Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror vi kommer til å pynte treet siste søndag i advent i år. Syns det er koselig med juletre noen dager før dagen, og gleden blir kortvarig når man setter det opp lille julaften siden jeg for min del er lei hele treet så fort nyttårsaften er over.

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Her i gården skal ikke treet pyntes før lille julaften!! Det er jo det koseligste med lille julaften!!!! Og da kan man glede seg til julaften!!! (Som om jeg ikke gleder meg allerede!!!!! :ler: )

Skrevet

i år blir vårt pyntet to tre dager før fordi vi ikke skal være hjemme. Ellers er det forbudt å pynte før lillejulaften...................

Skrevet

Hjemme hos mine foreldre pyntes juletreet tidlig på formiddagen julaften. Hos mine svigerforeldre er det på lillejulaften.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Her i gården skal ikke treet pyntes før lille julaften!! Det er jo det koseligste med lille julaften!!!! Og da kan man glede seg til julaften!!! (Som om jeg ikke gleder meg allerede!!!!! :ler: )

:Nikke:

Skrevet

Jepp! Her er det også lille julaften!

Skrevet
:P Vi pynter det noen dager før julaften. Er vant med det, jeg.
Skrevet

Her pyntes det om kvelden, lille julaften. Det er tradisjon i både hans og min familie. Etter at vi er ferdige med pyntingen (rett før klokken 21.00), ser vi grevinnen og hovmesteren! :D

Skrevet

Enten pittelille eller lillejulaften. Vi tar den dagen som innebærer minst stress - en av disse kveldene inkluderer garantert julebesøk hos familie vi ikke skal være sammen med på julaften, så da blir det slik.

Skrevet

Det kommer helt ann på. Som regel et par tre dager før jul, en dag hvor det er tid til å pynte.

Gjest synseren
Skrevet

Lille julaften er en tradisjon hos oss også. Har sett mange som pynter det før den tid, så en får velge selv hva man vil. Har vel litt med når man har tid også. :-)

Skrevet

Lille julaften

Skrevet

Vi bruker å pynte juletreet lille julaften,på kvelden. I år skal vi ikke ha jule tre hjemme her,for vi skal reise vekk. Men dit vi skal er det vanlig med lille julaften også!

Skrevet

Kvelden lille julaften her og, høres ut som om det er mest vanlig :nisse:

Skrevet

Lille julaften.. Men vi har ikke tre i år... Har ikke plass her vi bor nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...