Gå til innhold

Bruker Facebook i søvne...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fant nettopp ut at jeg har brukt Facebook i søvne. Da har jeg altså kommentert et innlegg med et hjerte, og min mor fortalte meg dette idag, fordi jeg pleier aldri kommentere ting. 

Må sikkert begynne å ha mobilen på den andre siden av rommet, men dette tar nesten kaka altså. Jeg føler meg helt gal jo når jeg gjør så mye sprøtt i søvne! Wtd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan legge på en sperre for å ikke bruke apper eller gå inn på bestemte nettsider innenfor en tidsperiode. 

Anonymkode: 8112d...570

Skrevet

Hva med å logge deg ut av facebook før du sovner, eller logger du deg inn i søvne også?😂

Skrevet

Bruker heldigvis ikke facebook. Men har skjedd 2 ganger at jeg har åpnet en eller app med tekstfelt (sikkert med uhell når jeg knoter med alarmen) og våknet opp til at jeg hadde skrevet masse svada mens alarmen var på slumring. Lange setninger som er grammatisk korrekte men ikke henger på greip i det hele tatt, ganske creepy. 

Anonymkode: 002d0...3a9

Skrevet

Jeg har både pratet med folk på messenger og sendt snapper i søvne. Ler normalt sett bare av det, for det er bare svada 😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tatt mange selfier i søvne, finner masse uklare bilder av at jeg sover. Kan ikke huske noe av det

Anonymkode: 7a5e0...79c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...