AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Heisann. Jeg er en jente på 17 år, og i det siste har jeg følt meg skikkelig uggen og ikke helt meg selv. I dag tidlig sto jeg på badet for å sminke meg, så ble jeg så ufattelig kvalm, jeg begynte å svette, iskald på hendene, ble helt blankt i hele rommet, piping i øret, brakk meg 4 ganger og resten av dagen har jeg hatt en intens hodepine og magesmerter. Noen som vet hva som kan ligge bak dette? Det samme skjedde for en uke tilbake, men jeg kan ikke huske alt som har skjedd.. Mister hukommelsen litt når dette skjer. Hjelp meg gjerne og kom med råd om du har vært borti noe lignede Anonymkode: 9c586...1a5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Høres veldig ut som migrene. Med aura, trolig. Anonymkode: 0085b...13f 1
tilriltunge Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Jeg har migrene med aura, og er enig i at det høres litt ut som dette. Men uansett: bestill legetime i morgen og ta det opp med legen din:) 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Det du skriver minner litt om når jeg får blodtrykksfall. Syns uansett du bør gå til legen om det fortsetter. Anonymkode: 66fd7...b3d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det du skriver minner litt om når jeg får blodtrykksfall. Syns uansett du bør gå til legen om det fortsetter. Anonymkode: 66fd7...b3d 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Gravid? Anonymkode: db9eb...b2b Jeg er jomfru så kan umulig være gravid men det med blodtrykksfall kan stemme faktisk for jeg var hos legen i fjor og da fikk jeg høre at jeg hadde lavt blodtrykk, men de gjorde ikke noe med det og fulgte det heller ikke opp. Får man medisiner for dette eller hva gjør man da? Anonymkode: 9c586...1a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå