Plasticrose Skrevet 29. november 2016 #1 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) I det siste har jeg merket at bilen hopper litt når jeg kjører. Spesielt på lavt gir. Idag begynte også VSC-lampen og lyse + motorlampen. Hva betyr det?? Skal på verksted i morgen. Endret 29. november 2016 av Plasticrose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #2 Del Skrevet 29. november 2016 Har det noe å si hva de betyr, siden du likevel skal på verksted i morgen? Motorlamp= Check engine light. Anonymkode: a912d...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 29. november 2016 #3 Del Skrevet 29. november 2016 3 minutter siden, Plasticrose skrev: I det siste har jeg merket at bilen hopper litt når jeg kjører. Spesielt på lavt gir. Idag begynte også VCR-lampen og lyse + motorlampen. Hva betyr det?? Skal på verksted i morgen. Da får du de til lese av feilkoden, nytter ikke å si noe om det her hva det kan være. VCR-lampe kjenne ikke jeg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #4 Del Skrevet 29. november 2016 Lyser det rødt stopper du bilen og finner instruksjonheftet før du kjører videre. Lyser det gult/oransje kjører du til nærmeste stoppeplass og finner instruksjonsheftet. Vi andre vet ikke hvilken bil du har, eller hva som står om dette i intruksjonsheftet for din bil. Anonymkode: d2781...92b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #5 Del Skrevet 29. november 2016 Ikke godt å si du får vel et kvalifisert svar i morgen,mer skal jeg tippe så er det egr ventilen som er problemet. og eller partikkelfilter.normalt kan motor kjøres i en spesiel hastighet f.k.s 3000 omdreininger på 4 gir så aktiviseres en prosess som skal brenne reint filter. Anonymkode: f225a...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå