Gå til innhold

Bihulebetennelse - vondt bak ene øyet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det normalt å ha vondt bak ene øyet ved bihulebetennelse ?  Verker bak øyet og føles ut som jeg har tannverk..

Anonymkode: d8bfe...8e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får det, er ofte plaga med bihulebetennelse og øyet (eller begge) blir da ofte hovent, det presser bak øyet og er vondt.

Skrevet

Veldig vanlig. Jeg kan knapt se eller åpne øynene når jeg har bihulebetennelse. 

Anonymkode: 551d9...df6

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig vanlig. Jeg kan knapt se eller åpne øynene når jeg har bihulebetennelse. 

Anonymkode: 551d9...df6

Uff! Har du alltid vondt i begge øynene da? Sist uke hadde jeg vondt på venstre side. Nå har jeg kun vondt på høyre siden. Spesielt øyet. Kun det høyre øyet ! 

Gjest chisandra
Skrevet

Helt normalt. 

Jeg kjøpte noe som heter Sinoclear sist jeg hadde bihulebetennelse. Det var noe så inn i helsikes vondt å bruke, men det var det verdt. :)

Skrevet
3 timer siden, chisandra skrev:

Helt normalt. 

Jeg kjøpte noe som heter Sinoclear sist jeg hadde bihulebetennelse. Det var noe så inn i helsikes vondt å bruke, men det var det verdt. :)

Ok:) er det normalt å bli skikkelig slapp/ trøtt av pencillin?

Skrevet

Jeg får store smerter i ansiktet, men blir også svært svimmel og kan ikke f.eks ta heis eller gå fort mens jeg har bihulebetennelse. 

Anonymkode: ea9f7...891

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok:) er det normalt å bli skikkelig slapp/ trøtt av pencillin?

Nei, men man blir slapp og trøtt av infeksjonen. Og man kan bli slapp og trøtt av Rinexin (slimløsende for øvre luftveier) som en del får ved bihulebetennelse. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men man blir slapp og trøtt av infeksjonen. Og man kan bli slapp og trøtt av Rinexin (slimløsende for øvre luftveier) som en del får ved bihulebetennelse. 

Men hvor fort skal penicillin begynne å virke ? Begynte med den i går kveld, og tatt 3 idag, skal ta fjerde nå snart. Men fortsatt like vondt.. verker kun ene siden, nå er det vondt bare jeg tar på øyenbrynet .. 

Skrevet

..

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor fort skal penicillin begynne å virke ? Begynte med den i går kveld, og tatt 3 idag, skal ta fjerde nå snart. Men fortsatt like vondt.. verker kun ene siden, nå er det vondt bare jeg tar på øyenbrynet .. 

Det kommer jo helt an på hvor kraftig infeksjon du har, og hvilken type antibiotika du har fått. Er du like heldig som meg, så blir betennelsen kronisk :P Jeg har hatt bihulebetennelse i to år nå, og måtte til slutt operere, uten at det hjalp heller.

Anonymkode: bca40...14e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...