Gå til innhold

Sverige sender soldater til Gotland


Fremhevede innlegg

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/sverige/sverige-sender-soldater-til-gotland/a/23821906/

Svenskene gjør hva som helst for at befolkingen skal glemme at den svenske regjeringen driver og ødelegger landet fra innsiden. Så dikter de opp en fiende fra utsiden som egentlig ikke eksisterer.  Morsomt nok så er det som regel det alle land gjør når landet får store problemer på innsiden så dikter de opp fiender på utsiden.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener at svenskene har fiender på innsiden og utsiden? Mange fiender det, og det for lille Sverige. 

Anonymkode: 9e24a...e09

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener at svenskene har fiender på innsiden og utsiden? Mange fiender det, og det for lille Sverige. 

Anonymkode: 9e24a...e09

Nei det var ikke det jeg skrev.

De har problemer på innsiden så de dikter opp fiender på utsiden. Slik at svenskene glemmer problemene de har på innsiden.

Skrevet
8 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Nei det var ikke det jeg skrev.

De har problemer på innsiden så de dikter opp fiender på utsiden. Slik at svenskene glemmer problemene de har på innsiden.

Hvilken problemer er det du sikter til? Jeg antok du mente den lavintens krigføringen som foregår i Malmø og mange bydeler over hele Sverige. Her er en link fra Rosengård, dog noen år siden nå.

https://www.rights.no/2009/04/lavintens-krigforing-i-rosengard/

Anonymkode: 9e24a...e09

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken problemer er det du sikter til? Jeg antok du mente den lavintens krigføringen som foregår i Malmø og mange bydeler over hele Sverige. Her er en link fra Rosengård, dog noen år siden nå.

https://www.rights.no/2009/04/lavintens-krigforing-i-rosengard/

Anonymkode: 9e24a...e09

Gjør du deg dum med vilje ?

Skrevet
18 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/sverige/sverige-sender-soldater-til-gotland/a/23821906/

Svenskene gjør hva som helst for at befolkingen skal glemme at den svenske regjeringen driver og ødelegger landet fra innsiden. Så dikter de opp en fiende fra utsiden som egentlig ikke eksisterer.  Morsomt nok så er det som regel det alle land gjør når landet får store problemer på innsiden så dikter de opp fiender på utsiden.

 

Fienden er på innsiden, ikke på utsiden. Men ja, ser ut som at svensk elite prøver å endre fokus fra fienden på innsiden folk kjenner rett på kroppen til en usynlig fiende på utsiden.

Skrevet

 Sverige er vel mer eller mindre konkurs uansett ?

Anonymkode: bd16f...e39

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Sverige er vel mer eller mindre konkurs uansett ?

Anonymkode: bd16f...e39

Helt riktig, Sverige kan ikke betale pengene som de har lånt tilbake. Blir som Venezuela da, renger med at Svenske folk kommer til Norge da.  

197 milliarder svenske kr koster innvandringen i 2016, Svenske regjeringen estimerte at det ville koste 15,7 milliarder i 2016. Og folk sier at sosialister ikke kan økonomi eller matte, en liten feil på over 1200% er jo ingen ting.

Når de slutter å få penger etter at ECB slutter å gi dem penger vet ingen, så ingen problemer for fremtiden for dette går jo så bra faktisk bedre enn bra.         

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...