Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, minister-mio skrev:

hva med danskene, tyskerne og polakkene?

Hvorfor kverulerer du? Poenget her er at det er folk som ikke ser ut som etniske nordmenn  som står bak det meste av bråket knyttet til Black Friday. Ingen har sagt at alle innvandrere står bak bråket, ingen har sagt at alle innvandrergrupper er likt representert blant bråkmakerne. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så ikke at de dyttet noen. De løp i likhet med andre.  :laugh:

Anonymkode: a998e...72f

Så du de to gentlemennene av utenlandsk opprinnelse som nesten sloss om en sykkel?

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, YoyoMa skrev:

Det finnes selvsagt ikke noen vitenskapelige kilder på min påstand din kronidiot. Jeg sa jo selv at det jeg sier er basert på personlig erfaring, også la jeg et eksempel på Black Friday-knuffing og dytting og nesten-slossing, og som du ser er det innvandrere som står for det meste av det negative som skjer. Det er sånn i nesten alle videoer fra Black Friday 

oisann. slossing ble til nesten-slossing nå.  :eeeh:

Noe annet du vil endre på? Litt-dytting? Litt-knuffing? Istedenfor dytting og knuffing?

• Liker 5
Skrevet (endret)

Sånn ellers for å svare på spm. ditt...: Jeg har flere gangeer opplevd at nordmenn også har vært aggressive til en viss grad. Jeg tror ikke det kommer så mye an på hvor man kommer fra (etnistet liksom), men mest på hva man har fra før av. Har man dårlig råd blir man gjerne mer desperat når det er salgs

Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Skrevet

Dette har jeg sett på hver filmsnutt også, masse utlendinger som gribber til seg! Så har man noen få norske men mesteparten er hissige og aggressive utlendinger. Liker de ikke noe mer når man ser sånt.

Anonymkode: dd874...41b

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

oisann. slossing ble til nesten-slossing nå.  :eeeh:

Noe annet du vil endre på? Litt-dytting? Litt-knuffing? Istedenfor dytting og knuffing?

Det var en tilfeldig video jeg fant på forsiden av aftenposten. Slossing skjer på black friday hvert eneste år. Så nei, jeg ikke endret på påstandene mine. 

Skrevet
Akkurat nå, YoyoMa skrev:

Hvorfor kverulerer du?

Dette er et debattforum, du slenger ut generaliserte påstander. Blir du snurt fordi alle ikke er enige eller fordi du får svar?

1 minutt siden, YoyoMa skrev:

Poenget her er at det er folk som ikke ser ut som etniske nordmenn  som står bak det meste av bråket knyttet til Black Friday.

Jeg kan ikke lese dine rasistiske tanker, når du skriver i HI at poenget er at innvandrere står bak bråket må jeg bare gå ut i fra at du mener innvandrere. Jeg kan ikke gjette meg til at du kun mener mennesker som ikke ser ut som etniske nordmenn.

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, YoyoMa skrev:

Hvorfor kverulerer du? Poenget her er at det er folk som ikke ser ut som etniske nordmenn  som står bak det meste av bråket knyttet til Black Friday. Ingen har sagt at alle innvandrere står bak bråket, ingen har sagt at alle innvandrergrupper er likt representert blant bråkmakerne. 

Så det du sier er at du går etter utseende. Smart gjort av deg. 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så det du sier er at du går etter utseende. Smart gjort av deg. 

Jeg vil si det er ganske smart med tanke på at det er veldig veldig veldig sjeldent at en som ser ut som en pakistaner, eller afghaner eller araber har to etnisk norske foreldre. 

• Liker 5
Skrevet

🙄

Anonymkode: 27b8e...cbd

Skrevet

Har det slått deg at i dagens samfunn, ja, det har faktisk blitt slik og det er stygt at det har blitt slikt at barn må gå med dyre klær sko , sykkel og alt og det er stort press på foreldre at deres barn må passe inn, og at innvandreforeldre faktisk ikke har råd og kanskje må slåss for at deres barn må kunne få passe inn i dagens samfunn?

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, YoyoMa skrev:

Jeg vil si det er ganske smart med tanke på at det er veldig veldig veldig sjeldent at en som ser ut som en pakistaner, eller afghaner eller araber har to etnisk norske foreldre. 

Innlegget ditt var lite smart med tanke på at du skjønte lite av hva jeg mente. 

• Liker 3
Skrevet

Haha ja innvandrere kan tydelig klandres for så mangt. Hva blir det neste, stein i skoen?? 

Anonymkode: c4edf...dd0

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for personanrep og svar til dette.

-Saraby, mod.

Skrevet
16 timer siden, YoyoMa skrev:

Hvorfor er det nesten alltid innvandrere som er innblandet i bråk og slossing på Black Friday og lignende salgsdager? Og dette sier jeg som innvandrer. Det er nesten utelukkende bare innvandrere som er aggressive, de dytter, kjefter, sloss osv. bare for å spare noen hundre kroner. Jeg blir direkte flau av det.

Okey? Kan jeg spørre deg om hva en innvandrer er først?

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha ja innvandrere kan tydelig klandres for så mangt. Hva blir det neste, stein i skoen?? 

Anonymkode: c4edf...dd0

Det er veldig praktisk å ha en syndebukk. 

Anonymkode: 96dcb...2ee

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, YoyoMa skrev:

Hvorfor er det nesten alltid innvandrere som er innblandet i bråk og slossing på Black Friday og lignende salgsdager? Og dette sier jeg som innvandrer. Det er nesten utelukkende bare innvandrere som er aggressive, de dytter, kjefter, sloss osv. bare for å spare noen hundre kroner. Jeg blir direkte flau av det.

Jeg tror at de har sett for mye på Pantelånerne i Las Vegas :Nikke: 

Anonymkode: 81233...5ef

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, YoyoMa skrev:

Vær ærlig. Eneste grunnen til at du er sur var at du ikke fikk tilbudsvarene du ønsket. Du dyttet nok akkurat like mye som de andre.

Anonymkode: 5a540...213

• Liker 3
Skrevet

Så mange hvite fjes som dyttet seg inn også. Ikke bare fargete. 

Anonymkode: c8bcf...624

• Liker 3
Skrevet

Får angst når jeg ser gravide....

Anonymkode: f6c0e...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...