Gå til innhold

MANN Er Lave jenter Turn On / Turn Off

MANN! Er Lave jenter Turn On / Turn Off   

23 stemmer

1. 1. Er Lave jenter (160-165) Turn On / Turn Off

• Turn On
      10
    • Turn Off
      3
    • Spiller inge rolle
      10

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje ts også er en høy dame som har lagt sin hat på lavere damer fordi hennes eks ble sammen med en lav dame. Unormalt opptatt av sånne emner ihvertfall.  Er ikke 160 engang og fått masse oppmerksom av menn i alle forskjellige høyder. Mannen min er 176 og får ikke skrytt nok av meg. Så ts, spør om legen din kan skrive ut noe beroligende til deg du. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, wintergirl skrev:

Kanskje ts også er en høy dame som har lagt sin hat på lavere damer fordi hennes eks ble sammen med en lav dame. Unormalt opptatt av sånne emner ihvertfall.  Er ikke 160 engang og fått masse oppmerksom av menn i alle forskjellige høyder. Mannen min er 176 og får ikke skrytt nok av meg. Så ts, spør om legen din kan skrive ut noe beroligende til deg du. 

Høyde har vel ikke så mye å si. Eneste jeg kan se på som utfordring er feks å ta bilder sammen 

Skrevet
34 minutter siden, bjone skrev:

Høyde har vel ikke så mye å si. Eneste jeg kan se på som utfordring er feks å ta bilder sammen 

Javel? Det er vel ikke akkurat det jeg skulle frem til her. Nevnte bare ts sine dumme argumenter. Har ellers aldri opplevd noen utfordringer med å ta bilder sammen. 

Skrevet

Man liker jenter som ikke er så usikre at de lar overfladiske ting bli et problem. 

Anonymkode: 29eb0...1c2

Skrevet

Ikke turnon uansett: D

Anonymkode: 87154...ebb

Skrevet

Lave kvinner er sexy!

Anonymkode: 57142...5d7

• Liker 2
Skrevet

Var ikke fokusert på høyde inntil jeg var sammen med en som var liten. Var veldig digg å holde rundt henne og kjenne hvor liten hun var, søt og spretten :) så jeg har nok en ting for lave jenter.

Anonymkode: 1791b...310

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...