Gå til innhold

Flere på +/- 29år som er single her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere her inne på 29 år (+/-) som er singel?
Hvor lenge har du vært singel?
Hvordan ser du for deg framtida?
Trives du?

Hilsen ei som nettopp har blitt det og føler meg skikkelig alene. Virker som alle på min alder er i gode, stabile parforhold.

Anonymkode: 489c1...248

Jeg er 27 og ble singel igår. To barn. Livet går til helvete og jeg føler jeg må starte helt på nytt. Kjipt! 

Anonymkode: 71eb0...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Savner du det ikke? Onanerer du mye?

Anonymkode: 4255c...7dc

Onanerer når det trengs ja...

Savner det jo men er ikke sånn veldig attraktiv så jeg tør rett og slett ikke bruke nettdating e.l....har en slags tanke om at det er ingen som vil like meg så da holder jeg meg enkelt og greit unna alt sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rundt 40 år

Jeg har vært singel i et års tid. 

Jeg ser for meg en fremtid med harmoni, glede, humor, og et stabilt liv. Liker å ha det stabilt.. Bedre alene enn sammen med feil mann. Men håper på at det dukker opp en spesiell mann til meg. 

Jeg trives. Men det er noe som mangler. Jeg drømmer om å ha et forhold som varer livet ut. 

 

 
Endret av JenniferA
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 27 og ble singel igår. To barn. Livet går til helvete og jeg føler jeg må starte helt på nytt. Kjipt! 

Anonymkode: 71eb0...6cc

Jeg synes du er heldig som har to barn :) Du starter absolutt ikke på nytt, du bare fortsetter med familien du har og gjør det beste ut av det. 

Jeg fikk et enebarn. Jeg vet jeg er heldig som i hvert fall har ett barn, men jeg ønsket så inderlig to tette søsken. Jeg synes det er vanskelig å se for meg fremtiden. Jeg tør ikke ønske noenting lenger og prøver å ikke tenke så mye på det. Har bare vært alene i 3 måneder. Jeg ønsker meg ikke tilbake, men jeg trives egentlig ikke som singel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fulladet skrev:

Jeg synes du er heldig som har to barn :) Du starter absolutt ikke på nytt, du bare fortsetter med familien du har og gjør det beste ut av det. 

Jeg fikk et enebarn. Jeg vet jeg er heldig som i hvert fall har ett barn, men jeg ønsket så inderlig to tette søsken. Jeg synes det er vanskelig å se for meg fremtiden. Jeg tør ikke ønske noenting lenger og prøver å ikke tenke så mye på det. Har bare vært alene i 3 måneder. Jeg ønsker meg ikke tilbake, men jeg trives egentlig ikke som singel.

Her var også planen mange barn, og i hovedsak to tette. Fikk et barn, så to spontanaborter. Angrer inderlig på at jeg ikke holdt ut nok til å få et barn til! Ti år siden nå... 

Anonymkode: 19241...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 år og singel, vært det i 3-4 år nå. Kommet ut av tellingen :P

Anonymkode: 82b6d...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her var også planen mange barn, og i hovedsak to tette. Fikk et barn, så to spontanaborter. Angrer inderlig på at jeg ikke holdt ut nok til å få et barn til! Ti år siden nå... 

Anonymkode: 19241...920

Må innrømme at jeg vurderte å argumentere hardere for et barn til, men jeg hadde ikke hjerte til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

35 år og singel, vært det i 3-4 år nå. Kommet ut av tellingen :P

Anonymkode: 82b6d...6a3

 

Framtiden ser jeg også på som singel, og trives best som singel. Datingen tar livet av meg, det er kun bare masse usikkerhet og utrygghet. Og alle disse reglene!! *bahh* Not my cup of tea - for å si det sånn!

Anonymkode: 82b6d...6a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fulladet skrev:

Må innrømme at jeg vurderte å argumentere hardere for et barn til, men jeg hadde ikke hjerte til det. 

Kjenner det er en sorg at 20-årene har gått uten at jeg har kommet noe lenger. Jeg sitter her fortsatt like singel :P Om ikke mer, virker jo som det er mye vanskeligere å finne seg noen når man er såpass gammel, som for fem år siden. Og med barn i tillegg. 

Anonymkode: 19241...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fulladet skrev:

Jeg synes du er heldig som har to barn :) Du starter absolutt ikke på nytt, du bare fortsetter med familien du har og gjør det beste ut av det. 

Jeg fikk et enebarn. Jeg vet jeg er heldig som i hvert fall har ett barn, men jeg ønsket så inderlig to tette søsken. Jeg synes det er vanskelig å se for meg fremtiden. Jeg tør ikke ønske noenting lenger og prøver å ikke tenke så mye på det. Har bare vært alene i 3 måneder. Jeg ønsker meg ikke tilbake, men jeg trives egentlig ikke som singel.

Mine to er ikke tette, 5 år imellom. Trudde jeg fikk barn nr to med han som jeg skulle gifte meg med. De har altså ikke samme far. Føles ut som et stort nederlag. Er takknemlig for de begge to da. Tror ikke det blir flere på meg da jeg ikke vil ha 3 unger med 3 fedre, selvom jeg kunne ønsket meg barn nr 3. Sårt. 

Anonymkode: 71eb0...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytta og fikk jobb pga han jeg var sammen med. Ble slutt for noen mnd siden. Bruddet takler jeg greit nok, vi funket ikke sammen og var vel lei hverandre lenge før det ble slutt. Vi er ikke uvenner men vi snakker lite sammen. Det verste er at jeg nå har mistet all nettverk i området her. Jeg var jo bare med han og hans venner. Blir ikke invitert til noe lenger. Ser jo den da, absolutt, men det er kjipt uten venner. 

Må ta tak i den prosessen å søke ny jobb snart, orker egentlig ikke, masse styr. Men vil nærmere egen familie og venner.

Er 27.

Anonymkode: 54ef6...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år og singel. Har aldri hatt kjæreste. Har et helt greit liv, litt ensomt. Jeg vet ikke hva det innebærer å ha kjæreste, da jeg ikke kjenner det livet. Jeg har ikke troen på å noen gang møte noen. Det er en litt trist tanke, men det er greit. Har noen beilere som jeg fint kunne blitt sammen med, men heller singel enn i et fohold med en jeg ikke er forelsket i.

 

Anonymkode: 2cf80...1c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27 år

Hvor lenge har du vært singel? I  27 år (er ikke slik at det er et religiøst valg eller noe, har bare vært for passiv)

Hvordan ser du for deg framtida? Lite forandring når det kommer til den fronten, har aldri testet ut noe dating side eller noe lignende. Men jeg vet aldri, kanskje ting forandrer seg.

Trives du? Ja og nei. Noen ganger tenker jeg at det hadde vært greit å ha det som de fleste andre, det å ha noen å oppleve livet sammen med. Men for det meste er det ikke noe jeg tenker så mye på, for at ting skal forandre seg på dette område så må jeg slutte å være så passiv som jeg er.

Anonymkode: 707e7...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i midten av 30årene og har alltid vært singel. Jeg er litt bekymra for fremtiden og litt lei meg for at jeg ikke får egne barn

Anonymkode: 438bf...52d

Det er ikke for sent å få egne barn?

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Datingen tar livet av meg, det er kun bare masse usikkerhet og utrygghet. Og alle disse reglene!! *bahh* Not my cup of tea - for å si det sånn!

Anonymkode: 82b6d...6a3

Ja - blæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, pika skrev:

Det er ikke for sent å få egne barn?

Ja - blæ!

Slenger meg på der. Ikke lett altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mine to er ikke tette, 5 år imellom. Trudde jeg fikk barn nr to med han som jeg skulle gifte meg med. De har altså ikke samme far. Føles ut som et stort nederlag. Er takknemlig for de begge to da. Tror ikke det blir flere på meg da jeg ikke vil ha 3 unger med 3 fedre, selvom jeg kunne ønsket meg barn nr 3. Sårt. 

Anonymkode: 71eb0...6cc

I stedet for å tenke på hvor sårt det er å ikke få nr 3, hvorfor ikke heller være glad for de to du har, og slå seg til ro med det? Tenk på de som ikke får noen.

Jeg ønsket meg også mange barn, helst fire, men minst tre. Naturen satte en stopper etter to, men jeg kan da ikke sette meg ned å tenke på hvor sårt det er. Det er jo helt feil fokus.

Og å være 29 og singel er da vel ingen katastrofe (dette er ment til TS). Du har mange år på å finne deg en kjæreste, du er jo fremdeles ung! Folk svartmaler så fryktelig, synes jeg. 
 

Anonymkode: 78a0c...37d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere her inne på 29 år (+/-) som er singel?
Hvor lenge har du vært singel?
Hvordan ser du for deg framtida?
Trives du?

Hilsen ei som nettopp har blitt det og føler meg skikkelig alene. Virker som alle på min alder er i gode, stabile parforhold.

Anonymkode: 489c1...248

Jeg er 26. 

Vært singel siden fredag... 

Håper jeg treffer på "den rette" om ikke alt for lenge (må komme over han forrige først), bryllup, barn, og a4-livet. Første ting på planen er å komme over eksen, og så få kjøpt meg leilighet når jeg får meg jobb etter hvert.

Foreløpig trives jeg ikke. 

Anonymkode: 3400f...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.
Må innrømme jeg hadde håpa på litt mer positive svar. :P
Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ønsker å bruke god tid (som noen foreslo) på å trives med meg selv. Dyrke egne interesser, bli kjent med nye folk, vokse som menneske og alt det der. Men så er det som om jeg har en indre stemme som roper til meg "Skynd deg TS, du er jo snart 30! Må jo ut og skaffe deg en mann hvis du noensinne vil ha barn en gang!". Så det stresser meg litt og gjør at jeg ikke klarer å slappe helt av. :P 
Etter så mange år i forhold tviler jeg på om jeg kommer til å trives som singel egentlig. Men kan jo hende det blir bedre med tiden? :)

Anonymkode: 489c1...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.
Må innrømme jeg hadde håpa på litt mer positive svar. :P
Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ønsker å bruke god tid (som noen foreslo) på å trives med meg selv. Dyrke egne interesser, bli kjent med nye folk, vokse som menneske og alt det der. Men så er det som om jeg har en indre stemme som roper til meg "Skynd deg TS, du er jo snart 30! Må jo ut og skaffe deg en mann hvis du noensinne vil ha barn en gang!". Så det stresser meg litt og gjør at jeg ikke klarer å slappe helt av. :P 
Etter så mange år i forhold tviler jeg på om jeg kommer til å trives som singel egentlig. Men kan jo hende det blir bedre med tiden? :)

Anonymkode: 489c1...248

 Du tenker helt riktig          

Det første altså. Samtidig er det nok greit å holde døra på gløtt i tilfelle du møter noen. Å stresse med det lønner seg nok ikke, da er det lett å bli blind og havne i feil forhold. Men jeg har heller ikke troen på å gi helt opp.

Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å virkelig trives som singel. Jeg tror heller ikke det er meningen at mennesker skal leve alene. Vi er flokkdyr. Jeg tenker at det kan kompenseres med et aktivt sosialt liv utenom hjemmebanen. Det er vanskeligere jo eldre man blir, for venner er opptatte med familien sin og det blir vanskeligere å treffe nye etter hvert. Det burde likevel gå an. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...