Gå til innhold

Instagram. Åpen eller lukket profil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så i stuss om jeg skal ha min profil åpen eller lukket. 

Hva foretrekker dere og hvorfor?

Anonymkode: 8f420...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv lukket profil, men liker at andre har åpen så jeg kan snoke uten å følge🙈😁 

Har bilder av barn og tenker at da vil jeg ikke at hvem som helst skal ha tilgang.

har en åpen hobby profil da.

Anonymkode: 8b889...b89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Eg har lukka, for då bestemmer eg kven som får følgje meg og sjå bilda mine.

 

....Meeeeen eg lika at andre har open😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har åpen profil, men jeg har bare naturbilder/"kunstbilder", og ingenting privat, og vil ha flest mulig følgere :) 

Anonymkode: 6f298...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg bruker ikke Instagram som mitt private og dypt personlige album, men mer som en slags bildeblogg med hovedtemaene mat, hobby og natur, så jeg har valgt å ha åpen profil. Jeg tenker at man må velge utifra hva man ønsker å dele, og med hvem, og før jeg legger ut bilder sjekker jeg med meg selv: hadde jeg taklet det dersom dette sto på trykk i en avis som alle kan lese?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nok samme tilnærming til Instagram som @Margit Spat og har åpen profil.  Jeg poster stort sett bilder fra reiser og opplevelser og mine hovedfokus er arkitektur, interiør og natur.  Ispedd et og annet matbilde.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde åpen profil med mange følgere og likes, men å bli vurdert hele tiden var slitsomt. Nå har jeg en heller en privat konto for bare familie og venner. Det føles bedre og mer naturlig for meg, mens andre synes det er stas med oppmerksomhet og jobber hardt med feeden og bildene sine for å få features + mange likes og følgere. Det er jo bra for oss som liker å se, men ikke bli sett. 

Anonymkode: 9b495...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1. desember 2016 den 21.17, Margit Spat skrev:

Jeg bruker ikke Instagram som mitt private og dypt personlige album, men mer som en slags bildeblogg med hovedtemaene mat, hobby og natur, så jeg har valgt å ha åpen profil. Jeg tenker at man må velge utifra hva man ønsker å dele, og med hvem, og før jeg legger ut bilder sjekker jeg med meg selv: hadde jeg taklet det dersom dette sto på trykk i en avis som alle kan lese?  

 

39 minutter siden, Christiane_W skrev:

Jeg har nok samme tilnærming til Instagram som @Margit Spat og har åpen profil.  Jeg poster stort sett bilder fra reiser og opplevelser og mine hovedfokus er arkitektur, interiør og natur.  Ispedd et og annet matbilde.  

Jeg har samme som dere. Jeg tror jeg har ett bilde av meg selv der. Og jeg har over 1000 bilder. Mest reiser, hobbyer, fine ting, natur osv. 

Anonymkode: 78299...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lukket profil fordi jeg liker å ha et element av mystikk :Hehe:

Anonymkode: 8b91c...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har åpen for jeg tar alltid bilder av "ting" (f.eks. naturbilder) og ikke mennesker, så da synes jeg det er greit å dele. Hadde jeg tatt menneskebilder, så ville jeg hatt lukket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lukket, men instagrammen til hunden min er åpen :P

Anonymkode: 77540...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har åpen, men så vil jeg bli fotograf så ønsker at så mange som mulig skal se bildene mine. Så har mye naturbilder og andre fine bilder, men det er ikke bare fine bilder der, men mest av de. Jeg har ingen behov for privat bruker, for jeg legger bare ut bilder som hele verden kan se, om ikke hele verden skulle sett bilde så hadde jeg valgt å ikke legge det ut ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har åpen profil.

Jeg legger aldri ut noe jeg ikke er komfortabel med at andre skal se uansett. Jeg liker å ta en del fine bilder, som natur og blomster, og sånt kan man jo få mange likes og følgere med. Jeg kjenner ikke så mange, så det tar jeg alltids gjerne imot. Selv om de, halvparten av gangene, sikkert bare er bots. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...