Warum Skrevet 1. november 2018 #1021 Del Skrevet 1. november 2018 Frokost: 2 Knekkebrød med leverpostei Lunsj: 2 knekkebrød med leverpostei og et eple Middag: Laks, poteter og rømme Kvelds: en skyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 #1022 Del Skrevet 1. november 2018 Frokost - 2 knekkebrød med kremgo krydder ost lunsj - hjemmebakt rundstykke mellom - en dumle kjærlighet, en safari kjeks middag - ble ikke noe middag, 3 skiver, 2 med kylligskinke og 1 med jordbær syltetøy. kvelds - bringebær sorbet is, annanas senere. Anonymkode: cbfb1...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 1. november 2018 #1023 Del Skrevet 1. november 2018 - Nystekt speltrundstykke med tofu stekt i bbq-saus, avokado og vårløk. Alpro iskaffe. - Proteinshake. - Bulgursalat med hummus og brødpinner. Cola zero. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #1024 Del Skrevet 2. november 2018 Frokost - rundstykke fra kiwi, de til 5 kr elns. lunsj - to vestlands levser som er i en sånn blå pakke. før trening - en mellombar fra kiwi middag - en kylligkarbonade, 10 (?) mini poteter og salat med fetaost i kveld blir det sikkert noe kakao og kanskje popcorn. ++ masse cola zero og vann Anonymkode: cbfb1...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #1025 Del Skrevet 2. november 2018 Frokost: 2knekkebrød med leverpostei Lunsj: 2knekkebrød med leverpostei og et eple Middag: en medium taco Kvelds: en skyr med blåbærsmak Anonymkode: 92ec2...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #1026 Del Skrevet 2. november 2018 På 1.11.2018 den 19.30, FantasDick skrev: - Nystekt speltrundstykke med tofu stekt i bbq-saus, avokado og vårløk. Alpro iskaffe. - Proteinshake. - Bulgursalat med hummus og brødpinner. Cola zero. Må bare spørre deg igjen hvis det er greit😄 hvilken proteinshake bruker du, og blir du mett av den? Hvordan lager du bulgursalat? Jeg kjøpte en bulgursalat med hoisinsaus på Gardermoen en gang, og den smakte fantastisk! Var med grønnkål. Anonymkode: 44b80...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 3. november 2018 #1027 Del Skrevet 3. november 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Må bare spørre deg igjen hvis det er greit😄 hvilken proteinshake bruker du, og blir du mett av den? Hvordan lager du bulgursalat? Jeg kjøpte en bulgursalat med hoisinsaus på Gardermoen en gang, og den smakte fantastisk! Var med grønnkål. Anonymkode: 44b80...046 Såklart! ☺️ Jeg jukser med den bulgursalaten og kjøper den spiseklar fra "fersk og ferdig". Den kommer i shaker med hummus på toppen og brødpinner i lokket! Blir litt ferdigmat på meg når jeg jobber kveldsvakt.😕 Bruker soy isolate fra myProtein, blandet med vann fungerer den som mellommåltid, men med melk og evt frø/frukt holder den meg mett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #1028 Del Skrevet 3. november 2018 Rugbrød med stekt egg til frokost. En halv Snickers som nødmat. To Lofoten fiskeburgere i grovt burgerbrød med tomat og avokado. Til middag blir det vegetarisk taco og sikkert resten av Snickersen til kvelds. Ser det har blitt lite grønnsaker i dag! Får prøve å ta det igjen i tacoen! Anonymkode: db38b...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #1029 Del Skrevet 3. november 2018 Frokost: kokt egg i skiver på brødskiva Lunsj: Samme som frokost Middag: Biff wellington Anonymkode: 06071...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 3. november 2018 #1030 Del Skrevet 3. november 2018 Frokost: 2knekkebrød med leverpostei Lunsj: 2knekkebrød med leverpostei og et eple Middag: sushi Kvelds: skyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 4. november 2018 #1031 Del Skrevet 4. november 2018 - En kopp grønnsaksuppe, ungene våknet 04.45 (!) og jeg var frossen 😅 - Speltrundstykke med røkt tofu, avjar, avokado og vårløk. Alpro iskaffe. - Proteinshake - Couscous med diverse grønnsaker og avokado på toppen. Cola zero. - Grønnsaksmoothie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lonelywolf Skrevet 4. november 2018 #1032 Del Skrevet 4. november 2018 Nydelig kvalkjøtt med poteter, gulrot og ris og så hjemmelagde rundstykker med kakao til kvelds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #1033 Del Skrevet 4. november 2018 Frokost: 1,5 skive »grytebrød» ala Berit Nordstrand, med leverpostei, kaviar og dia syltetøy på. Et bløtkokt egg til. Et glass appelsinjuice og et glass melk. En kopp kaffe. Lunsj: En skål gresk youghurt naturell med honning på. Vann og kaffe til. Middag: 3 fiskekaker, ca 100 g søtpotetmos, wokede grønnsaker med grønnkål, og Lofoten fiskesaus. Flere glass vann. Snacks før og etter middag: Linsechips fra i går, en kjærlighet på pinne, en kjeks, en saftis og flere bokser cola zero. En barne-youghurt fra q-meieriene. Shit, dette så mye ut.. skeiet ut i dag ja😑 men men det er nå helg.. Må ha en skive av grytebrødet til kvelds og for å bli mett. Anonymkode: 44b80...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 4. november 2018 #1034 Del Skrevet 4. november 2018 To knekkebrød med brunost. To kopper kaffe En porsjon havregrøt med kanel 2 proteinbrødskiver med makrell i tomat mer kaffe.. Wok grønnsaker med svinekjøtt og oyster/garlic saus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 4. november 2018 #1035 Del Skrevet 4. november 2018 Brunch (sto opp litt sent i dag): Fire brødskiver. To med majones og tomat, og to med Misvær. Middag: Sa til meg selv at jeg skal være glad for at jeg har mat i huset mens jeg spiste laks og poteter. Dessert: Sørlands vaniljeis med sjokoladebiter Snacks: Resten av popcornet fra i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. november 2018 #1036 Del Skrevet 5. november 2018 I går: Frokost - 2 fullkornsskiver med hummus og sylteagurk Etter trening - proteinshake blandet med havremelk Lunsj - 1 fullkornsskive med en soyaburger, hummus, veganost, ananas, ketchup, sennep, løk og sylteagurk Middag - bønner, tomat, løk og paprika stekt med mye krydder og bulgur med en klatt hummus på toppen Kvelds - siste rest av potetgullposen fra lørdag I løpet av dagen ble det også tre bokser med Fanta zero Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #1037 Del Skrevet 5. november 2018 Så langt i dag, har jeg spist en skive med ost Jeg HATER frokost av hele mitt hjerte, blir bokstavelig talt kvalm av å spise noen ting før kl. 9 (er oppe kl 0530). Så kl. 9 spiser jeg en skive, og så er det lunsj nå kl. 1130 😄 Anonymkode: 7285f...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. november 2018 #1038 Del Skrevet 5. november 2018 - Uante mengder kaffe og en proteinshake. - Smoothie med kokosmelk, ananas og banan. - HK vegan-burger i grove brød med BBQ-saus, salat, rødløk, avokado, tomat, sprøstekt løk og søtpotetfries. Monster Ultra White. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. november 2018 #1039 Del Skrevet 6. november 2018 (endret) 12 timer siden, FantasDick skrev: - Uante mengder kaffe og en proteinshake. - Smoothie med kokosmelk, ananas og banan. - HK vegan-burger i grove brød med BBQ-saus, salat, rødløk, avokado, tomat, sprøstekt løk og søtpotetfries. Monster Ultra White. Hvordan klarer du deg på så lite når du spiser plantebasert? Jeg har ikke sjans til å klare meg uten minst 4 måltider og flere mellommåltider Endret 6. november 2018 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. november 2018 #1040 Del Skrevet 6. november 2018 I går: Frokost - proteinhavregrøt laget på havremelk med banan og peanøttsmør Lunsj - bulgursalat og to brødskiver, med rødbetjuice til Mellom - en nøttebar og 2 frukt Etter trening - en proteinshake Middag - bønnepanne med bulgur og hummus på Kvelds - to brødskiver, den ene med hjemmelaget soyapostei og sylteagurk og den andre med peanøttsmør og syltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå