AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Til dere som har har fått et bedre liv, helse, eller overkommet et problem som syntes umulig. Hva var det som gjorde at dere klarte å snu tilværelsen? Hvordan begynte dere? Trenger noen tips. På forhånd takk til alle som svarer:) Anonymkode: dabab...391
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Jeg tror det handler om å endre på de daglige rutinene og vanene, rett og slett. Så vanskelig og så enkelt. Anonymkode: 85860...58e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Det handler veldig mye om viljen din. Hvor sterkt du vil det. Kan ta et eksempel da, som ikke endte bra nettopp fordi jeg ikke hadde vilje nok til det. Å slutte å snuse. Var uten i to måneder, men så gikk jeg flere runder med meg selv, vil jeg egentlig dette? Så fant jeg jo ut at nei, jeg vil ikke slutte - jeg vil forsette. Anonymkode: d0945...136
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Bestemte meg for hva som måtte ut av livet mitt hvis jeg skulle få det bra. Bet tenna ihop og satte igang prosessen. Anonymkode: e7415...61f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå