AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Tror det sitter langt inne for samboeren min å innrømme at han har lyst på det, men jeg merker at han elsker å bli befølt der nede og det tenner meg veldig. Jeg er egentlig helt noob når det kommer til dette området, så har dere (spesielt menn) noen tips? Bortsett fra rimjob er jeg åpen for hva som helst. Anonymkode: 34d91...e0f
Gjest Underdanie Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det sitter langt inne for samboeren min å innrømme at han har lyst på det, men jeg merker at han elsker å bli befølt der nede og det tenner meg veldig. Jeg er egentlig helt noob når det kommer til dette området, så har dere (spesielt menn) noen tips? Bortsett fra rimjob er jeg åpen for hva som helst. Anonymkode: 34d91...e0f Tenker du på å ta han inn rumpa?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 13 minutter siden, Underdanie skrev: Tenker du på å ta han inn rumpa? Ja, det kom kanskje ikke klart nok frem. Anonymkode: 34d91...e0f
Gjest Underdanie Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 Er selv gutt å dame mi er endel eldre enn meg. Hun begynte å ta meg i rumpa tidligere i høst. Jeg hadde ingen motstand mot å prøve det. Viste ikke hva jeg skulle oppleve. Fra første gang var det aldri vondt men ufattelig deilig. Jeg skreik nesten hele tiden å var nesten sikker på at jeg skulle dø når jeg fikk orgasme. Det gikk så intenst å hardt at jeg svimet av en liten stund. Gutt 18.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 2 timer siden, Underdanie skrev: Er selv gutt å dame mi er endel eldre enn meg. Hun begynte å ta meg i rumpa tidligere i høst. Jeg hadde ingen motstand mot å prøve det. Viste ikke hva jeg skulle oppleve. Fra første gang var det aldri vondt men ufattelig deilig. Jeg skreik nesten hele tiden å var nesten sikker på at jeg skulle dø når jeg fikk orgasme. Det gikk så intenst å hardt at jeg svimet av en liten stund. Gutt 18. Fint å høre at du likte det! Det jeg er redd for er å være for hardhendt. Og den hygieniske biten. Hvordan gjør dere dette? Anonymkode: 34d91...e0f
Gjest Underdanie Skrevet 27. november 2016 #6 Skrevet 27. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fint å høre at du likte det! Det jeg er redd for er å være for hardhendt. Og den hygieniske biten. Hvordan gjør dere dette? Anonymkode: 34d91...e0f Neida, ta det litt rolig til å begynne med, bruk fingrene før du fortsetter med dildo å prostatavibrator og butplugs eller strapon. Bruk også mye olje for å varme opp. G-punktet sitter ca 10 cm inn opp mot magen hans. Gå på do hvis han kan. Vaske å rens med varmt vann. Er ikke påkrevd. Like deilig, men litt større mulighet å få noe på dildoen. Tror nesten det aldri har skjedd med meg, men jeg er veldig tynn da. Er han villig til å prøve selv også? Gjør det, han vil aldri angre. Jeg er hekta å gjør det stort sett hver dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå