Gå til innhold

Er det noen med erfaring med trekant?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke i et forhold, men holder på med en, og vi snakket om å prøve trekant med en annen jente. Men hvor finner jeg ei jente som er villig til å bli med på det uten å involvere venniner? Er det noen som har noen tips? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
33 minutter siden, Saphyria skrev:

Internett?

Som f.eks?? Dating sider? Er veldig dårlig på sånnt🙈

Skrevet
2 timer siden, C88 skrev:

Som f.eks?? Dating sider? Er veldig dårlig på sånnt🙈

Nakenprat? Mange useriøse tullinger der, dog. 

Anonymkode: d95dc...ba4

Skrevet

tinder, fetlife, jodel... kommer an på alder og preferanser...

Skrevet

Jodel er vel ikke akkurat noe å anbefale

• Liker 1
Skrevet

Ok, tusen takk for forslagene😊

Skrevet

Cupido club... der er det en del voksne og seriøse mennesker. 

Skrevet
10 timer siden, eksentrisk skrev:

Jodel er vel ikke akkurat noe å anbefale

De har begynt med noe som heter "kanaler" noe, egne forum for spesifikke emner. Der er det en kanal som heter "sexfantasier". Der er det stort sett bare jenter som poster(hadde ingen anelse hvor kinky jenter er før det kom et forum for anonyme poster om fantasier). Annenhver fantasi postet der er jenter som ønsker å ha sex med andre jenter, som regel i alder 19-22. Hvis du vil ha en dame til trekant så burde det være relativt lett å finne en der!

• Liker 1
Gjest Underdanie
Skrevet
22 timer siden, C88 skrev:

Er ikke i et forhold, men holder på med en, og vi snakket om å prøve trekant med en annen jente. Men hvor finner jeg ei jente som er villig til å bli med på det uten å involvere venniner? Er det noen som har noen tips? 

Venninner kan funke bra, hvis dere kjenner hverandre godt å snakker åpent om sex. For meg å dama har dette funket helt supert:)

Skrevet

Venninner fungerer godt for meg også. Men det forutsetter at du har noen frisinnede du snakket åpent om det med. Tar vennskapet til et nytt nivå.

Hvis ikke: tinder og tålmodighet?

Anonymkode: e2c82...a6f

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nakenprat? Mange useriøse tullinger der, dog. 

Anonymkode: d95dc...ba4

Ja mange useriøse damer der

Anonymkode: 57cfc...8d2

Skrevet

Ja her var det mange gode råd😊 Tusen takk alle sammen😉 Ja har ei venneine som er lik meg på det viset, men hun har da flyttet i fra meg😔 Men dette høres veldig bra ut å setter veldig pris på tilbakemellingene😄

Skrevet

En app som heter 3ender eller noe. Der finnes det part og enslige som er interessert i trekant 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...