Gå til innhold

Lei menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må bare få luftet tankene mine her!

Jeg føler nå for tiden at jeg er så utrolig lei av menn, og klarer ikke helt å se for meg at jeg finner drømmemannen en dag.

Jeg gikk ut av et langvarig forhold i feb og i mellomtiden har jeg datet noen, men har ikke blitt noe mer. Har også prøvd nettdating og det er kjempespennende i begynnelsen og spennende og møtes men etterhvert dabber det litt av. Jeg begynner å lure om det er noe galt med meg.

Er det noen andre som kjenner igjen frustrasjonen og det å føle at man er lei menn, men som likevel fant mannen i sitt liv senere?

Trenger å høre at det finnes håp ;)

Hilsen jente 27

Anonymkode: 1c09f...34a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt finnes det håp, og du har jo tid.

Dropp dating når du ikke finner det lystbetont. Å gjøre et "prosjekt" ut av det er enda verre. Konsentrer deg om jobb/studier, hobbyer og det sosiale, kort sagt - livet.

Anonymkode: d455b...c30

• Liker 1
Skrevet

Det er vanskelig å finne bra menn. Lureste du gjør er å ikke ligge med noen, så siler du ut det værste rasket med det..

Anonymkode: 1f012...cc9

• Liker 2
Skrevet

Jeg er drittlei menn! Er i et forhold da, men alt er bare mas eller vitser om sex, og mye banning, promping og raping. Og han påstår at slik er alle menn.

Hadde en skikkelig herlig drøm om en jente i natt, våkna opp og forelska-følelsen han lenge igjen. Er også betatt er ei jente jeg kjenner. Lurer på om jeg bare skal komme ut av skapet, så slipper jeg mannfolk! 🤔

Anonymkode: 968e1...5de

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å finne bra menn. Lureste du gjør er å ikke ligge med noen, så siler du ut det værste rasket med det..

Enig med den!!

Skrevet

Absolutt - jeg er dritlei menn. Jeg respekterer de ikke og ønsker heller ikke være i forhold med de.

Anonymkode: 5e482...a33

• Liker 2
Gjest Jonasmann
Skrevet (endret)

Problemet deres er ikke "menn" generelt. Problemet er at dere møter mange av de samme, gjerne mer attraktive, som igjen sårer dere fordi de kan få akkurat de damene de ønsker. Nei, problemet er ikke "menn", det er hvem dere møter og hvem dere aksepterer.

Det er ingen poeng i å bli sammen med noen dere ikke finner attraktive, men jeg ville bare si det.

Endret av Jonasmann
Gjest Jonasmann
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er drittlei menn! Er i et forhold da, men alt er bare mas eller vitser om sex, og mye banning, promping og raping. Og han påstår at slik er alle menn.

Hadde en skikkelig herlig drøm om en jente i natt, våkna opp og forelska-følelsen han lenge igjen. Er også betatt er ei jente jeg kjenner. Lurer på om jeg bare skal komme ut av skapet, så slipper jeg mannfolk! 🤔

Eneste unntaket fra regelen må være den 10 åringen du er i lag med.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skal absolutt komme ut av skapet dersom du er lesbisk. Det er blodig urettferdig mot mannen din å bli i forholdet, og jo lenger det varer, desto verre. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal absolutt komme ut av skapet dersom du er lesbisk. Det er blodig urettferdig mot mannen din å bli i forholdet, og jo lenger det varer, desto verre. 

Kvinners seksualitet er i større grad basert på andre ting enn fysikk, mao kan kvinner ofte tro de er lesbiske. Så den anbefalingen burde hun nok ikke høre på.

Anonymkode: 927cc...bdc

• Liker 1
Skrevet

Jenter er vel de eneste som kan gi menn skylda for at de går til sengs med de.

Anonymkode: 5c441...a4f

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinners seksualitet er i større grad basert på andre ting enn fysikk, mao kan kvinner ofte tro de er lesbiske. Så den anbefalingen burde hun nok ikke høre på.

Anonymkode: 927cc...bdc

Jeg mener hun - for mannens del - uansett burde ut, uavhengig av hva hun går til. Jeg synes synd på mennesker i forhold med andre som dypest sett forakter dem. 

Gjest Axl Rose
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex og banning kjenner jeg meg igjenn i. Det andre er sånn de holder på i barneskolen. Promper og raper hele tiden = typisk guttunge fakter. Så nei alle menn er ikke sånn. 

Ja best du kommer deg ut av skapet og ikke vær sammen med en mann bare for å være sammen med noen!! Typisk damer. 

Skrevet

Dere er drittlei menn fordi ingen vel vært i forhold med dere? Men bruker dere som sex dokker?

Sier ikke det mer om dere da? Og ikke om disse dritt mennene som ikke er ordentlige menn..

Anonymkode: f1d5b...aba

• Liker 1
Skrevet

Du er nok en ganske typisk dame som har hevet seg på tinder-karusellen, og som konsekvent gjør følgende feil:

A: Velger menn som er over ditt nivå og som kun er ute etter sex.

B: Velger menn som er på ditt nivå, men finner overfladiske feil med dem ganske raskt og bytter dem ut med noen andre. Noe som er lett å gjøre når man har uendelig med muligheter.

Min erfaring er at damer begynner med A, og så fortsetter med B før de gir helt opp en periode. Og så er det å gjøre det samme om igjen.  

Anonymkode: 4ca82...5e6

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme med damer

Anonymkode: 311a3...a55

• Liker 1
Gjest RealWildOne
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare få luftet tankene mine her!

Jeg føler nå for tiden at jeg er så utrolig lei av menn, og klarer ikke helt å se for meg at jeg finner drømmemannen en dag.

Jeg gikk ut av et langvarig forhold i feb og i mellomtiden har jeg datet noen, men har ikke blitt noe mer. Har også prøvd nettdating og det er kjempespennende i begynnelsen og spennende og møtes men etterhvert dabber det litt av. Jeg begynner å lure om det er noe galt med meg.

Er det noen andre som kjenner igjen frustrasjonen og det å føle at man er lei menn, men som likevel fant mannen i sitt liv senere?

Trenger å høre at det finnes håp ;)

Hilsen jente 27

Anonymkode: 1c09f...34a

Intet noe galt med deg, skal ikke være enkelt å finne den rette, det du beskriver er bare naturlig selektering. Man skal miste interessen for de fleste etter hvert, du må bare leite opp den som klarer å opprettholde din interesse mer vedvarende, han er der ute ett sted. :)

Skrevet

Siden Februar også. Da er det bare å gi opp. Prøv å trives i eget selskap, da blir det lettere å være evig singel.

Skrevet
På 27.11.2016 den 18.03, AnonymBruker skrev:

Vet nå ikke jeg... Det kan jo være lurt å sjekke ut om sengeferdighetene holder mål og sile ut på den måten.

Anonymkode: 3866b...23c

Skrevet

Du tar det for alvorlig. Fokuser på andre ting enn menn. De er ikke så viktige.

Anonymkode: 3866b...23c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...