AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 (endret) Vurderer å gå under kniven for å få mindre omkrets på areola samt generelt få bedre form på brystene. Jeg er bare 24, men har vært så flau over brystene mine hele livet, tør ikke å vise dem til kjæresten engang. De er slappe og har areola på ca 8cm i diameter, og er generelt ganske trekantforma. Jeg hater dem, de begrenser livet mitt og min frihet til det punktet at jeg ønsker å operere. Jeg har generelt sett vært imot unødvendig kirurgiske inngrep, men det er så innmari lett å si det når det handler om alle unntatt en selv. Tror jeg har vurdert tanken på å operere så lenge som i ti år. Ihvertfall veldig lenge. Så spørsmålet mitt er; er det noen her inne som vurderer operasjon selv, eller som har operert? Hvor gjorde du i så fall det? Anonymkode: 5e837...532 Endret 30. november 2016 av Sulosi Fikset overskrift
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Ops her ble jo ikke hele tittelen med! Jaja, dere skjønte det. Anonymkode: 5e837...532
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå