AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Skriv gjerne de her. Har lyst å ta disse undersøkelsens og tjene litt ekstra nå som jeg har blitt arbeidsledig. Anonymkode: bebdd...d01
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Det er vel ikke så mange slike nettsider, som gir rene PENGER som belønning? De sidene som eventuelt gir penger, betaler veldig lite for seg. Kanskje 10 kroner eller noe, for spørreundersøkelser på minst femten eller tjue minutter. De fleste nettsteder for slike ting, gir ut "poeng" som etterhvert kan veksles til gavekort. F.eks. hos gavekorttorget.no Man kan jo selvfølgelig bruke slike "poeng" til å kjøpe seg til man har lyst på / behov for. Men det lønner seg jo selvfølgelig å finne de som gir mest poeng da. Dersom man må ha minst 10 000 poeng, for ett gavekort på hundre kroner - så blir ikke dette noen særlig vits. Men enkelte steder gir jo gavekort på kanskje ett par hundre kroner, per ett par tusen poeng. Så dette kan man kanskje tjene litt på, sånn hist og pist. Anonymkode: 00bf6...b4a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Jeg bruker panel.no. Det er omtrent 1 kroner per minutt. Det blir virkelig ikke store greiene, men jeg casher da ut 200 kroner i gavekort innimellom. Anonymkode: 8a92d...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 (endret) Men må man ikke verves til panel.no? Eller kan man registrere seg selv? Anonymkode: bebdd...d01 Endret 30. november 2016 av lillesky
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker panel.no. Det er omtrent 1 kroner per minutt. Det blir virkelig ikke store greiene, men jeg casher da ut 200 kroner i gavekort innimellom. Anonymkode: 8a92d...fc8 Oki, det er veldig bedre enn ingenting Anonymkode: bebdd...d01
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke så mange slike nettsider, som gir rene PENGER som belønning? De sidene som eventuelt gir penger, betaler veldig lite for seg. Kanskje 10 kroner eller noe, for spørreundersøkelser på minst femten eller tjue minutter. De fleste nettsteder for slike ting, gir ut "poeng" som etterhvert kan veksles til gavekort. F.eks. hos gavekorttorget.no Man kan jo selvfølgelig bruke slike "poeng" til å kjøpe seg til man har lyst på / behov for. Men det lønner seg jo selvfølgelig å finne de som gir mest poeng da. Dersom man må ha minst 10 000 poeng, for ett gavekort på hundre kroner - så blir ikke dette noen særlig vits. Men enkelte steder gir jo gavekort på kanskje ett par hundre kroner, per ett par tusen poeng. Så dette kan man kanskje tjene litt på, sånn hist og pist. Anonymkode: 00bf6...b4a Ikke ts,men hvilke sider er det man kan tjene opp til gavekort? Anonymkode: 6fabc...e88
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 Jeg er medlem her: https://opinion.onlivepanel.com/#!/welcome Mange undersøkelser får man ikke betalt for, men det trekkes ut f.eks. 3 vinnere som får gavekort/penger/kinobilletter. Jeg har vært med på chat noen ganger, da har jeg fått gavekort på 350-500 kroner. Har også deltatt i en mer omfattende produkttest jeg skulle gjøre hjemme, for det fikk jeg et gavekort på 1000,-. Tar også mysteryshopper-jobber for denne siden; https://daymaker.shopmetrics.com/document.asp?alias=login Sist måned fikk jeg utbetalt ca. 1500 kroner fra de. Hvis du er flink til noe, f.eks. baking, strikking, hekling, sying eller lignende, kan du jo prøve å arrangere kurs i dette. Ta en titt på appen Lokalii for inspirasjon. Anonymkode: 844b1...8c7 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #8 Skrevet 29. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke ts,men hvilke sider er det man kan tjene opp til gavekort? Anonymkode: 6fabc...e88 Det har vel allerede blitt nevnt ett par forskjellige nettsteder, i denne tråden ? Innlegg tre og fire, plus innlegg nummer åtte... Anonymkode: 00bf6...b4a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #9 Skrevet 29. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, da skal jeg prøve meg på disse. Men må man ikke verves til panel.no? Eller kan man registrere seg selv? Anonymkode: bebdd...d01 Du trenger ikke verves. Anonymkode: 8a92d...fc8
lillesky Skrevet 30. november 2016 #10 Skrevet 30. november 2016 Tråden ryddet for vervelink. /lillesky (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå