Gå til innhold

Han jeg dater og slikking

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Sex er ikke en byttehandel av seksuelle tjenester, selv om mange likevel ser det på denne måten. Å forvente at noen skal gjøre noe seksuelt de ikke er komfortabel med er i min verden det samme som å være "dårlig i senga". Sex skal være et samspill begge skal nyte, ikke handle om "hvis du gjør dét så skal jeg gjøre dét". Derfor skal man være åpen og litt forsiktig om det er noe spesielt man ønsker at partneren skal gjøre.

Å si "men jeg slikker jo deg så da forventer jeg at du suger meg" hadde vært en stor turn-off og en sikker måte å ikke få seg noe med meg noen gang. Om en fyr slikker meg så regner jeg med det er fordi han liker det og fordi han har lyst, ikke fordi han skal "ha noe igjen for det" etterpå. I så fall er det utrolig barnslig.

Som så mye annet er vel kommunikasjon et stikkord her.

Anonymkode: 08e2b...804

Det der er ikke noe svar på spørsmålet mitt om det  spørre en fyr om hvorfor han ikke gir oralsex blir å dømme ham. Det der er et forsvar for at en fyr skal få og få i sengklærne, men ikke gi noe tilbake. Og ingen sa noe om å komme med "siden jeg suger deg, så skal du silkke meg tilbake", bare å stille spørsmålet: Hvorfor slikker du meg ikke? Er noe galt? 

Og ja, kommunikasjon er stikkord her, ergo jeg forstår ikke en skit hvorfor du er i forsvarsposisjon over et veldig enkelt spørsmål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På den annen side:

Hvis menn holder tungen i kjeften og ikke sleiker damerne de ikke er så interessert i, så ser jeg faktisk ikke vitsen i at kvinner skal fortsette å suge menn de ikke er i forhold med og begynne å trekke kjeften sin tilbake når ett par måneders dating ikke har blitt et forhold. For hvorfor skal menn alltid få i pose og sekk?

Skrevet
24 minutter siden, O.G. skrev:

Ja. hun får ingenting av ham her, ingen oralsex, intet forhold, så jeg ser ingen grunn til at hun skal suge ham. Det får holde med ordinær sex. 

Enig i denne 

Skrevet
3 minutter siden, JenniferA skrev:

Enig i denne 

Jeg har stor tro på å ikke gi fyrer som ikke er ens kjæreste noe som helst fordeler. 

Skrevet

Tror du har kommet borti en en litt uerfaren fyr. 

Slikking er en like selvfølgelig del av sex som penetrering. Aldri hørt om annet.

Anonymkode: ec5a8...bcd

• Liker 2
Skrevet (endret)
6 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg har stor tro på å ikke gi fyrer som ikke er ens kjæreste noe som helst fordeler. 

Man skal ikke gi for mye av seg selv til en man ikke er sammen med eller til en som ikke kan gi det samme tilbake som foreks innen oralsex.  Det kan også være en mulighet for at han er homofil om han ikke vil slikke 😂

Endret av JenniferA
Skrevet
Akkurat nå, JenniferA skrev:

Man skal ikke gi for mye av seg selv til en man ikke er sammen med eller til en som ikke kan gi det samme tilbake som foreks innen oralsex. 

Eller rett og slett bare slutte å pule en fyr som det ikke ble noe annet enn litt dating med. 

Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

Eller rett og slett bare slutte å pule en fyr som det ikke ble noe annet enn litt dating med. 

Det er sant. Man kan pule en fyr for å få litt tilfredstillelse sexuellt men da må man ikke ha en eneste forventning eller ligge noe som helst i det. Dersom man ligger noe i det så må man slutte å knulle med de  

Skrevet
15 minutter siden, O.G. skrev:

På den annen side:

Hvis menn holder tungen i kjeften og ikke sleiker damerne de ikke er så interessert i, så ser jeg faktisk ikke vitsen i at kvinner skal fortsette å suge menn de ikke er i forhold med og begynne å trekke kjeften sin tilbake når ett par måneders dating ikke har blitt et forhold. For hvorfor skal menn alltid få i pose og sekk?

Ts, og enhver annen kvinne, skal jo selvsagt suge fordi de selv får noe utav det. Altså - ikke noe i retur, men noe utav å suge. Akkurat som en kvinne skal knulle en mann fordi hun nyter det, ikke fordi hun håper på gjenntjeneste av økonomisk eller emosjonell art.

dette er ikke 1800-tallet, kvinner ligger ikke med menn og gir dem "fordeler" fordi de vil fange dem i ekteskap og lure barn på dem. :ler:  Damer ligger med menn fordi sex er digg. 

Anonymkode: 286af...b16

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, JenniferA skrev:

Det er sant. Man kan pule en fyr for å få litt tilfredstillelse sexuellt men da må man ikke ha en eneste forventning eller ligge noe som helst i det. Dersom man ligger noe i det så må man slutte å knulle med de  

Seksuelt.

Anonymkode: cf0c2...da9

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 minutter siden, JenniferA skrev:

Det har man knallkamerater til, og de dater man ikke, ei heller netflix & chill.

Man dater jo for å finne en kjæreste, man viser hvem man er, hva man kan tilby og hvis det man er ikke er god nok for daten, så trekker man det tilbake. Ingen mer sex, ingen hjemmelagede måltider, overnatting hvis de har en tidlig avtale i nærheten av der en bor, netflix & chill eller andre fordeler en kjæreste har og som man vet daten har likt. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts, og enhver annen kvinne, skal jo selvsagt suge fordi de selv får noe utav det. Altså - ikke noe i retur, men noe utav å suge. Akkurat som en kvinne skal knulle en mann fordi hun nyter det, ikke fordi hun håper på gjenntjeneste av økonomisk eller emosjonell art.

dette er ikke 1800-tallet, kvinner ligger ikke med menn og gir dem "fordeler" fordi de vil fange dem i ekteskap og lure barn på dem. :ler:  Damer ligger med menn fordi sex er digg. 

Anonymkode: 286af...b16

Men det virker ikke som at TS får noe ut av å suge denne fyren. Det virker som at hun synes hun gir og gir og at daten er uinteressert i hennes behov. Og setningen om gjentjeneste av økonomisk eller emosjonell art, den var så bizar at jeg har ikke ord for noen ganger er ikke sexen digg for kvinnen.

Endret av O.G.
Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Det har man knallkamerater til, og de dater man ikke, ei heller netflix & chill.

Man dater jo for å finne en kjæreste, man viser hvem man er, hva man kan tilby og hvis det man er ikke er god nok for daten, så trekker man det tilbake. Ingen mer sex, ingen hjemmelagede måltider, overnatting hvis de har en tidlig avtale i nærheten av der en bor, netflix & chill eller andre fordeler en kjæreste har og som man vet daten har likt. 

Men det virker ikke som at TS får noe ut av å suge denne fyren. Det virker som at hun synes hun gir og gir og at daten er uinteressert i hennes behov. Og setningen om gjentjeneste av økonomisk eller emosjonell art, den var så bizar at jeg har ikke ord for noen ganger er ikke sexen digg for kvinnen.

Har du knallkamerater?

Anonymkode: 890d7...7a0

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det enda vært så vel...

Veldig mange damer gir deg den sexen du vil ha om du varter de opp. Er de sure, så må du nøye deg med høyrehanda. 

Anonymkode: 17d89...97a

Skrevet
5 minutter siden, O.G. skrev:

Enig. Man dater ikke pulekompiser. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du knallkamerater?

Nei, ikke pr i dag.

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det enda vært så vel...

Veldig mange damer gir deg den sexen du vil ha om du varter de opp. Er de sure, så må du nøye deg med høyrehanda. 

Anonymkode: 17d89...97a

Skulle bare mangle. 

7 minutter siden, JenniferA skrev:

Enig. Man dater ikke pulekompiser. 

Grei regel det der.

Skrevet

De fleste menn som har aversjoner mot å gå ned på ei dame har det fordi de tidligere har hatt dårlige opplevelser og finner det frastøtende. Jf sure glufser.

Anonymkode: 4df63...e22

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn som har aversjoner mot å gå ned på ei dame har det fordi de tidligere har hatt dårlige opplevelser og finner det frastøtende. Jf sure glufser.

Anonymkode: 4df63...e22

Men da har virkelig kommunikasjonen gått til helvete, fordi lukter underlivet hennes, er det jo pga en infeksjon så må han jo fortelle dama om det. 

Skrevet

Takk for svar folkens :) Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, tør ikke spørre rett ut om det eller be han fortelle hvorfor han ikke har gjort det. Må bare fortsette å date fyren og ligge med han og se om det skjer etterhvert tror jeg.

- TS

Anonymkode: 0980d...cf9

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar folkens :) Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, tør ikke spørre rett ut om det eller be han fortelle hvorfor han ikke har gjort det. Må bare fortsette å date fyren og ligge med han og se om det skjer etterhvert tror jeg.

- TS

Anonymkode: 0980d...cf9

ikke gi ham i pose og sekk nå.

Skrevet

Ærlig talt, det er viktig at dere har god hygiene der nede kvinner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...