JenniferA Skrevet 29. november 2016 #21 Skrevet 29. november 2016 (endret) Jeg har vært i situasjoner der jeg har følt meg brukt for bare sex. Det var faktisk jeg som ble blokkert, slettet, og ignorert tilslutt. Det har gitt meg lærdom. Ta å kutt han ut fra alt før han kutter deg ut og før han får deg til å føle deg enda mindre. Vis at dette er ikke greit. Endret 29. november 2016 av JenniferA 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #22 Skrevet 29. november 2016 Psykisk nedbrytning. Ignorer, til han tar kontakt. Avvis, bryt ned, avslutt med likegyldighet. Snill versjon: "Beklager. Vi har bare ikke kjemi, jeg tenner ikke på deg i det hele tatt. Du finner nok noen andre. Vi sees rundt." Tilpass til hvor mye du trenger bryte han ned. Slem versjon er å slå under beltestedet. Penisanngrep, med ereksjonssvikt som mål. Anonymkode: cc194...ba6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #23 Skrevet 29. november 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke alternativ er best for å virke uanfektet av den svært gode fremgangsmåten for å ikke booste egoet hans enda mer, samt å skjule at en har vært naiv: -slette fra snap, noe han ser, eller - vente til neste gang han er i området og vil ha seg, og dermed svare at det ikke passer, evt ikke svare ☺ Anonymkode: d3609...8ad Redde ansikt? Hehe, dette er en stor greie innenfor den muslimske verden. Synes det er litt TJA at den betegnelsen har kommet inn i norsk språk. Redde ansikt = redde ære, du vil redde æren din med andre ord. Du skylder ham INGENTING. Ingen forklaring i det hele tatt! Du hever deg over dette, hev hodet og senk skuldrene. Pust :-) Aldri mist kontrollen. Slett snapen, ikke bruk mental energi på ham. ERASE HIM. Anonymkode: 91798...46c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #24 Skrevet 29. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Redde ansikt? Hehe, dette er en stor greie innenfor den muslimske verden. Synes det er litt TJA at den betegnelsen har kommet inn i norsk språk. Redde ansikt = redde ære, du vil redde æren din med andre ord. Du skylder ham INGENTING. Ingen forklaring i det hele tatt! Du hever deg over dette, hev hodet og senk skuldrene. Pust :-) Aldri mist kontrollen. Slett snapen, ikke bruk mental energi på ham. ERASE HIM. Anonymkode: 91798...46c Det å redde ansikt er ikke noe muslimsk. Det har ingenting ned muslimer å gjøre. Det er FLAUT at noen drar muslimer inn i absolutt alt de snakker om. Dette som ts opplever og beskriver er noe du finner overalt. Ord som vanligvis brukes er Flauhet. For det oppleves litt flaut å skjønne at nien har utnyttet en bevisst. Så ts spør egentlig bare hvordan hun skal holde hodet høyt hevet. Du trenger ikke gjøre noe som helst ts, men gjør det du mener er riktig for deg. Anonymkode: 8df72...134 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #25 Skrevet 29. november 2016 Det beste rådet er å avvise han hvis han tar kontakt igjen. Mange gjør det etterhvert, men ikke alle. Ellers er det lite å gjøre med det, annet enn å tenke at han var en drittsekk og gå videre. Og: Ville du egentlig vært sammen med en som du vet er en drittsekk? Jeg har opplevd noe lignende, men han var en ff da. Men jeg har tenkt ofte på at et forhold med han ville vært et mareritt, da han er utro mot alle kvinner han noen gang har vært sammen med. Anonymkode: 3e00a...f5a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #26 Skrevet 29. november 2016 Avvise han når han evt tar kontakt. Dersom du sletter han vil han skjønne at det ligger noe mer i det. Anonymkode: 54149...9ec
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #27 Skrevet 29. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Redde ansikt? Hehe, dette er en stor greie innenfor den muslimske verden. Synes det er litt TJA at den betegnelsen har kommet inn i norsk språk. Redde ansikt = redde ære, du vil redde æren din med andre ord. Du skylder ham INGENTING. Ingen forklaring i det hele tatt! Du hever deg over dette, hev hodet og senk skuldrene. Pust :-) Aldri mist kontrollen. Slett snapen, ikke bruk mental energi på ham. ERASE HIM. Anonymkode: 91798...46c Dette er noe av det mest idiotiske jeg har lest på KG...virkelig Anonymkode: aa43d...e2b 2
