Gå til innhold

Han jeg dater og slikking

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt, det er viktig at dere har god hygiene der nede kvinner!

Anonymkode: 890d7...7a0

Og overdreven hygiene der nede fører til Bakteriell vaginose, og da lukter det råtten fisk.... 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar folkens :) Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, tør ikke spørre rett ut om det eller be han fortelle hvorfor han ikke har gjort det. Må bare fortsette å date fyren og ligge med han og se om det skjer etterhvert tror jeg.

- TS

Anonymkode: 0980d...cf9

Den som tier samtykker.

Hvis du ikke vil si det rett ut, må du forsiktig dytte hode hans ned mot underlivet ditt. Ellers tror han at han er "off the hook" og aldri trenger å slikke deg.

Anonymkode: ec5a8...bcd

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar folkens :) Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, tør ikke spørre rett ut om det eller be han fortelle hvorfor han ikke har gjort det. Må bare fortsette å date fyren og ligge med han og se om det skjer etterhvert tror jeg.

- TS

Finner det litt rart at han ikke går ned på deg automatisk, men siden han ikke gjør det, hadde jeg spurt om han ville gå ned på deg, eventuelt foreslå 69 ;)

Så får du jo mest sannsynlig et svar.

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt, det er viktig at dere har god hygiene der nede kvinner!

Du tror alle menn har en gledespinne å suge?

Skrevet

Har aldri fått noen klager på hygienen før, og jeg holder det rent og pent og godt stelt der nede :) Bare så det er sagt. Har opplevd ganske ille hygiene hos menn, så passer ihvertfall på god hygiene selv.

Men takk for tipsene, skal prøve å hinte til det ;) 

- TS

• Liker 1
Skrevet

Kommer aldri til å slikke en hårete mus!

Det er noe av det ekleste jeg vet, men så lenge det er rent og glatt er det jo bare kos.

Anonymkode: bad1d...cd7

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri fått noen klager på hygienen før, og jeg holder det rent og pent og godt stelt der nede :) Bare så det er sagt. Har opplevd ganske ille hygiene hos menn, så passer ihvertfall på god hygiene selv.

Men takk for tipsene, skal prøve å hinte til det ;) 

- TS

Det forslaget om 69 var jo genialt da.

Skrevet

^ Tror jeg skal teste det ;)

- TS

Skrevet
På 27.11.2016 den 17.24, AnonymBruker skrev:

Dette høres veldig ut som meg. Jeg gir aldri ei jente oralsex om jeg egentlig ikke er så veldig interessert i henne. Syntes det blir gyselig og ekkelt da.

Er jeg interessert i henne, tar jeg gjerne initiativ til dette :)

Ganske normalt tror jeg, å være selektiv til hvem man slikker kjønnsleppene og mensentarmen til og ikke.

koz

Anonymkode: 3d5a3...6e4

Det her har jeg faktisk hørt før, en idiotbekjent sa at han ikke fikk seg til det med ei dame som bare var et ligg for ham fordi han respekterte munnen sin og han såg også ned på damer som saug utenfor forhold fordi det viste at hun ikke respekterte munnen sin. 

Gjest HarryDotter
Skrevet
På Sunday, November 27, 2016 den 17.24, AnonymBruker skrev:

Dette høres veldig ut som meg. Jeg gir aldri ei jente oralsex om jeg egentlig ikke er så veldig interessert i henne. Syntes det blir gyselig og ekkelt da.

Er jeg interessert i henne, tar jeg gjerne initiativ til dette :)

Ganske normalt tror jeg, å være selektiv til hvem man slikker kjønnsleppene og mensentarmen til og ikke.

koz

Anonymkode: 3d5a3...6e4

Er man fysisk tiltrukket av en kvinne og ønsker sex med henne, finner jeg det naturlig at man er tiltrukket nok til å orke å slikke henne?...enten det er pupper, hals, mage og fitte. At man drar med hjem en kvinne for ONS og hun har danset og herjet så musa er klam, forstår jeg at slikking ikke frister...men man dusjer vel før ons og?

Skrevet
23 timer siden, O.G. skrev:

Du tror alle menn har en gledespinne å suge?

Det er lettere for menn å ha god hygiene, for vi har det meste utenpå, mens kvinner har det inni. Men dette betyr bare at dere må ta ansvar. Det er ditt ansvar at du ikke har en sur og ekkel vagina, du må ta ansvar!

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lettere for menn å ha god hygiene, for vi har det meste utenpå, mens kvinner har det inni. Men dette betyr bare at dere må ta ansvar. Det er ditt ansvar at du ikke har en sur og ekkel vagina, du må ta ansvar!

Jeg tar ikke ansvar for hygienen på kuken nei. 

Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

Jeg tar ikke ansvar for hygienen på kuken nei. 

Jeg sier at du må ta ansvar for hygienen på vaginaen din. Selv om den er vanskelig å rengjøre, så må du bare gjøre dette ordentlig! Ingen unnskyldninger!

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier at du må ta ansvar for hygienen på vaginaen din. Selv om den er vanskelig å rengjøre, så må du bare gjøre dette ordentlig! Ingen unnskyldninger!

Du har lite erfaring skjønner jeg, for min vagina rengjører seg selv. 

Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

Dette ønsker jeg ikke å diskutere mer.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette ønsker jeg ikke å diskutere mer.

Naturligvis gjør du ikke det, bare huske på å vaske den der kuken din regelmessig du, så gidder kanskje ei kjerring å ta deg i kjeften også.

Skrevet

Sleike og suge kjønnsorganeller er ekkelt og uhygienisk uansett da. 

Anonymkode: 92a5f...20f

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er samleie også sånn sett. Vi gjør det for det. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lært nytt ord i dag og!

Anonymkode: bd726...358

Gjest HarryDotter
Skrevet
14 timer siden, O.G. skrev:

Mange som tydeligvis ikke vet dette når det kommer til menn. Du har rett.

Men enkelte kvinner tror at både ytre og indre kjønnslepper er selvrensende også og da blir det fort lukt. Mange som ikke vasker ytre kjønnsorgan i det hele tatt. Å tro at å skylle litt lunket vann over der er nok, blir som å tro at en vannskvett under armene om morgenen vil gi dem blomsterlukt ut dagen. Kan være menn som ikke vil slikke av en sånn dårlig erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...