Gå til innhold

Hvordan redde ansikt ifht player

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke alternativ er best for å virke uanfektet av den svært gode fremgangsmåten for å ikke booste egoet hans enda mer, samt å skjule at en har vært naiv:

-slette fra snap, noe han ser, eller

- vente til neste gang han er i området og vil ha seg, og dermed svare at det ikke passer, evt ikke svare

Anonymkode: d3609...8ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ignorer alle henvendelser fra han, og slett og blokker han fra alle medier

Anonymkode: 9ba6e...783

• Liker 2
Skrevet

Tenker at hvis du blokkerer han på sosiale medier så ser han det og skjønner at det har skjedd noe/at du er sur. Ville bare droppet all kontakt og gått med hodet hevet. Ingen vits i å være hevnlysten eller barnslig, bedre å late som at du ikke kunne brydd deg mindre:)

Anonymkode: 3db79...d20

• Liker 11
Skrevet

Den siste, men av erfaring fungerer det svært dårlig om man selv har inntatt alkohol og er i sånn passe ensom-modus :P Så for å være sikker ville jeg slettet istedet. 

Anonymkode: 1a4ae...a31

• Liker 1
Skrevet

Bedre alternativer:

- Inviter han over til netflix & chill. Istedenfor å ha sex med han, kast isbiter.

- Send "nakenbilde" som kun er et bilde av en loading screen. Overbevis han om at det er hans telefon det er noe galt med.

- Si at du og en venninne har en putekrig. Be han komme over for å hjelpe dere. Kast puter på han.

Anonymkode: 18cb3...2e7

Skrevet

Slett og ignorer. Tenker kanskje blokkering blir litt for mye, igjen. På den måten signaliserer du at du ikke er interessert i noe som har med han å gjøre, og at døra på ingen måte står på gløtt i fremtiden. At han ser at du har slettet han, syns jeg ikke du trenger å bekymre deg for at skal bli tolket i retning "demonstrasjon" eller bitterhet.  Bare slett, ignorer og glem at han eksisterer, forhold deg likegyldig til han. Da taper du ikke ansikt, men jeg tenker det fort kan skje hvis du skal gjøre et nummer ut av å avvise han om han kontakter deg senere. 

• Liker 4
Skrevet

Det beste hadde vel vært å komme gang å glemme han og blokkere nummeret og slette snap. Greia er at jeg var med på leken og del-initierte det, men var helt uforberedt på hvilket naturtalent han var player-messig. Er derfor jeg ønsker å virke uaffektert i det hele men er også nysgjerrig på hans neste trekk, hvis det i det hele tatt kommer noe.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det beste hadde vel vært å komme gang å glemme han og blokkere nummeret og slette snap. Greia er at jeg var med på leken og del-initierte det, men var helt uforberedt på hvilket naturtalent han var player-messig. Er derfor jeg ønsker å virke uaffektert i det hele men er også nysgjerrig på hans neste trekk, hvis det i det hele tatt kommer noe.

Nysgjerrig på neste trekk er det som trekker deg inn igjen. Slett fra snap, unfollow på facebook, og gå videre.

Anonymkode: df205...4b0

• Liker 3
Skrevet

Hadde samme behov en gang (hvis jeg forstår beskrivelsen din) og skrev da at han ikke ga meg noe særlig i senga. Smått urealistisk med tanke på hvor god sexen var, men reaksjonene tydet på at jeg satt griller i hodet på han og fikk han ned på jorda. :fnise:

Anonymkode: 858ba...855

• Liker 3
Skrevet

1 + 2 funker vel best.

Anonymkode: 54d6d...9ab

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke ut som du er ferdig med "spillet" enda :-P 

Så det du EGENTLIG spør om er hvordan spille bedre ;-) 

Av erfaring; Hvis det er en EKTE player vil spillet bare til slutt være over. Ingen vinner noenting, og det blir bare til et minne og en erfaring å ta med seg. Den av partene som forveksler ønsket om å ha kontroll over spillet og ekte følelser (som Det er h*n jeg vil ha!) er den som evt taper ansikt/opplever skuffelse. Overfor en ekte player har du aldri tapt ansikt for h*n bryr seg faktisk ikke ;-) 

Skal du spille og holde følelser i sjakk må du holde sinnet åpent for ALLE du møter. Har du hengt deg opp i denne ene personen er du dømt.. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke gjør noe som helst. Ikke slett, ikke blokk, ikke svar. Den eneste måten å redde ansikt på er å ikke miste det i utgangspunktet. Move on, ikke se deg tilbake.

Skrevet

Dette er faktisk ikke normalt, skremmende når mange er slik.

Anonymkode: d9ea9...b24

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man virke uanfektet av den svært gode fremgangsmåten? Hvorfor skal man ikke booste egoet hans enda mer? Hvorfor skal man skjule at en har vært naiv?

Skrevet
23 minutter siden, exictence skrev:

Hvorfor skal man virke uanfektet av den svært gode fremgangsmåten? Hvorfor skal man ikke booste egoet hans enda mer? Hvorfor skal man skjule at en har vært naiv?

:sprettoy:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:sprettoy:

Jeg mente spørmålene. Jeg tror jeg kunne svart deg med en sånn smiley tilbake. 

Kanskje er jeg for naiv, men skal jeg skjule det? Kanskje blir jeg grepet av den svært gode fremgangsmåten? Skal jeg skjule det, og hvorfor? 

Hvis det er en som har selvtillit, hvorfor ikke vise at man er begeistret og gi personen mer selvtillit? Er ikke det bare hyggelig, da? 

Skrevet
39 minutter siden, exictence skrev:

Jeg mente spørmålene. Jeg tror jeg kunne svart deg med en sånn smiley tilbake. 

Kanskje er jeg for naiv, men skal jeg skjule det? Kanskje blir jeg grepet av den svært gode fremgangsmåten? Skal jeg skjule det, og hvorfor? 

Hvis det er en som har selvtillit, hvorfor ikke vise at man er begeistret og gi personen mer selvtillit? Er ikke det bare hyggelig, da? 

Samma det, egen rase, psykiske elementer som er skrudd på en eller annen måte, ergo som å bry seg om en slitt grønn dør nedregnet og blass stående alene  i et skogholt til den råtner og svinner away.

waste of time

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samma det, egen rase, psykiske elementer som er skrudd på en eller annen måte, ergo som å bry seg om en slitt grønn dør nedregnet og blass stående alene  i et skogholt til den råtner og svinner away.

waste of time

Samma det? 

Nei, hvorfor bry seg, egentlig?

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke alternativ er best for å virke uanfektet av den svært gode fremgangsmåten for å ikke booste egoet hans enda mer, samt å skjule at en har vært naiv:

-slette fra snap, noe han ser, eller

- vente til neste gang han er i området og vil ha seg, og dermed svare at det ikke passer, evt ikke svare

Det at du overtenker dette slik viser bare at du har "tapt spillet" allerede, og uansett hva du gjør nå så vil du mest sannsynlig overtenke det i ettertid og bry deg om du gjorde det "rette" valget. 

Dette er den beste fremgangsmåten, uansett:

1. Slett og blokker

2. Drite langt  i hva han evt. tenker om at du slettet og blokkerte han

3. Move on

Anonymkode: aa43d...e2b

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

waste of time

Haha, jævlig bra😁 for å seigpine meg selv tenker jeg å ikke slette, slik at jeg kan se hvordan spillet hans ligger an. Tar han kontakt kan jeg ha det litt moro på hans vegne. 

1 time siden, jaro skrev:

Ser ikke ut som du er ferdig med "spillet" enda :-P 

Så det du EGENTLIG spør om er hvordan spille bedre ;-) 

Av erfaring; Hvis det er en EKTE player vil spillet bare til slutt være over. Ingen vinner noenting, og det blir bare til et minne og en erfaring å ta med seg. Den av partene som forveksler ønsket om å ha kontroll over spillet og ekte følelser (som Det er h*n jeg vil ha!) er den som evt taper ansikt/opplever skuffelse. Overfor en ekte player har du aldri tapt ansikt for h*n bryr seg faktisk ikke ;-) 

Skal du spille og holde følelser i sjakk må du holde sinnet åpent for ALLE du møter. Har du hengt deg opp i denne ene personen er du dømt.. 

Det siste avsnittet var en liten oppvekker, lett å glemme omverdnen når denne ene personen med sine teknikker driver mindfuck og har det som en hobby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...