Gå til innhold

Operere kjønnsleppene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 

Har lenge ønsket å redusere de indre kjønnsleppene, og har nå fått en overraskende bonus som gjør det mulig. Er ikke så mye av estetiske grunner, mest av praktiske grunner. Har veldig lange innvendige kjønnslepper som skaper krøll når jeg tisser,  har sex og ikke minst når jeg rir. 

Dere som har gjort det,  hvor gjorde du det og kan du anbefale stedet?  Hvor lenge må jeg regne med å være sengeliggende og når tok dere opp vanlige gjøremål igjen. Mest redd for hvor lang tid det vil være før jeg kan ri igjen!!

tar i mot alle råd og erfaringer med takk!!

Anonymkode: 532fb...086

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spør hvor lange de er? Vurderer å operere selv. Vært til konsultasjon også, hvor kirurgen sa at de fleste som gjennomførte en slik operasjon så ut som meg nedentil. Eneste som holder meg igjen er faren for å miste noe av følsomheten i underlivet/kjønnsleppene

Anonymkode: 29778...c8f

Skrevet

Angående det med riding, så ville jeg spurt kirurgen. Men tror jeg ville ventet en måneds tid, om det var meg, alt ettersom hvor mye det har helet. Man skal heller ikke irritere ferskt arrvev for mye. 

Anonymkode: d27ea...4eb

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spør hvor lange de er? Vurderer å operere selv. Vært til konsultasjon også, hvor kirurgen sa at de fleste som gjennomførte en slik operasjon så ut som meg nedentil. Eneste som holder meg igjen er faren for å miste noe av følsomheten i underlivet/kjønnsleppene

Anonymkode: 29778...c8f

Kan du finne et eksempel på et underliv som ser ut som ditt, er veldig nysgjerrig på hva som kvalifiserer til operasjon.

Anonymkode: c98ef...d39

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du finne et eksempel på et underliv som ser ut som ditt, er veldig nysgjerrig på hva som kvalifiserer til operasjon.

Hva med å google long inner labia eller noe. Da får du sikkert opp noen eksempler. Kan skjønne at folk operer på ting som er pakgsomme i hverdagen og gir nedsatt livskvalitet. Noen opererer utstående ører, andre indre kjønnslepper. De er hemmende på hver sin måte.

Anonymkode: d27ea...4eb

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel når man har smerter og andre ubehag ved aktiviteter som bl.a. sykling pga lengden på de, at man evt blir anbefalt å operere.

Hva tenker du på, angående hva som kvalifiserer til operasjon? Tenker du på det med å evt få det dekt av det offentlige?

Anonymkode: 67dc5...5d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...