Guess What! Skrevet 24. juli 2002 #1 Del Skrevet 24. juli 2002 Har du kontakt med ånder / spøkelser? Jeg mener jeg klarer det, når jeg ligger/sitter i min meditèr stilling med øynene åpne, og det er helt stille i rommet.. Føler de stryker meg i nakken om jeg går for langt. Neste gang , om jeg tørr, skal jeg prøve å si noe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhette Skrevet 24. juli 2002 #2 Del Skrevet 24. juli 2002 ... Liksom... Tydelig at enkelte ikke klarer å få oppfylt sitt oppmerksomhetsbehov i det virkelige liv... man tyr til drastiske metoder, ja! Det finnes bedre måter å få oppmerksomhet på enn denne. Finn på noe bedre! Rødhette ... ler meg ihjel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 24. juli 2002 #3 Del Skrevet 24. juli 2002 Har vurdert Ouija, men etter en litt freaky opplevelse med det tidligere og en del advarsler har innefra, vet jeg ikke om jeg skal prøve igjen. Men det frister! Fortell hvordan det går da, Predeline... Synes sånt er interessant jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 24. juli 2002 #4 Del Skrevet 24. juli 2002 Hold deg lang unna å leke med åndeverdenen! Ouijja er ikke til å spøke med, selv om mange bare blåser i nesa av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 24. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 24. juli 2002 Rødhette: Det er ingen som vet om det av de rundt meg, og du kjenner ikke meg. Dette har jeg gjort litt lenge nå. Så, om du tror jeg prøver å få oppmerksomhet av deg, så får du gå en annen vei. Men greit om du ikke tror på ånder og spøkeri. Det respekterer jeg! Men jeg syntest det er fasinerende.... :smile: hva er Ouija? Hvordan gjøres det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 24. juli 2002 #6 Del Skrevet 24. juli 2002 Har også hatt lyst til å prøve Ouija, men skal gjøre litt mer research first. Slikt er spennende å lese om, kanskje teste? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhette Skrevet 24. juli 2002 #7 Del Skrevet 24. juli 2002 ... Skjønner at enkelte brukere kjeder seg, ja. Spøkelser... pøh... Greit at du prøver, men du klarer faktisk ikke å overbevise meg. Kos dere med ånder, folkens! ... morer meg over enkeltes idioti... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 24. juli 2002 #8 Del Skrevet 24. juli 2002 :o Jeg for min del er livredd gjenferd og alt som har med "den andre siden" å gjøre - nettopp fordi jeg tror fullt og fast på at det finnes mye mellom himmel og jord som vi mennesker ikke kjenner til. Kanskje nettopp fordi jeg er så livende redd, så slipper jeg å se noe jeg ikke tåler? Jeg håper i hvert fall det! Jeg kjenner noen som utforsket litt på det spirituelle området for mange år siden, og jeg tror samtlige av dem oppfattet de opplevelsene som svært skremmende. Er nå såpass pysete at jeg håper dere tenker dere godt om, jeg da... Klem fra engstelig og overtroisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 24. juli 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 24. juli 2002 Rødhette: Er du redd for at du tror på det selv? Prøver du å overbevise deg selv, med å si det er tåplig at andre tror på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhette Skrevet 24. juli 2002 #10 Del Skrevet 24. juli 2002 Aiaiai... det kan ta sin tid å fatte poenget her, skjønner jeg... Rødhette ... nei, jeg tror overholdet ikke på noe mer overnaturlig enn meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 24. juli 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg fatter hva du sier. Men hever meg over det. For jeg tror på det! Hva er så vanskelig å tro? At det finst andre ting enn mennesker og dyr på denne planeten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhette Skrevet 24. juli 2002 #12 Del Skrevet 24. juli 2002 Jada, jeg tror også på julenissen... og troll og tusser og jon blund og det som verre er, ja... uhu, noe sååå skummelt... fatter ikke at det går an... Rødhette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. juli 2002 #13 Del Skrevet 25. juli 2002 Ouija, er ikke akkurat til å spøke med, nei... Har prøvd en gang med vellykket resultat (om man kan kalle det det...). Ble ikke akkurat vettskremt, men skvatt, ja... :o Er helt sikker på at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi er klar over.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2002 #14 Del Skrevet 25. juli 2002 Men hva er ouija da?? ble nyskjerrig jeg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. juli 2002 #15 Del Skrevet 25. juli 2002 Ouijabrett er et bett med bokstavene fra a-z og tallene 1-9 (og en 0 da) Ved hjelp av en brikke med hull i, eller en pil, kan en ånd eller overnaturlig vesen dirigere brikken fra bokstav til bokstav og dermed kan en kommunisere med ånden på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 26. juli 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 26. juli 2002 Noen som har liiitt lyst å fortelle hvordan dette brettet virker? Hvordan man går frem? Vil det si at du har lyset av da eller? Og de som har prøvd og er skremt av det. Hvordan følte du deg ?! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Labbetussi Skrevet 27. juli 2002 #17 Del Skrevet 27. juli 2002 Hadde jeg lest dette for en del år siden hadde jeg også bare fnyst av det. Er av oppfatningen jeg tror det ikke før jeg får se det. En ting er sikkert jeg vet at det er mer mellom himmel og jord enn hva vi tror har hatt flere opplevelser som tyder på det. Enkelte av de kunne jeg godt vært foruten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NaNaNa Skrevet 28. juli 2002 #18 Del Skrevet 28. juli 2002 Ikke spøk med Ouija! Det er ikke til å spøke med. Du har null kontroll over hva som skjer, og du åpner døren til en åndeverden. Som i denne verden finnes det ikke bare "snille" ånder, og de har mye mer makt enn dødelige. Jo mer du "spiller", jo mer åpnes døren, og det blir vanskeligere å lukke den når du har spilt ferdig. Det er rett og slett farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. juli 2002 #19 Del Skrevet 28. juli 2002 Og hvor blir dette brettet her laget da, Taiwan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 28. juli 2002 #20 Del Skrevet 28. juli 2002 Er glad jeg har et velregulert dopaminnivå: Les og lær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå