LiseTV Skrevet 18. januar 2022 #1501 Del Skrevet 18. januar 2022 Vaffel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1502 Del Skrevet 18. januar 2022 hvite bønner med tomatsaus + 1 egg. Lam kjøttboller + brunsaus + potetmos + tyttebær. Anonymkode: 04f04...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 18. januar 2022 #1503 Del Skrevet 18. januar 2022 Et knekken med Philadelphia kremost med krydder og hvitløk En yogerth 2 stk laksebiter med stekte poteter og rømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frosh Skrevet 18. januar 2022 #1504 Del Skrevet 18. januar 2022 Frokost: yoghurt med blåbær, banan og powerpulver (chiafrø, nøtter og havregryn) lunsj: lompe med cottage cheese og sukkerfritt syltetøy, lompe med spekeskinke, ruccola og kremost. mellommåltid: proteinbar middag: pizza på havrebunn med paprika, kesam, fetaost, tomater og rødløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1505 Del Skrevet 19. januar 2022 I går: Frokost: 2 grove pannekaker med 20g bacon og most pære inni + kaffe Lunsj: Stod opp sent så kun en kiwi og en yoghurt Middag: Suppe til forrett. Fiskepinner med bare kokt potet eller hjemmelaget potetmos, og kremet brokkolisalat med bønner og eple, til hovedrett. Dessert: Baklava igjen:D Kvelds: Ingenting dessverre, ble så forferdelig oppblåst for jeg sovna på sofaen etter middag:( I dag: Frokost: To brødskiver med vita hjertegod og makrell i tomat + en energidrikk uten sukker Lunsj: Havregryn med yoghurt og banan MM: En pære Middag: Tomatsuppe med hjemmelagde kjøttboller og kokt egg (Kjenner jeg har adoptert måltidsrytmen til min utenlandske kjæreste, blir mer og mer sjeldent kveldsmat. Men spiser også senere middag da.) Anonymkode: 62de7...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 19. januar 2022 #1506 Del Skrevet 19. januar 2022 Siden det er så tidlig på morgenen har jeg kun spist en brødskive med frokostsalat. 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 19. januar 2022 #1507 Del Skrevet 19. januar 2022 I går spiste jeg Frokost - 3 stk runde kanelknekkebrød med lett jordbærsyltetøy og en gulrot Lunsj - 2 sport + knekkebrød med en boks makrellfilet og en gulrot Mellommåltid - 1 mellombar og en banan Middag - 1 posjon pastapanne med kylling, bacon og spinat Hittil i dag Frokost - 1 posjon havregrøt med rosiner og en gulrot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 19. januar 2022 #1508 Del Skrevet 19. januar 2022 I går… - mandler og kakao-kaffe - melon & 1 egg - proteinbar - fiskekake & brokkoli-Mos (hjemme med covid og lite matlyst sp egentlig fornøyd med,å ha fått inn relativt god næring. Kunne fint levd på ostepop noen dager men forsøker å heller sørge for,proteiner og vitaminer&mineraler.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1509 Del Skrevet 19. januar 2022 havregrøt - standard - med 10 g blåbær og 10 g mandler. Anonymkode: 04f04...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaySomething Skrevet 19. januar 2022 #1510 Del Skrevet 19. januar 2022 Frokost: Surdeigsknekkebrød med leverpostei og agurk, kokt egg + svart kaffe med en skvett melk i. Lunsj: Propud cappucino milkshake Jeg har absolutt ingen middagsideer, så får se hva jeg finner på senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 19. januar 2022 #1511 Del Skrevet 19. januar 2022 tonebelinda skrev (3 timer siden): I går spiste jeg Frokost - 3 stk runde kanelknekkebrød med lett jordbærsyltetøy og en gulrot Lunsj - 2 sport + knekkebrød med en boks makrellfilet og en gulrot Mellommåltid - 1 mellombar og en banan Middag - 1 posjon pastapanne med kylling, bacon og spinat Hittil i dag Frokost - 1 posjon havregrøt med rosiner og en gulrot I dag blir det Frokost - 1 posjon havregrøt med rosiner og en gulrot Lunsj - 3 wasa tynne havreknekkebrød med lett gulost, fjordskinke og lett brunost. Og 1 gulrot Mellommåltid - Mellombar Middag - Elgkarbonader med viltsaus, grønnsaker og kokt potet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1512 Del Skrevet 19. januar 2022 Frokost; eggehviteomelett med potetrester, ost og krydderskinke. Mye kaffe. ( er IKKE en eggehviteomelett-person men key lime pie i helga tok plommene😂) Lunsj: 1 knekkebrød med babybel. Skyr med musli på. Hjemmelaget helt grovt bananbrød. mellom: pære med yoghurt, kaffe og gulrot. Sen middag: hjemmelaget potet-og gulrotsuppe med kokt egg og bygg-og havrerundstykke😁 Anonymkode: 7e326...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 19. januar 2022 #1513 Del Skrevet 19. januar 2022 1 egg med 1 polarbrød, 100 gram blåbær, 50 gram mango, 1 polarbrød med salami, 2 pølser med potetmos, 1 kinder bueno sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 19. januar 2022 #1514 Del Skrevet 19. januar 2022 1 kokt egg, 1 grovbrødskive med skinke og sylteagurk. 1 skål hjemmelaget grønnsakssuppe så en halv skål til. 1 proteinpudding med litt hasselnøtt og mandler. ser at jeg fortsatt sliter med å få i meg nok mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 19. januar 2022 #1515 Del Skrevet 19. januar 2022 1 polarbrød med smør og hvitost, 1 pære, 1 mellombar, kaffe 2 stk gulrotkake og kaffe, 1 skive med nugatti 1/2 tallerken pasta med bacon og ketchup 1 mellombar Repsils halsetabletter og en neve big ben godteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1516 Del Skrevet 19. januar 2022 I dag har jeg spist: frokost: Rester fra i går. Det vil si linsestek med potetmos Middag: Soppasta Kvelds: En burger fra Peppes pizza og potetbåter. Hjelpes, alt jeg har spist i dag er jo middag😝 Anonymkode: f3558...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #1517 Del Skrevet 19. januar 2022 Frokost: 2 knekkebrød med smør og ost middag: halloumi, ovnsbakte grønnsaker og couscous. kvelds: havregrøt med syltetøy Anonymkode: c74e7...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1518 Del Skrevet 20. januar 2022 Frokost: to rundstykker med grønnsakspostei og tomat. Kakao med krem til Snacks: 2 buenosticks og en skål ostepop Middag: risengrynsgrøt med smør, rosiner og kanel. Anonymkode: f3558...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1519 Del Skrevet 20. januar 2022 Frokost: Chiapudding med frukt Lunch: eggerøre og salat, pære og banan med litt peanøttsmør Middag: Chili sin carne Anonymkode: 90ee5...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 20. januar 2022 #1520 Del Skrevet 20. januar 2022 Frokost - Havregrøt med rosiner, gulrot Lunsj - 3 wasa tynne havreknekkebrød med pålegg, gulrot Mellommåltid - Fiskekake og banan Middag - 1 hamburger i hjemmelaget hamburgerbrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå