bibbi1991 Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Har googlet rundt men finner ikke noe passende. Gjengangere som spaweekend, personlige bilder, fotoalbum, reiser og lignende går igjen. Nå har det seg slik at jeg er enebarn og er temmelig fattig, og det er heller ingen familiemedlemmer jeg kan spleise med. Forslag som malerier, dikt, tegninger og lignende jeg kan lage selv blir nok aldri bra. Hun blir trossalt 50, og jeg vil finne på noe lurt som ikke koster skjorta, men som fortsatt "Betyr noe": Pynt har hun nok av, og hun har egentlig ikke så mange hobbier. Gavekort virker også som en temmelig kjip gave, jeg vil ikke hun skal få dårlig samvittighet for at jeg har brukt halve "nav-lønna" mi på gave til henne. Jeg vet hun er glad i vin, så tenker å kombinere en vinflaske sammen med noe annet. ideer?
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 Et smykke eller parfyme ?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 Hvordan skal noen vilt fremmede mennsker på internett, egentlig vite hva hun eventuelt kan ønske seg? Dette veit du vel aller best selv? Anonymkode: 22946...ad3
bibbi1991 Skrevet 25. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal noen vilt fremmede mennsker på internett, egentlig vite hva hun eventuelt kan ønske seg? Dette veit du vel aller best selv? Anonymkode: 22946...ad3 Jeg spør ikke om hva hun ønsker seg. Jeg lurer på gaveideer. Spør jeg henne, "trenger hun ingen gave." Du forstod kanskje ikke spørsmålet mitt.
ToveM Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 Vin er jo ypperlig hvis hun liker det, kanskje en god bok. Din mor kjenner vel økonomien din, og vet at du ikke har råd til allverden.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #6 Skrevet 25. november 2016 4 timer siden, bibbi1991 skrev: Har googlet rundt men finner ikke noe passende. Gjengangere som spaweekend, personlige bilder, fotoalbum, reiser og lignende går igjen. Nå har det seg slik at jeg er enebarn og er temmelig fattig, og det er heller ingen familiemedlemmer jeg kan spleise med. Forslag som malerier, dikt, tegninger og lignende jeg kan lage selv blir nok aldri bra. Hun blir trossalt 50, og jeg vil finne på noe lurt som ikke koster skjorta, men som fortsatt "Betyr noe": Pynt har hun nok av, og hun har egentlig ikke så mange hobbier. Gavekort virker også som en temmelig kjip gave, jeg vil ikke hun skal få dårlig samvittighet for at jeg har brukt halve "nav-lønna" mi på gave til henne. Jeg vet hun er glad i vin, så tenker å kombinere en vinflaske sammen med noe annet. ideer? Hva med en flaske vin og et vinglass med inskripsjon? "Mamma 50" eller "Mammas glass" eller noe annet. Da vil glasset bli et fint minne om den runde dagen. Anonymkode: 04012...f05
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå