AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Har ekstremt bleke føtter. Fryser ikke på beina, merker ikke noe ubehag. Noen som vet hva det kan komme av? Anonymkode: 0cee6...f5a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Nei. Kanskje du mangler pigment Anonymkode: a0826...a79
Fru Uperfekt Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Det er da ikke uvanlig, det er kanskje ikke akkurat der du får mest sol. Om du går med åpne sko på sommeren, uten sokker i, så vil du se at de blir brune der solen får slippe til. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Når jeg tenker meg om har jeg vært ganske kald på hendene i det siste, kanskje det er grunnet dårlig blodsirkulasjon Anonymkode: 0cee6...f5a
Honey Dew Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når jeg tenker meg om har jeg vært ganske kald på hendene i det siste, kanskje det er grunnet dårlig blodsirkulasjon Anonymkode: 0cee6...f5a Ta deg en tur til legen. Du kan jo mangle et eller annet mineral eller vitamin
Batgirl Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 Hele foten eller bare tær? Om du blir helt hvit kan det være Raynauds fenomen (likfingre/tær). 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 Sjekket vitaminer for ca 2 mnd siden, så tror ikke det er det 4 timer siden, Batgirl skrev: Hele foten eller bare tær? Om du blir helt hvit kan det være Raynauds fenomen (likfingre/tær). Hele foten. Jeg har av og til likfingre som er det samme som eller likt Raynauds i fingrene. Da blir de helt hvite og de gjør vondt. Skjer kun når jeg er stresset + kaldt vær. Så henger kanskje sammen, ja. Har ikke vondt i føttene da Anonymkode: 0cee6...f5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå