Frøkenfryden Skrevet 23. januar 2022 #1521 Del Skrevet 23. januar 2022 I går: Frokost: yoghurtlapper med julebrunost. Appelsin med yoghurt og musli. Kaffe. Lunsj; Rester av grønnsaksbolognese med grov pasta. Mellom: Grovt bananbrød med julebrunost. Kaffe-og kakaomelk. Middag og lørdagskos: Pinnekjøttmiddag med altfor mye kjøtt. To glass cremant og en ispinne🤪… ups. Ved godt mot for sunnere liv i dag og har startet dagen med kjøleskapsgrøt med peanøttsmør og 80%-syltetøy og masse kaffe☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1522 Del Skrevet 23. januar 2022 I går; Frokost: kaffe Lunsj: eggerøre, laks og rugbrød Middag: boeuf bourguignon med potetmos. Vin. I dag; Frokost: To frøknekkebrød med tunfisksalat Lunsj: Omelett på to egg, og restegrønnsaker Middag: Pai med sopp og løk Anonymkode: 02df2...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1523 Del Skrevet 23. januar 2022 Søndag har vært både lat men produktiv:) Frokost: En speltlompe med kremost, ruccola, skinke og ost, en brødskive; halve med leverpostei, agurk og majones, andre halvdel med lett syltetøy + te Lunsj: Blir sjeldent det i helgene/når jeg har fri Middag: Biffgryte med potet, gulrot, løk, tomat, masse krydder. Hadde litt ananasbiter på siden Dessert: En bit mørk sjokolade Kvelds: Sitter kjæresten min å lager nå:D Tenk kanelsnurr, men med tahini i stedet. Anonymkode: 7e139...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1524 Del Skrevet 23. januar 2022 Frokost: rester fra i går. Det vil si to pizzastykker Kvelds: To rundstykker. Den ene med karridressing og den andre med grønnsakspostei med tomat + en skål med pops Anonymkode: f3558...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. januar 2022 #1525 Del Skrevet 25. januar 2022 Frokost: stekt blomkålris med to egg og parmesan. Halv proteinbar og kaffe. Lunsj; Rester av thaisuppe med kylling og mye grønnsaker. Q-limemousse. Mellom; Grovt bananbrød med julebrunost. Plomme. Middag: Flaskegresskar-karri med ris. To plommer til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1526 Del Skrevet 25. januar 2022 Ingenting, men har drukket mye vann, kaffe og saft. Anonymkode: a5012...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1527 Del Skrevet 26. januar 2022 Knekkebrød med egg og laks Stekt laks med grønnsaker Gresk yoghurt og cottage cheese med frukt og bær Anonymkode: 97ff2...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 26. januar 2022 #1528 Del Skrevet 26. januar 2022 I går spiste jeg Frokost - 3 kanelknekkebrød med lett jordbærsyltetøy og 1 gulrot Lunsj - 3 tynne havreknekkebrød med lettost, haugpølse og go og mager servelat og 1 gulrot Mellommåltid - 1 mellombar Middag - 1 svinesnitzel, ris, grønnsaker og litt peppersaus Kvelds - 15 druer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 26. januar 2022 #1529 Del Skrevet 26. januar 2022 Frokost: 1 pære og 1 banan (var i farten, normalt spiser jeg to knekkebrød med ost på) Lunsj: omelett Mellom: to knekkebrød med omelett Middag: en liten porsjon kinamat (var fremdeles mett etter mellommåltidet Kvelds: to remser sukkerfri sjokolade, ett eple og en kiwi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. januar 2022 #1530 Del Skrevet 26. januar 2022 Frokost: Tre knekkebrød med lett smøreost, salat og roastbeef. Kakao-og kaffe-melk. Kaffe. Mellom; Yoghurt med pekannøtter. Lunsj: Thaisuppe. Mellom: Knekkebrød med salat, ost og skinke. Plomme og kiwi med vaniljekesam. Litt sukkerfri sjokolade. Kaffe. Middag: Løkpai. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xaca Skrevet 26. januar 2022 #1531 Del Skrevet 26. januar 2022 Frokost: 2 kopper kaffe, vitaminene lunsj: 2 rugbrød skiver med smør, salami, kremost, agurk Ettermiddag: kjøttdeig suppe som var laget igår, og litt senere 1 kopp kaffe Kveld: rester av kjøttdeig suppen og 2 knekkebrød med smør og kremost, 1 glass sukkerfri solbærsaft, og 2 biter sukkerfri sjokolade Natt: sikkert jordbær yoghurt (sukkerfri) spiste ganske lett idag fordi er bare hjemme og hviler, ikke brukt masse kalorier🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. januar 2022 #1532 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) Frokost: - Et fullkornsknekkebrød med majones, kalkunpølse, ost, agurk og chiafrø - Et fullkornsknekkebrød med chilikreps og fersk persille - En blodappelsin - Noen dadler med lakrispulver - En liten kopp med gresk yoghurt, havre og nøtter i - Matcha latte Lunsj: - To fullkornsknekkebrød med peanøttsmør og banan - Et eple Mellom/snacks: - To pocky matcha-pinner (jeg har dilla på matcha for tiden, ok) - En neve usalta nøtter Middag: - Hjemmelaget (fra bunn) spicy kalkun-suppe. Spiste opp alt, litt trist jeg ville ha det til lunsj i morgen også. Kvelds: - Grønn smoothie laget av appelsin, frossen mango, frossen ananas, frossen papaya og fersk grønnkål Endret 26. januar 2022 av KaDust 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 27. januar 2022 #1533 Del Skrevet 27. januar 2022 I går spiste jeg Frokost - 3 stk kanelknekkebrød med lett jordbærsyltetøy, 1 gulrot Lunsj - 1 knekkebrød med lett fløtemysost, 1 knekkebrød med salami, 1 knekkebrød med haugpølse. 1 gulrot Middag - 1 tacolefse med kyllingkjøttdeig, ost, drømmelett og masse salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 27. januar 2022 #1534 Del Skrevet 27. januar 2022 Faen å sunne folk her skulle være da😝 Frokost: 1 snickers og 0,5l pepsi max. Lunsj: 1 ost og skinke baguett og 0,5l pepsi max. Middag: 1 grandiosa og 1,5l pepsi max. Dette har jeg spist hver ukedag i flere år. Blir litt annet i helgene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1535 Del Skrevet 27. januar 2022 Audiot skrev (5 minutter siden): Faen å sunne folk her skulle være da Ja, det er det verste jeg har sett. Er nok en del løgn. Anonymkode: a5012...4fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1536 Del Skrevet 27. januar 2022 Frokost: Egg og laks Lunch: Cottage cheese og bær + mandler Middag: Kylling og grønnsaker Te og vann Anonymkode: 97ff2...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1537 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er det verste jeg har sett. Er nok en del løgn. Anonymkode: a5012...4fc Absolutt ikke. Januar er vel forresten den måneden de aller fleste spiser sunnere enn ellers for å kompensere for desembermaten. Anonymkode: 97ff2...368 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaySomething Skrevet 27. januar 2022 #1538 Del Skrevet 27. januar 2022 (endret) Frokost: 2 grove skiver med en halvbanan på hver Lunsj: ProPud Cappuccino milkshake Middag: Mikset salat, med fetaost, selskapsdressing og 2 karbonader Kvelds vet jeg ikke enda, men mest sannsynlig blir det en banan og en kopp te Endret 27. januar 2022 av SaySomething Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 27. januar 2022 #1539 Del Skrevet 27. januar 2022 Frokost: to knekkebrød med agurk og ost + eplejuice og kaffe Lunsj: halvt horn med kyllingsalat og masse grønt Mellom : appelsin og to kavringer Middag: fisk, potet, blomkål, brokkoli, gulrot og hvit saus Kvelds: cottage cheese med bær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. januar 2022 #1540 Del Skrevet 27. januar 2022 Frokost: 3 knekkebrød. To med smøreost og roastbeef og ett med ost og skinke. Mye grønnsaker til. Vaniljemelk. Kaffe. Lunsj: Rester av gresskarkarri med ris. Mellom: Granateple med kesam. Grønnsaker. Kaffe. Middag: Pizza på tortillalefser med pesto, sopp, rødløk og ost. Grønt og culattaskinke på etter steking. Kanskje halv proteinbar til dessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå