AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Som dere kanskje skjønner så våkner jeg hver time hver eneste natt.. Sovner som regel ganske fort igjen og sover så godt at jeg fint kunne blitt ranet uten å merke det! Men det er jo så utrolig slitsomt og irriterende når det er sånn.. Er det noen som har eller har hatt samme problem og kan komme med tips for hvordan jeg kan fikse det? Anonymkode: 8fe13...1d7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Kanskje ikke det rådet du vill høre men jeg ville kontaktet lege Anonymkode: 5240f...b0f
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #3 Skrevet 30. november 2016 en vanesak. Jeg ble sånn etter sykehusopphold pga jeg ble vekket flere ganger på natta for målinger og da jeg kom hjem våkna jeg automatisk flere ganger på natta lenge. Ha d helt mørkt i rommet. Ikke reis deg. Lukk øynene og slapp av til du sovner ige. Anonymkode: ddc42...8c6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #4 Skrevet 30. november 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Som dere kanskje skjønner så våkner jeg hver time hver eneste natt.. Sovner som regel ganske fort igjen og sover så godt at jeg fint kunne blitt ranet uten å merke det! Men det er jo så utrolig slitsomt og irriterende når det er sånn.. Er det noen som har eller har hatt samme problem og kan komme med tips for hvordan jeg kan fikse det? Anonymkode: 8fe13...1d7 Gå til lege. Det finnes flere årsaker til nattlig oppvåkning, alt fra psykisk til pusteproblemer i form av astma. Anonymkode: dab28...a7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå