AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1121 Del Skrevet 14. november 2018 Speilegg og stekt flesk, tomater. Blomkålmos. Anonymkode: 974b9...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.meg Skrevet 14. november 2018 #1122 Del Skrevet 14. november 2018 Frokost - 2 knekkebrød med smøreost. lunsj - omelett laget på 2 egg, litt lett melk og en skineskive + 1/4 agurk og to mini tomater. middag - 2 små poteter, 2 fiskepudding skiver, masse gullerot, litt brokkolig og hvit saus. dessert - vaniljeis med blåbær. kvels/snacks - frossen frukt og pepperkaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 14. november 2018 #1123 Del Skrevet 14. november 2018 Frokost: 1 brødskive med syltetøy og et kokt egg, melk og kaffe lunch: 2 brødskiver med pålegg, en rute mørk sjokolade, 1 liten kokoskake, te og vann mellom: gulrot og agurk, cola zero middag: litt pytt i panne, en fiskerull, en halv potet, bakte løkringer og salat, vann kvelds: 3 knekkebrød med kokt egg og annet pålegg, litt nøtter og enda en rute mørk sjokolade, te og cola zero Ble så sulten etter svømming i kveld, så måtte ha litt ekstra. Men er så sykt sulten denne uken, fysen på alt mulig. Hva skjer..?😮 må jo være pms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1124 Del Skrevet 15. november 2018 (Strengt tatt i går): - 1 croissant, 1 banan og Alpro-iskaffe. - HK-filét med fullkornscouscous og paprika. - Minigulrøtter + valnøtter og paranøtt. Appelsinjuice. - Kokosmelk-yoghurt med havregryn. Noen ruter mørk sjokolade. Anonymkode: 4d693...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. november 2018 #1125 Del Skrevet 15. november 2018 I går: Frokost - Havregrøt laget på havremelk med peanøttsmør og banan Lunsj - 2 fullkornskiver og bulgursalat med dressing Mellom - Mer bulgursalat med dressing Middag - 2 soyabiffer med enda mer av bulgursalaten (greit når man kan ta restene fra jobb) Kvelds - Linsesuppe med chili, kokosmelk, gulrot, ris og bønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1126 Del Skrevet 15. november 2018 Salat med sjøormer (krepsehaler). Fiskesuppe med rød karripasta, kokosmelk og torsk. Fransk riesling. Anonymkode: 974b9...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.meg Skrevet 15. november 2018 #1127 Del Skrevet 15. november 2018 Frokost - 2 knekkebrød med et kokt egg. Cappuccino. lunsj - 1 pitabrød. mellom/sen lunsj/før trening - 2 knekkebrød med skinkeost. middag - salat laget på rucculo salat, tomat, kylling, litt pasta, mais, akurk, featost og avokado. Dette er den beste salaten i verden, Anbefales! Jeg har kjøpt meg gull brød og to kransekakestenger så blir nok det i kveld + kalorifri julebrus❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1128 Del Skrevet 15. november 2018 Frokost- 3 speilegg, masse beacon, 3 skiver. Appelsin jus. lunsj - 3 brownie stykker, 2 skiver med nugatti + starbucks frappe tall. mellom - snickers og twix. middag - 2 bigmac og pommes frites + cola. blir smågodt i kveld. Anonymkode: cbfb1...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1129 Del Skrevet 15. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Frokost- 3 speilegg, masse beacon, 3 skiver. Appelsin jus. lunsj - 3 brownie stykker, 2 skiver med nugatti + starbucks frappe tall. mellom - snickers og twix. middag - 2 bigmac og pommes frites + cola. blir smågodt i kveld. Anonymkode: cbfb1...6c8 Hærlig, Endelig et menneske med ordentlig apetitt, som jeg skulle ha spist det selv😀! I dag har jeg bare fått tid til en og en halv svele og nå er jeg for trøtt til å fikse meg noe å spise, så får ta det igjen i morgen. I går hadde jeg samme frokost som deg pluss majones. Lunchen var en entrecôte på 300gr med salat og stekefett og sitron som dressing. Spiste på max på ettermiddagen - en cheese & bacon pluss meny, 3 pannekaker med krem og syltetøy før jeg la meg. Drakk vann og pepsi max. Også en vårrull. Anonymkode: 9a52d...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hemmeligvenn Skrevet 15. november 2018 #1130 Del Skrevet 15. november 2018 Chips med bernaisesaus. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1131 Del Skrevet 15. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hærlig, Endelig et menneske med ordentlig apetitt, som jeg skulle ha spist det selv😀! I dag har jeg bare fått tid til en og en halv svele og nå er jeg for trøtt til å fikse meg noe å spise, så får ta det igjen i morgen. I går hadde jeg samme frokost som deg pluss majones. Lunchen var en entrecôte på 300gr med salat og stekefett og sitron som dressing. Spiste på max på ettermiddagen - en cheese & bacon pluss meny, 3 pannekaker med krem og syltetøy før jeg la meg. Drakk vann og pepsi max. Også en vårrull. Anonymkode: 9a52d...1b3 Hehe! Jeg trener masse da, er ikke en sånn person som drikker protein shaker å spiser granolabarer. Da tar jeg heller å bruker de kaloriene på god mat!🙂 Anonymkode: cbfb1...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 15. november 2018 #1132 Del Skrevet 15. november 2018 En pakke wasa sandwich og te mmelk. Salat. En neve pottis. Litt ost. Ostesmørbrød. To banansjokolader. Mac n cheese. To glass vin 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fordijegvil Skrevet 15. november 2018 #1133 Del Skrevet 15. november 2018 Frokost: 3 skiver med kaviar Lunsj: 3 skiver med kokt skinke, 1 god morgen yoghurt, 50 gram med frukt-og nøtteblanding Mellommåltid: 150 gram paprika, 200 gram gulrot Middag: kantarellsuppe Kveldsmat: 5 skiver med med div. pålegg Totalt ca. 3200 kcal Synes jeg spiser veldig mye i forhold til alle andre her inne, men har ganske stabil vekt, og en BMI på rett under 21. Går minst 10 000 skritt om dagen og trener ca. 3 timer i løpet av uka, men burde det ha så mye å si? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1134 Del Skrevet 15. november 2018 Til ettertanke: Trådtittelen spør hva, og ikke hvor mye, du har spist idag. Siden det ser ut til at mange er veldig opptatt av antall knekkebrød osv. Anonymkode: 974b9...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 15. november 2018 #1135 Del Skrevet 15. november 2018 Frokost: 1 brødskive med leverpostei + 1 knekkebrød med makrell i tomat, 1 glass eplejuice, melk og kaffe lunch: 2 små pannekaker laget av havregryn, egg, banan og soya vanilje melk, yoghurt naturell på toppen pluss litt syltetøy middag: 2 brødskiver med salat og eggs benedicte kvelds: tefat med semulegrøt, 2 mini sjokoladekakestykker (travelt på jobb og hev i meg mat på 5 minutter) 1 knekkebrød med makrell i tomat da jeg kom hjem, melk, vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1136 Del Skrevet 16. november 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Til ettertanke: Trådtittelen spør hva, og ikke hvor mye, du har spist idag. Siden det ser ut til at mange er veldig opptatt av antall knekkebrød osv. Anonymkode: 974b9...75f Herregud, det er jo forkjell på 1 knekkebrød og 10 knekkebrød. Anonymkode: cbfb1...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1137 Del Skrevet 16. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, det er jo forkjell på 1 knekkebrød og 10 knekkebrød. Anonymkode: cbfb1...6c8 Sier du det, altså? Hva er poenget med å skrive antall skiver og gram, kan umulig være sunt å være så besatt av matmengden.. Anonymkode: 974b9...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1138 Del Skrevet 16. november 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier du det, altså? Hva er poenget med å skrive antall skiver og gram, kan umulig være sunt å være så besatt av matmengden.. Anonymkode: 974b9...75f det er jo ikke interessant hvis man skal skrive det sånn - skive, eple, godteri, knekkebrød, taco osv. Jeg liker å høre om mengden. Anonymkode: cbfb1...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1139 Del Skrevet 16. november 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: det er jo ikke interessant hvis man skal skrive det sånn - skive, eple, godteri, knekkebrød, taco osv. Jeg liker å høre om mengden. Anonymkode: cbfb1...6c8 Det beskrives jo hva man hadde som pålegg, hvilken rett til middag etc. Hva i all verden er så interessant ved å høre om mengden mat andre fremmede spiser? Er det for å sammenligne om du spiser mer/mindre? Det oser av usunt forhold til mat. Anonymkode: 974b9...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #1140 Del Skrevet 16. november 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det beskrives jo hva man hadde som pålegg, hvilken rett til middag etc. Hva i all verden er så interessant ved å høre om mengden mat andre fremmede spiser? Er det for å sammenligne om du spiser mer/mindre? Det oser av usunt forhold til mat. Anonymkode: 974b9...75f So what. La folk gjøre det de vil. Anonymkode: cbfb1...6c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå