Gå til innhold

Jeg skal også gifte meg, MEN...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hele verden stopper da ikke opp for det :roll:

Jeg syns det er litt tragisk jeg med dere "bridezillaz" som KUN tenker bryllup, kjole, hva slags farge serviettene skal ha osv osv.

Jeg føler nesten at man ikke har noe annet å gjøre når man skal gå SÅ detaljert til verks :ler:

Skal gifte meg jeg også.

Men vil ha et lite intimt bryllup UTEN all den stasen og maset.

Virker som om dette er mer status for folk enn hva ett bryllup egentlig betyr.

Handler om deg og din kommende mann/kone. Ikke kjolen/serviettene/blomstene/GAVENE/ osvosv :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hele verden stopper da ikke opp for det :roll:

Jeg syns det er litt tragisk jeg med dere "bridezillaz" som KUN tenker bryllup, kjole, hva slags farge serviettene skal ha osv osv.

Jeg føler nesten at man ikke har noe annet å gjøre når man skal gå SÅ detaljert til verks :ler:

Skal gifte meg jeg også.

Men vil ha et lite intimt bryllup UTEN all den stasen og maset.

Virker som om dette er mer status for folk enn hva ett bryllup egentlig betyr.

Handler om deg og din kommende mann/kone. Ikke kjolen/serviettene/blomstene/GAVENE/ osvosv :roll:

På'n igjen; Husk at du er inne på et BRYLLUPS forum, hvor det diskuteres kun bryllup, og ting som omhandler dette. Hvis man er litt "firkantet" kan det virke som om de som er her inne ikke tenker på annet en bryllup. (Såklart de har andre ting å tenke på!)

Og husk, vi er forskjellige. Det du syns er fint, kan andre syns er fælt. Kos deg med ditt enkle og intime bryllup, og la andre kose seg med sitt ;)

Skrevet

Kjære gjest, ingen ser da ned på deg fordi du ikke har mulighet til å ha det helt store kalaset som de fleste andre av oss her skal ha eller har hatt. Vi er alle forskjellige og må prioritere forskjellig, vi er da alle venner for det....................

Skrevet

Tex, er det nødvendig å svare sånn da? Jeg synes svaret ditt var litt nedlatende jeg. Ikke alle som velger å ha mindre bryllup gjør det pga dårligere råd, noen ønsker faktisk å ha det mindre, noen synes ikke fargen på serviettene er så viktig og slikt...

Til gjest, som xeyes sier, dette er et bryllupsforum, her inne diskuteres kun bryllup og ikke andre ting, så det kan virke som mange er detaljstyrte her. Men jeg er enig i at selve dagen er viktigere enn omstendighetene rundt og alle detaljene og sånt. Vi har da også valgt å gjøre ting på en annen måte, en kombinasjon av det tradisjonelle og vår stil.

Skrevet
Tex, er det nødvendig å svare sånn da? Jeg synes svaret ditt var litt nedlatende jeg. Ikke alle som velger å ha mindre bryllup gjør det pga dårligere råd, noen ønsker faktisk å ha det mindre, noen synes ikke fargen på serviettene er så viktig og slikt...

Da leser vi innlegget hennes rimelig forskjellig. :wink:

Ellers enig med Xeyes. Hva forventer du på et bryllupsforum? Det er mye mer i livet mitt en bryllupet, men det skriver jeg da virkelig ikke om her inne. Hvorfor skulle jeg det?

Skrevet
Kjære gjest' date=' ingen ser da ned på deg fordi du ikke har mulighet til å ha det helt store kalaset som de fleste andre av oss her skal ha eller har hatt. [/quote']

Tex antyder her at de som ikke velger å ha store selskaper ikke har mulighet, og det synes jeg var nedlatende. Noen har andre grunner til å velge mindre selskaper enn nødvendigvis mulighetene. Noen ønsker det rett og slett fordi de ikke liker så mye styr, noen pga familiære årsaker, noen pga penger... Alle har forskjellige grunner til å velge de selskapene man gjør, men det er ikke nødvendigvis pga mulighetene.

Skrevet

Da leser vi innlegget hennes rimelig forskjellig. :wink:

*noen kjenner Tex ganske godt* :sjarmor:

Skrevet

Helt enig med deg!

Ironi? Når man bruker ironi, skal man vel egentlig SKJØNNE at det er ironi,eller? Syns iallfall ikke det var noe tegn på ironi der,men...Whatever...

Skrevet

Og hva var så budskapet bak denne "ironien"?

Vil påpeke at det også går ann å ha stort bryllup uten å bli opphengt i farge på frimerker, toalettkurver og gjestegaver.

Skrevet

*noen kjenner Tex ganske godt* :sjarmor:

Om man må kjenne deg godt for å skjønne ironien så er den jo da ikke tydelig nok... :wink:

Uansett, jeg følte at det var en nedlatende holdning til hovedinnleggers innlegg, og bemerket det. For som jeg sa, alle har forskjellige grunner til å velge som de gjør, enten det er stort eller smått.

Gjest Anonymous
Skrevet
Kjære gjest' date=' ingen ser da ned på deg fordi du ikke har mulighet til å ha det helt store kalaset som de fleste andre av oss her skal ha eller har hatt. Vi er alle forskjellige og må prioritere forskjellig, vi er da alle venner for det....................[/quote']

Er det mulig?

hvem sa jeg ikke har mulighet?

Vil ikke jeg. Ser ingen grunn til det heller :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Om man må kjenne deg godt for å skjønne ironien så er den jo da ikke tydelig nok... :wink:

Uansett, jeg følte at det var en nedlatende holdning til hovedinnleggers innlegg, og bemerket det. For som jeg sa, alle har forskjellige grunner til å velge som de gjør, enten det er stort eller smått.

Jepp. Jeg forsto heller ikke ironien.

Kunne vært en idè å skrive eks: "*ironi*" ved siden av??

Sikkert flere som vil skjønne det da. Kan ikke forvente at alle skal kjenne deg her ;)

Uansett. Så noen skrev at dette har blitt tatt opp før.

Heldigvis flere som reagerer på det da.

Da er det ikke bare meg :sjarmor:

Skrevet

Noen velger lille Bukken Bruse, andre den Store Bukken Bruse, mens noen velger den Mellomste Bukken Bruse ...... Alle har valget, og det er ingen som er mer eller mindre verd av den grunn.

De aller fleste feirer bryllupet sitt slik de har ønsket det, og jeg ser ingen grunn til å rakke ned på hverken "Bridezillas" eller de som ikke er det!

(og så det er sagt, jeg føler ikke at noen her inne er Bridezillas som ikke har noe liv eller tanker utenom bryllupet)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Vil ikke tråkke på noen eller si noe som kan misforståes men....

Det er er en forum for bryllup

Her snakker vi om kjolene vi vil ha/har, servietter vi har tenkt oss, kakene vi drømmer om osv.

Bare for å ha det sagt; jeg setter stor pris på bare bryllupsprat her. Det er ikke alle som har noen å kunne snakke med om denne store dagen og når finnes et slikt sted som denne så benytter jeg meg av den i STOR grad. Takk for at dere finnes og takk for alle flotte innlegg og råd jeg har benyttet meg på veien!

Det var det jeg ville si :-)

Skrevet

Kanskje Tex skal tenke litt før hun snakker?= Tror det hadde vært lurt :P

Skrevet

hvis alle som uttrykker seg litt uklart i de forskjellige trådene skal anklages for feilene de gjør så hadde det vært ufattelig mye sutring og anklaging i det forumet her... What's the big deal med at hun uttrykte seg litt feil eller uklart.. Har da lest mye værre enn det her i andre tråder som ikke blir ensa en gang!

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt enig med Cathy. Virker som om noen er her bare for å klage, sutre eller ta seg nær av ting. Blant annet av en av mine posteringer.

Man trenger ikke p velge å misforstå bare så man har noe å klage om :wink:

Skrevet

Jeg kjenner overhodet ikke Tex og jeg syntes det lyste ironi lang vei av innlegget hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...