AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #1 Skrevet 26. november 2016 Hei, Jeg trenger ny telefon. Bryr meg ikke noe særlig om elektronikk. Syns det er kjedelig å bruke penger på. Vil bare ha en som er enkel å bruke. Så Sony har noen modeller til rundt 2000kr. Noen som barn erfaring med de? Eller noen som vet om noen kampanjer eller tilbud på gode mobiltelefoner akkurat nå? Anonymkode: 59131...88d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Kjøp en billig telefon som ikke er kinesisk, så kaster du ikke bort mye penger og hvis ikke den er god nok så vet du hva du skal se etter neste gang. Det har blitt avslørt at mange kinesiske billigtelefoner sender kopi av alle SMSene dine til Kina. De gode tilbudene var i går. Anonymkode: 29197...806
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #4 Skrevet 26. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp en billig telefon som ikke er kinesisk, så kaster du ikke bort mye penger og hvis ikke den er god nok så vet du hva du skal se etter neste gang. Det har blitt avslørt at mange kinesiske billigtelefoner sender kopi av alle SMSene dine til Kina. De gode tilbudene var i går. Anonymkode: 29197...806 Er kampanje på telefoner hele tiden da. Ts. Anonymkode: 59131...88d
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #5 Skrevet 27. november 2016 Ingen med råd? Anonymkode: 59131...88d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå