menn og kvinner. Men det er så sjelden. Det er dypt bitre personer som ikke klarer å se på en mann/kvinne en gang. 

Det er forskjell på hat og å mislike.

Skrevet
4 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Visse kvinner her på forumet må lære seg hva hat er for noe. Det er et ord som misbrukes hele tiden. Hat er et sterkt ord. Så sterkt at man kan ønske at personen(e) vi hater død! Så tenk over før dere kaller folk en hater. Finnes de som virkelig hater menn og kvinner. Men det er så sjelden. Det er dypt bitre personer som ikke klarer å se på en mann/kvinne en gang. 

Det er forskjell på hat og å mislike.

Mener man at kvinner er uten moral og ære så er man kvinnehater.  

Anonymkode: e904c...4c0

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Newroz skrev:

Nå var vel ikke dette faktisk seriøst, men noe han skrev for å provosere, så da er han jo ikke en reell kvinnehater. Tror en reell kvinnehater hadde hatt problemer med å komme seg såpass langt i politikken i den vestlige verden. 

Stusset over det samme, det fremgår vell ganske klart av artikkelen at innlegget var skrevet litt fleipete?

Det virker å gå idrett i å tolke andre vrangt. 

• Liker 1
Skrevet
På ‎30‎.‎11‎.‎2016 den 23.06, Philip J. Fry skrev:

Men du gjør allikevel en viktig sak en bjørnetjeneste ved å være sarkastisk og innta en "stakkars meg"-tone. Det gjør det vanskeligere for folk å ta forbigåtte saker på alvor. Spar på brennstoffet og kom heller med fakta.

• Liker 4
Gjest Philip J. Fry
Skrevet
Akkurat nå, AmandaVI skrev:

Men du gjør allikevel en viktig sak en bjørnetjeneste ved å være sarkastisk og innta en "stakkars meg"-tone. Det gjør det vanskeligere for folk å ta forbigåtte saker på alvor. Spar på brennstoffet og kom heller med fakta.

Du mener slik dere kvinner alltid gjør ?

Skrevet
Akkurat nå, Philip J. Fry skrev:

Du mener slik dere kvinner alltid gjør ?

Ingen kvinner representerer alle kvinner. Som personer representerer man bare seg selv, ordene man sier og det man står for. Det samme gjelder menn. Bitterhet, samme hvor berettiget du selv mener at den er, ødelegger bare for de som faktisk prøver å endre på ting.

• Liker 6
Skrevet
På 1.12.2016 den 7.58, herzeleid skrev:

Stusset over det samme, det fremgår vell ganske klart av artikkelen at innlegget var skrevet litt fleipete?

Det virker å gå idrett i å tolke andre vrangt. 

Eller å gå sport i, som det jo heter. ;)

Anonymkode: 5bc13...a9b

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller å gå sport i, som det jo heter. ;)

Anonymkode: 5bc13...a9b

Var liksom litt av poenget ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...