AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #961 Del Skrevet 5. oktober 2018 En halv grov baguett med kylling, agurk og avokado Druer Salat med kyllingfilet + diverse grønnsaker Salat med mozzarella og tomat + diverse grønnsaker Kvelds: druer og honningmelon Drukket aaaaltfor mye kaffe idag. Anonymkode: 85054...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 5. oktober 2018 #962 Del Skrevet 5. oktober 2018 Frokost; En vaffelrunning med brunost Lunsj; To tacolefser Middag; currygryte. Et glass ananasbrus Kos; tre øl. En skål nachochips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 6. oktober 2018 #963 Del Skrevet 6. oktober 2018 Lefse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #964 Del Skrevet 6. oktober 2018 I går: - Yokos-yoghurt m/havregryn - 1/2 paprika og 1/2 agurk. To nakd-barer. Et par paranøtter og valnøtter. - To knekkebrød med vegetarpostei og vegme majones + næringsgjær ❤️ - Tre veganske vårruller fra Deli de luca - To glass Alpro iskaffe. Et glass sunniva supri-juice. Ca 50 gram melkefri sjokolade Ikke en vanlig dag matmessig da jeg reiste store deler av dagen. Anonymkode: 4d693...646 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #965 Del Skrevet 6. oktober 2018 - Tomatbønner, gulrøtter og paprika. Litt havreyoghurt m/havregryn. - 40 g melkefri kokossjokolade - Oumph!-pizza - Liten Alpro-sjokomelk - 1 glass Sunniva supri-juice. - Soyamelk med urkorn-granola. Litt gresskarkjerner, valnøtter og paranøtter. - Fullkornspasta med store hvite bønner, urtesalt (herbamare) og næringsgjær. Sært, men godt Anonymkode: 4d693...646 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #966 Del Skrevet 6. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: - Tomatbønner, gulrøtter og paprika. Litt havreyoghurt m/havregryn. - 40 g melkefri kokossjokolade - Oumph!-pizza - Liten Alpro-sjokomelk - 1 glass Sunniva supri-juice. - Soyamelk med urkorn-granola. Litt gresskarkjerner, valnøtter og paranøtter. - Fullkornspasta med store hvite bønner, urtesalt (herbamare) og næringsgjær. Sært, men godt Anonymkode: 4d693...646 Hvis du spiser slik hver dag, får du i deg for mye soya. Det kan gi alvorlige bivirkninger. Anonymkode: 308e0...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #967 Del Skrevet 6. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du spiser slik hver dag, får du i deg for mye soya. Det kan gi alvorlige bivirkninger. Anonymkode: 308e0...50d Det stemmer overhodet ikke. https://hepla.no/vanlige-sporsmal/er-soya-sunt-eller-helseskadelig/ https://nhi.no/kosthold/ernaring/soya-veien-til-et-sunnere-liv/ Anonymkode: 4d693...646 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #968 Del Skrevet 6. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer overhodet ikke. https://hepla.no/vanlige-sporsmal/er-soya-sunt-eller-helseskadelig/ https://nhi.no/kosthold/ernaring/soya-veien-til-et-sunnere-liv/ Anonymkode: 4d693...646 Tro meg, vi innenfor feltet har kommet så innmari langt siden 2016. Jeg kan forsikre deg om at jeg ved dette tidspunktet kjenner soya meget godt,(beklager at jeg virker vag og kryptisk, men detaljer gjør meg så lett gjenkjennelig), og du gjør lurt i å bytte ut soyaprodukter ved noen av måltidene dine i løpet av uken. Anonymkode: 308e0...50d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #969 Del Skrevet 7. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tro meg, vi innenfor feltet har kommet så innmari langt siden 2016. Jeg kan forsikre deg om at jeg ved dette tidspunktet kjenner soya meget godt,(beklager at jeg virker vag og kryptisk, men detaljer gjør meg så lett gjenkjennelig), og du gjør lurt i å bytte ut soyaprodukter ved noen av måltidene dine i løpet av uken. Anonymkode: 308e0...50d Så vis til noen kilder da, istedenfor å bruke hersketeknikker. Kommer ikke til å bytte ut soyaprodukter fordi en som påstår å være «innenfor feltet» sier jeg skal tro på vedkommende mener å kunne «forsikre meg» om å ha rett, uten å vise til så mye som en eneste troverdig kilde. Hadde du vært «innenfor feltet», hadde du også skjønt viktigheten av å være kildekritisk og viktigheten av å vise til kilder når man kommer med påstander som du gjør. Påstander om at jeg kan få «alvorlige bivirkninger» tar jeg på ingen måte seriøst når du ikke viser til en eneste kilde, kun påstår å være «innenfor feltet». Anonymkode: 4d693...646 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #970 Del Skrevet 11. oktober 2018 I går: - Soyamelk med urkorn-granola og blåbær - Vegansk lasagne (brukte denne oppskriften: http://www.kristingjelsvik.no/oppskrift-vegansk-lasagne-linser/, veldig god) - To glass Sunniva supri-juice. Litt valnøtter og gresskarkjerner + et par paranøtter - Rundt 40 biter avokadosushi (lagde selv) og et glass Alpro-sjokomelk Anonymkode: 4d693...646 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #971 Del Skrevet 12. oktober 2018 Frokost: to skiver med masse ekte majones og en halv pk vossakorv, en neve grønne druer utover dagen pluss pepsi max, middag hjemmelaget "80- talls pizza) en bit på 10x7 cm. Det var det. Anonymkode: 9a52d...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 13. oktober 2018 #972 Del Skrevet 13. oktober 2018 Frokost: 2 rundstykker med Nugatti Lunsj: 2 rundstykker med Nugatti Middag: 4 stykker pizza med ost og skinke Godis: Melkesjokolade, kirsebær og lakrissmukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #973 Del Skrevet 18. oktober 2018 Frokost: Iskaffe fra Starbucks (den du får kjøpt i dagligvarebutikker) Mellom: kaffe og en banan lunsj: to havre knekkebrød med ost middag: En Veggieburger fra Burger King. Kvelds: litt stekt ris og grønnsaker, rester fra i går. Anonymkode: ad46c...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #974 Del Skrevet 18. oktober 2018 3 knekkebrød med skinke ost 1 hjemmebakt rundtstykke (lite) 2 gullerøtter 1 kylling lår med salat ble veldig lite idag fordi dagen min gikk veldig i ett. Anonymkode: cbfb1...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 19. oktober 2018 #975 Del Skrevet 19. oktober 2018 Stor biff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #976 Del Skrevet 19. oktober 2018 Frokost: 1 rundstykke med 1 egg og to rader melkesjokolade. Lunsj: havregryn med yoghurt, litt peanøtter Middag: frossen pizza Dessert: langpanne sjokoladekake Anonymkode: 16ac0...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullestolbruker Skrevet 19. oktober 2018 #977 Del Skrevet 19. oktober 2018 Tenkte jeg skulle gå på restaurant og spørre om de har fiske egg (rogn), og så bestille 2 hardkokte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #978 Del Skrevet 19. oktober 2018 Frokost: Kaffe latte og 1 vaffel Lunsj: Salat med to egg og 1 klementin Middag: Kyllingfilet og wokgrønnsaker Snacks: Chillinøtter og youghurt nøtter + havresjokomelk Anonymkode: 85054...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 19. oktober 2018 #979 Del Skrevet 19. oktober 2018 To knekkebrød med leverpostei Tre knekkebrød med skinke og brunost Et rundstykke med egg En skyr med blåbærsmak Et eple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #980 Del Skrevet 26. oktober 2018 Frokost: 2knekkebrød Lunsj: 2knekkebrød og et eple Middag: omelett av 3egg, kokt skinke og grønnsaker Kveldsmåltid: Skyr Anonymkode: 92ec2...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå