AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 ...som reagerer på det dere er allergisk mot ved å bare være i samme rom, reagerer dere likt når dere spiser det, eller blir det mye verre? Hvordan reagerer dere før og etter dere har fått det i dere? Jeg reagerer en del ved å være rundt det jeg er allergisk mot med kløe og elveblest. Det frister likevel itt å be om en provokasjonstest hos lege da jeg fint kan leve med litt elveblest og kløe. Men hvis det er sånn at det i de fleste tilfeller blir mye verre ved å spise maten så er det ikke vits. Anonymkode: 6ba41...bed
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Det gjelder vel ofte de som får anafylaktisk sjokk dersom de får i seg allergenet. Er man så allergisk bør man alltid ha med seg adrenalin Anonymkode: 6a060...bba
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #3 Skrevet 30. november 2016 Jeg reagerer litt på nøtter i samme rom. Men ikke mye. Spiser jeg derimot nøtter blir jeg veldig syk. Og må til legen. Anonymkode: d0792...f69
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #4 Skrevet 30. november 2016 TS her! Takk for svar. Ut i fra det dere sier så høres det ut som det er lite håp for meg. Har vært allergisk så og si hele livet, og fikk det påvist i ung alder. Har vært ganske flink til å holde meg unna, så aner jo ikke hvordan jeg reagerer den dag i dag hvis jeg spiser det. Tar gjerne i mot flere erfaringer! Anonymkode: 6ba41...bed
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her! Takk for svar. Ut i fra det dere sier så høres det ut som det er lite håp for meg. Har vært allergisk så og si hele livet, og fikk det påvist i ung alder. Har vært ganske flink til å holde meg unna, så aner jo ikke hvordan jeg reagerer den dag i dag hvis jeg spiser det. Tar gjerne i mot flere erfaringer! Anonymkode: 6ba41...bed Hva er det du er allergisk mot? Kan ikke sammenlignes å være i samme rom som å spise det man er allergisk mot. Spiser jeg det får jeg anfylaksi og kan dø. Er jeg i samme rom merker jeg som regel ingenting, er jeg på samme fly i flere timer, kan jeg bli veldig veldig dårlig. Anonymkode: 55351...be4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå