Gå til innhold

Han jeg dater og slikking

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 27.11.2016 den 16.38, AnonymBruker skrev:

Han jeg har datet de siste månedene har aldri slikket meg når vi har sex... Jeg har sugd han flere ganger og tar initiativ til det fordi jeg liker det, og forventer ikke noe tilbake. Men likevel hadde jo vært hyggelig om han ville gjøre det. Hva synes dere om det? Noen erfaringer? Litt bekymret for om vi blir sammen (går den veien) og at han aldri kommer til å gjøre det...

Anonymkode: 0980d...cf9

Det er tydelig at du forventer det siden du selv skriver "jeg har sugd han flere ganger..." 

Hvorfor er du ikke tydelig og forteller ham at du liker det og ønsker at han skal gjøre det? Menn er ikke tankelesere, selv om dere kvinner tror det. ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, Coolaid skrev:

Det er tydelig at du forventer det siden du selv skriver "jeg har sugd han flere ganger..." 

Hvorfor er du ikke tydelig og forteller ham at du liker det og ønsker at han skal gjøre det? Menn er ikke tankelesere, selv om dere kvinner tror det. ;) 

Det er mange kvinner som ikke liker å spørre om det i frykt for at mannen skal synes det er ekkelt. At han går med på det fordi han ikke vil såre partneren men har egentlig ikke lyst. Det skal ikke være nødvendig for en mann å spør om å bli sugd, og det skal heller ikke være nødvendig for en kvinne å spør om å bli slikket.

Anonymkode: 3deeb...cd9

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 timer siden, HarryDotter skrev:

Mange som tydeligvis ikke vet dette når det kommer til menn. Du har rett.

Men enkelte kvinner tror at både ytre og indre kjønnslepper er selvrensende også og da blir det fort lukt. Mange som ikke vasker ytre kjønnsorgan i det hele tatt. Å tro at å skylle litt lunket vann over der er nok, blir som å tro at en vannskvett under armene om morgenen vil gi dem blomsterlukt ut dagen. Kan være menn som ikke vil slikke av en sånn dårlig erfaring.

Ja, og mange damer suger ikke pga truffet på for mange menn som ikke kan å vaske under forhuden sin.  Ellers så må jeg innrømme at kuksuging som bare for kjæresten er en inntagende tanke.

Endret av O.G.
Gjest HarryDotter
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange kvinner som ikke liker å spørre om det i frykt for at mannen skal synes det er ekkelt. At han går med på det fordi han ikke vil såre partneren men har egentlig ikke lyst. Det skal ikke være nødvendig for en mann å spør om å bli sugd, og det skal heller ikke være nødvendig for en kvinne å spør om å bli slikket.

Det blir jo litt sånn at begge sitter å furter på hver sin kant og ingen kommuniserer fordi man forventer at den andre bare skal gjøre ting automatisk. Hvorfor ikke si tydelig noe man ønsker? Og sier partner høfflig nei så aksepter det. Bør det være værre enn det? Man kan ikke frykte for banale ting under sex. Da bør man slå seg løs og kose seg. Jeg er enig i at man ikke bør måtte spørre om noe så vanlig som oralsex, men dersom partner aldri gjør det, så må man jo høre med vedkomne om man skal få noe. Høres ikke det rimelig ut? Ofte kan det dreie seg om missforståelser eller at personen har hatt dårlig erfaring. Slikt kan snues med å få gode erfaringer :)

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

...... og ellers skal sex aldri snakkes om... 

Er det egentlig noe å frykte for en kvinne dersom en mann sier: " du, det er ikke noe personlig, det er bare det at jeg ikke er komfortabel med å slikke..."  Det var svært så følsom man skulle bli plutselig.

Skrevet

Hadde dødd om det hadde vært lukt nedi der. Husker en gang hvor jeg squirta, herregud så ekkelt! Stakkars fyr, han likte det ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 42878...c83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...