JenniferA Skrevet 29. november 2016 #28 Skrevet 29. november 2016 Gi han noen sår i selvtilliten. Det har en player godt av
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #29 Skrevet 29. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Redde ansikt? Hehe, dette er en stor greie innenfor den muslimske verden. Synes det er litt TJA at den betegnelsen har kommet inn i norsk språk. Redde ansikt = redde ære, du vil redde æren din med andre ord. Du skylder ham INGENTING. Ingen forklaring i det hele tatt! Du hever deg over dette, hev hodet og senk skuldrene. Pust :-) Aldri mist kontrollen. Slett snapen, ikke bruk mental energi på ham. ERASE HIM. Anonymkode: 91798...46c What? Jeg lærte begrepet på mitt engelske universitet. Du er på tur. Anonymkode: f2839...6a0 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #30 Skrevet 29. november 2016 Når han tar kontakt neste gang, kan du svare "tenkte jeg skulle ta et isbad. Kom og se på meg", så angir du et veldig kaldt sted, hvor du ikke er selvsagt. Anonymkode: 2436d...005 1
Gjest RealWildOne Skrevet 30. november 2016 #31 Skrevet 30. november 2016 På 29.11.2016 den 1.45, AnonymBruker skrev: Hvilke alternativ er best for å virke uanfektet av den svært gode fremgangsmåten for å ikke booste egoet hans enda mer, samt å skjule at en har vært naiv: -slette fra snap, noe han ser, eller - vente til neste gang han er i området og vil ha seg, og dermed svare at det ikke passer, evt ikke svare ☺ Anonymkode: d3609...8ad Å sende han signaler som viser at han ikke gjorde inntrykk er vel ikke så dumt. Når det er sagt så tror jeg ikke han bryr seg all verden i alle tilfeller.
SøtMelon Skrevet 30. november 2016 #32 Skrevet 30. november 2016 Du trenger ikke slette han og slikt TS, for det bare forteller han at han har truffet blink Ikke vis noe tegn på sinne, selv om du er sint. Bare tenk at du er heldig som fikk se hvordan han egentlig er. Den damen som får han skulle bare ha visst (hoho!). Den beste hevnen du kan gjøre er å vise at du er smilende og glad. Prøv det! Aldri så vondt at det ikke er godt for noe, for du blir jo påvirket av å snu om på tankemønsteret Pass på å stelle pent med deg selv. Unn deg hudpleie, ny frisyre, flotte klær, trening osv, for at du skal føle deg fantastisk. Invester bare i deg! <3 La mannen få se hva han gikk glipp av, og du kan banne på at det smerter han å se hvor vakker og lykkelig du egentlig er. Og inntil han tar kontakt med deg får du bare ønske han lykke til videre Og verre for han blir det om du er profesjonell og hyggelig i mot han Jeg snakker nå av erfaring, og han som lurte meg før endte opp med å aldri komme over meg. Han er veldig opptatt av å ville stikke i meg når jeg er ute med min elskede og flotte mann. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #33 Skrevet 30. november 2016 For meg virker det som han allerede har vunnet. Du sitter jo faktisk å tenker på dette og tar til og med steget med å opprette tråd her inne for å snakke og dvele mer. Han har vunnet. Vil du redde ansikt så sletter du han og går videre. Du redder ansikt ved at du faktisk ikke bryr deg om "å slette han viser at du bryr deg". Det er forøvrig en setning jeg ikke er enig i. Du vinner når du faktisk gir blanke faen i hva dine handlinger kan vise eller kan tolkes av han. Slik det er nå er det han som har all makt og jeg er 99% på at han klarer å få deg tilbake hvis han vil. Få ting er mer befriende enn når du gir blanke faen i en dritt fyr som før hadde overtaket Anonymkode: 61629...79e
Cuntzilla Skrevet 30. november 2016 #34 Skrevet 30. november 2016 Du må jo bare gi f i han. Sånn, genuint. Det er godt mulig at han gir fullstendig blanke i at du gir fullstendig blanke i han. Dette må du også klare å ikke bry deg om, hvis du kun tenker på at han skal reagere så er du jo opphengt i han enda. Rebound-sex, eller en heftig flørt iallfall, er en bra måte å komme over noe useriøst. Da våkner man opp litt og tenker at det jammen er bra man er singel og at det finnes mye annet bedre der ute.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #35 Skrevet 30. november 2016 Jeg har en historie å komme med, som jeg håper alle her kan le litt godt av. For et par år siden kom jeg meg endelig ut på tinderbølgen, totalt blåøyd og uerfaren. Møtte en utrolig sjarmerende fyr, og han var den verste typen. Han var overhodet ikke interessert i et forhold, men holdt meg "på linja". Spilte spillet godt, og jeg var hodestups sjarmert. Men ikke f om jeg skulle ligge med han før vi i det hele tatt datet ordentlig! Etter over et år med denne leken (kanskje nærmere to, men det er flaut å innrømme), hadde han hatt et forhold, men jeg lot meg fortsatt lure. Ble så glad hver gang han tok kontakt, og han fikk meg til å føle meg så spesiell. Da han endelig inviterte meg på en ordentlig date endte det med at jeg dro slukøret hjem, for selv om vi hadde en plan ble det stille fra han et par timer før avtalen. Jeg dro likevel, (en avtale er jo en avtale), men han møtte ikke opp. Det ble dråpen. Jeg hadde skikkelig behov for å la han smake egen medisin. Mens jeg lå i solen og koste meg avtalte vi at han skulle komme på middag til meg (han maste jo alltid om det. Og alltid om overnatting..). Jeg bor et stykke unna han (vi bor ca 30 min utenfor oslo sentrum, men hver vår vei) så han skulle ta tog og vi skulle møtes på stasjonen. Jeg bor et stykke unna stasjonen også, så jeg skulle hente han i bil. Han trodde helt oppriktig at han skulle hjem til meg, for å ha sex. Etter alle treffene i fylla, på byen, alt tullet (han var fullstendig klar over at jeg var sint flere ganger) så trodde han at han skulle få seg noe, så enkelt. Jeg hadde absolutt ingen intensjon om å møte opp. Egentlig hadde jeg planlagt å bare ikke gi lyd fra meg. La han stå på stasjonen å vente noen lange minutter før han dro slukøret hjem, men jeg fikk meg ikke til det. Kastet inn håndkleet da han sendte melding og sa han var på vei og fortalte han at jeg ikke hadde tenkt til å treffe han igjen, at jeg synes han var kvalmt sleskete og en skikkelig utype. Da jeg så på klokka regnet jeg ut at han nok satt på toget siste strekning. Fikk noe sånt som "fy faen, ønsker deg alt vondt" tilbake og har aldri hørt fra han siden. Første og siste gang jeg lot meg pille på nesen av "en sånn", og har luktet dem ganske tidlig siden. Anonymkode: 4630d...f95
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #36 Skrevet 30. november 2016 ^Morsomt da, at det ikke slo han at han kom til å få smake sin egen medisin. Desto bedre at han fikk det.☺ Jeg sitter jo rimelig greit i baret, merker det ved at jeg sammenligner han med andre, man husker kicket og er nesten avhengig av det. Føler meg som en junkie. TS Anonymkode: d3609...8ad
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #37 Skrevet 30. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: ^Morsomt da, at det ikke slo han at han kom til å få smake sin egen medisin. Desto bedre at han fikk det.☺ Jeg sitter jo rimelig greit i baret, merker det ved at jeg sammenligner han med andre, man husker kicket og er nesten avhengig av det. Føler meg som en junkie. TS Anonymkode: d3609...8ad Hørt om hekting? Det du beskriver her virker som det. Helt grusomt, jeg har vært sånn på to stk Hele døgnet gikk med til å regne ut hvor mange tider siden sist jeg hørte fra han, og den voldsomme rusen hvis jeg fikk en fin melding, eller etter en helg med han. Og så den store sorgen hvis det gikk over så og så mange timer uten at jeg hørte noe. Voldsom berg og dalbane i følelser, slet meg helt ut! Anonymkode: 1a4ae...a31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå