Gå til innhold

Kombinasjon varme inne/klær

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags kombinasjon kjører dere på her? Har dere full varme og går i t-skjorte, eller tar dere først på så mye klær så mulig når dere fryser, for så å skru opp radiatoren om det fremdeles er for kaldt for dere ? :)

Anonymkode: 6fca5...954

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det siste, men det er fordi jeg elsker ullgensere, ullsokker, skjerf og alt annet som er mykt, ikke egentlig for å spare strøm. 

Skrevet

Går i vanlig genser og bukse inne, og setter opp varmen. Men kjenner folk som går i shorts og t-skjorte inne hele året.

Anonymkode: f0234...044

Skrevet

Førstnevnte.

Jeg er en skikkelig frossenpinne. Og er det en plass jeg nekter å fryse er det i mitt eget hjem. Går helst i t-skjorte hjemme, og barna skal kunne spring rundt i bleie/truse om de ønsker.

Anonymkode: 7af68...3d6

• Liker 1
Skrevet

Før barna kom så kledde vi på oss, brukte teppe osv men nå med småbarn i hus så har vi varmen på. 

Skrevet

Jeg er skikkelig frostpinne så har 25-26 grader inne i stua. Er generelt ikke glad i å ha på meg klær, så det passer meg fint. 

• Liker 1
Skrevet

Har en tynn ullgenser, og kler på mer når vi går ut. Balansert ventilasjon og 22 grader inne med åpent vindu i luftestilling og ingen varmekilder, bortsett fra varmekabler på bad. 

Anonymkode: f491c...2ca

Skrevet

Har en genser og vanlig joggebukse. Det blir veldig varmt i stue etterhvert når tv er slått på på noen timer.

Varmeovnen er nå på 25 grader. Vi bor i kjelleretasje i blokk og det er ekstra kaldt om vinteren.

Skrevet

Innelufta blir så tørr når vi har på mye varme, så jeg foretrekker å kle på meg og skru ned varmen til under 18 grader. Huden og håret overlever vinteren bedre, og strømregninga blir lavere.

Gjest Margit Spat
Skrevet

Sistnevnte. Jeg får hodepine av innetemperaturer over 22 grader og foretrekker 18-20. 

Skrevet

Mest behagelig med 20grd inne denne tida, og kle på seg litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...