AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #1 Del Skrevet 27. november 2016 Har kjøpt julelys som jeg skal henge på terrassen. Trodde jeg hadde terrasse med slikt gjerne at det er åpning fra "planken" og under slik at jeg lett kunne feste lysene bortover. Men jeg to feil...... Så jeg har ingen mulighet å "snurre" lysene under - over - under - over osv. Har dere noen ide til hvordan jeg kan feste de? Har tenkt på gaffateip, men mulig det ser veldig stygt ut? Anonymkode: 3cb11...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 27. november 2016 #2 Del Skrevet 27. november 2016 Strips kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 28. november 2016 #3 Del Skrevet 28. november 2016 Nille selger opppheng for julelys. En krok med teip, tror jeg. Selv har jeg brukt knappenåler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 28. november 2016 #4 Del Skrevet 28. november 2016 Strips, ja! Eller blomsterbindingstråd i passende farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #5 Del Skrevet 28. november 2016 12 timer siden, C-girl skrev: Strips kanskje? Strips funker heller ikke fordi det er ingen åpning under rekkverket på terrassen Anonymkode: 3cb11...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #6 Del Skrevet 28. november 2016 Møbelstiftemaskin? bare passe på å ikke stifte gjennom ledningen Anonymkode: fe734...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 28. november 2016 #7 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg gjør det på denne måten; bruker små, tynne spikrer og slår dem inn med jevne mellomrom. Så bøyer jeg dem med hammeren over ledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #8 Del Skrevet 28. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møbelstiftemaskin? bare passe på å ikke stifte gjennom ledningen Anonymkode: fe734...879 Terrassen er på en måte i et slags metall. Funker slik stiftemaskin da? Anonymkode: 3cb11...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 28. november 2016 #9 Del Skrevet 28. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Terrassen er på en måte i et slags metall. Funker slik stiftemaskin da? Anonymkode: 3cb11...397 Aha, jeg trodde det var treverk. Da kan du jo heller ikke bruke spiker, sorry. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 28. november 2016 #10 Del Skrevet 28. november 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har kjøpt julelys som jeg skal henge på terrassen. Trodde jeg hadde terrasse med slikt gjerne at det er åpning fra "planken" og under slik at jeg lett kunne feste lysene bortover. Men jeg to feil...... Så jeg har ingen mulighet å "snurre" lysene under - over - under - over osv. Har dere noen ide til hvordan jeg kan feste de? Har tenkt på gaffateip, men mulig det ser veldig stygt ut? Anonymkode: 3cb11...397 Legg ut et bilde av terrassen din så kan jeg sikkert komme med noen lure råd Og nei, det trenger ikke se stygt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #11 Del Skrevet 28. november 2016 Lurer på det samme, er ikke noe sted å feste noe, er helvegg balkong, med metall øverst. Nå lener jeg mest mot å kjøpe en sterk, svart tape (metallet er svart) og bare teipe fast ledningen bortover. Vil det funke?? Anonymkode: a796b...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 28. november 2016 #12 Del Skrevet 28. november 2016 Hvorfor ikke bruke sånn tynn ståltråd på rull? Sånn som blomsterdekoratører bruker. Den er veldig tynn og grei å jobbe med. Kan lett klippes i passende lengde etter behov og tvinnes rundt der det passer/trengs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 28. november 2016 #13 Del Skrevet 28. november 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på det samme, er ikke noe sted å feste noe, er helvegg balkong, med metall øverst. Nå lener jeg mest mot å kjøpe en sterk, svart tape (metallet er svart) og bare teipe fast ledningen bortover. Vil det funke?? Anonymkode: a796b...07d Du får også kjøpt en veldig sterk, bred, klar tape på rull. Jeg har en sånn og vil tro at den klarer å holde på julelysene, om du ikke skal ha girlander i tillegg. Jeg tenker det er sikkert enklere å få tak i, og billigere enn svart tape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #14 Del Skrevet 28. november 2016 11 minutter siden, Muscae skrev: Du får også kjøpt en veldig sterk, bred, klar tape på rull. Jeg har en sånn og vil tro at den klarer å holde på julelysene, om du ikke skal ha girlander i tillegg. Jeg tenker det er sikkert enklere å få tak i, og billigere enn svart tape. Tusen takk for tips. Skal bare ha en lyslenke, så er jo ikke noe tungt, men kan ikke løsne ved fukt heller. Hvor får man kjøpt slik tape, Jernia, clas olhson? Anonymkode: a796b...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 28. november 2016 #15 Del Skrevet 28. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tips. Skal bare ha en lyslenke, så er jo ikke noe tungt, men kan ikke løsne ved fukt heller. Hvor får man kjøpt slik tape, Jernia, clas olhson? Anonymkode: a796b...07d Tror du får det i de fleste sånne butikker ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #16 Del Skrevet 28. november 2016 Vil ikke tape løsne ved regn og snø? Stemmer for bilde av terrassen. Lettere å se hva som kan bli gode løsninger da Anonymkode: 494a3...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #17 Del Skrevet 15. november 2021 Drar denne opp igjen. Har en helvegg i glass på balkongen, hvordan fester man julelys da? Har funnet disse men jeg vil helst kjøpe fysisk i butikk. Fruugo - feste til julelys Anonymkode: 57bef...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 15. november 2021 #18 Del Skrevet 15. november 2021 Strips 👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 16. november 2021 #19 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg har samme balkong tror jeg, bruker bare blank tape jeg. Lysene er lette og hvis en tape løsner, fester jeg bare en ny tapebit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå