Gå til innhold

Er ikke dette bildet av underlivet feil??

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Beskrivelsen er korrekt i mine øyne. Det virker som om dere misforstår begrepene indre og ytre kjønnslepper. Illustrasjonen er skjematisk.

Kan du vise oss og forklare oss som du mener at misforstår?

Anonymkode: ae18f...112

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beskrivelsen er korrekt i mine øyne. Det virker som om dere misforstår begrepene indre og ytre kjønnslepper. Illustrasjonen er skjematisk.

Sikker på at det ikke er du som har misforstått? ;) 

Anonymkode: 391a1...954

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som alltid forundrer meg med disse bildene er hvor åpningen til uretra sitter. I følge slike bilder sitter det et ganske godt stykke fra vagina, men jeg kan ikke si at jeg har sett en eneste kvinne ha åpningen på uretra så langt unna vagina. De fleste har den rett ved vagina (altså nærmest ingen mellomrom mellom) og veldig mange (inkludert meg selv) har den rett innenfor åpningen på vagina. 

Innenfor åpningen til vagina? Nei, slik er det ikke. Vagina begynner litt innenfor der det liksom begynner å gå innover da, så er ikke sikkert du klarer å se selve åpningen.

Anonymkode: 31302...01d

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette bildet viser  kjønnsleppene korrekt (Labia minora= indre og Labina majora= ytre)

Bilderesultat for underlivet til kvinner tegning

De indre og ytre kjønnsleppene er avmerket på samme sted her som på det siterte bildet @Arabella

Har flere av oss allikevel misforstått?

Bilderesultat for woman vulva

• Liker 1
Skrevet

Samme plassering av kjønnsleppene også her Bilderesultat for woman vulva

• Liker 1
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en fordel å få meg seg hvor åpningen sitter når man skal treffe med et kateter :P 

Ok, jeg tenkte du var mann (eller homofil) eller jobbet med noe slikt :P

Jeg som har trodd at jeg har så tilnærmet normalt underliv som det går an. Men det må jo ligge noe i det siden illustrasjonen ser slik ut :laugh:

Endret av penny_
Skrevet

Alle tegninger som jeg fant, viser det samme, også her

Bilderesultat for woman vulva

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se igjen... Pilen på indre og ytre kjønnslepper...

Anonymkode: 6f55e...3a8

Jeg har sett og forstår ikke hva som skulle være misvisende.

• Liker 2
Skrevet

De siste postede bildene har korrekt navn på der de indre og ytre kjønnsleppene er plassert.

Mener du at de bildene er feil, ettersom du mener at bildet i HI viser den korrekte plasseringen av kjønnsleppene? :klo:

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, penny_ skrev:

Ok, jeg tenkte du var mann eller jobbet med noe slikt :P

Jeg som har trodd at jeg har så tilnærmet normalt underliv som det går an. Men det må jo ligge noe i det siden illustrasjonen ser slik ut :laugh:

Både menn og kvinner er så forskjellige nedentil, så det meste er vel normalt tenker jeg :) 

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Flaut😂 Klara klok burde da vite bedre. Eller kanskje de ikke er så klok likevel😂

Skrevet
16 minutter siden, penny_ skrev:

Ok, jeg tenkte du var mann eller jobbet med noe slikt :P

Tror nok illustrasjonene er flatet ut (som om modellen ligger med kjønnet strukket i alle retninger mens hun presser) for å gjøre det lettere å peke til hva som er hva. Er vel ikke ment å være en gjennomsnittlig framstilling av et kvinnekjønn i "naturlig positur". 

• Liker 2
Skrevet
43 minutter siden, Arabella skrev:

Hva ville du da kalt de tykke greiene vi har på utsiden av alt, som omkranser klitoris? Det er jo det som er de ytre kjønnsleppene. Nå er jeg over 30 og de er ikke så tykke lenger, men ;) 

Anonymkode: 26ce5...7c0

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Arabella skrev:

De ytre kjønnsleppene er helt på utsiden hvor vi har vanlig hud og hårvekst. De indre kjønnsleppene har ikke hårvekst, det er disse noen klager over er for lange. På KK sine sider så peker de på de indre kjønnsleppene og kaller de ytre,

Anonymkode: ec84d...023

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Arabella skrev:

Tok noen år før jeg skjønte disse illustrasjonene siden jeg har så godt som ikke-eksisterende indre kjønnslepper selv, hvis det kan være noe sånt som forvirrer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...