AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 En fyr jeg kjenner litt. Han er hyggelig, tenkte mulighet for noe romantikk. Han virker interessert og han er interessant. Nå har han kommentert to bilder av meg fra lenge siden på facebook. Synes det er flaut. Spesielt ett bilde hvor det er meg med studiekamerater fra et år siden. Dette popper jo opp på newsfeeden til studiekameratene mine, selv om han ikke er venner med dem. Hva ville dere tenkt om det? Anonymkode: 76a94...f75
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: En fyr jeg kjenner litt. Han er hyggelig, tenkte mulighet for noe romantikk. Han virker interessert og han er interessant. Nå har han kommentert to bilder av meg fra lenge siden på facebook. Synes det er flaut. Spesielt ett bilde hvor det er meg med studiekamerater fra et år siden. Dette popper jo opp på newsfeeden til studiekameratene mine, selv om han ikke er venner med dem. Hva ville dere tenkt om det? Anonymkode: 76a94...f75 Han er interessert. Men gjem andre bilder som du ikke synes tåler dagens lys:) Anonymkode: dbc7f...36f 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er interessert. Men gjem andre bilder som du ikke synes tåler dagens lys:) Anonymkode: dbc7f...36f Jeg synes ikke det er flaut han ser bildene mine. Men synes det er flaut ovenfor venner at jeg har noen som kommenterer sånn på bilder... Vi er i slutten av 20-årene, men føler han framstår needy og veldig tenåringsaktig. Også lurer jeg på hva dere ville tenkt som vennene mine? At jeg bare har en som er interessert? Eller noe annet? Anonymkode: 76a94...f75
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #4 Skrevet 25. november 2016 Om jeg var en av vennene dine ville jeg ikke tenkt over det i det hele tatt. Anonymkode: 38abf...6eb 4
Gjest PseudonymBruker Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 Bilde 1: TS står på en sandstrand i syden i bikini sammen med noen venninner. Han: Så jævlig deilig du ser ut i bikini. Gleder meg til å rive den av deg og sexe med deg til du hyler som en brannbilsirene! Peace! Bilde 2: TS smiler mot kamera sammen med kompisgjengen. Spiller shuffleboard. Har armen til en kamerat rundt skuldrene. Han: Hvem er han fyren der? Hva er telefonnummer og adresse? Jeg bare lurer altså. Ps. Kan jeg låne 100 kr, må på Jernia og kjøpe en hammer. Men jeg skal ikke bruke den til å knuse kneskålene på han fyren altså, jeg lover. Neida, haha, jeg skal det. Peace! Bilde 3: TS i et klassisk hoppebilde på en fjelltopp med blå himmel og sol i bakgrunnen. Han: Hehe, du kommer ikke til å klare å hoppe lenger når jeg er ferdig med deg, så god er jeg! Peace! ---------------------------- Dersom det er sånne kommentarer han legger ut, ja da skjønner jeg at du synes det er flaut at han ser på og kommenterer gamle bilder.
Honnikorn Skrevet 25. november 2016 #6 Skrevet 25. november 2016 Oj, det var passe kleint.. Du får bare skrive til han at sånt kan du ikke ha på FB og at du kommer til å fjerne det og alt som måtte komme. Han høres ikke helt moden ut nei.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #7 Skrevet 25. november 2016 33 minutter siden, PseudonymBruker skrev: Bilde 1: TS står på en sandstrand i syden i bikini sammen med noen venninner. Han: Så jævlig deilig du ser ut i bikini. Gleder meg til å rive den av deg og sexe med deg til du hyler som en brannbilsirene! Peace! Bilde 2: TS smiler mot kamera sammen med kompisgjengen. Spiller shuffleboard. Har armen til en kamerat rundt skuldrene. Han: Hvem er han fyren der? Hva er telefonnummer og adresse? Jeg bare lurer altså. Ps. Kan jeg låne 100 kr, må på Jernia og kjøpe en hammer. Men jeg skal ikke bruke den til å knuse kneskålene på han fyren altså, jeg lover. Neida, haha, jeg skal det. Peace! Bilde 3: TS i et klassisk hoppebilde på en fjelltopp med blå himmel og sol i bakgrunnen. Han: Hehe, du kommer ikke til å klare å hoppe lenger når jeg er ferdig med deg, så god er jeg! Peace! ---------------------------- Dersom det er sånne kommentarer han legger ut, ja da skjønner jeg at du synes det er flaut at han ser på og kommenterer gamle bilder. Hahaha!!! Anonymkode: 5370e...e7e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #8 Skrevet 25. november 2016 1 time siden, PseudonymBruker skrev: Bilde 1: TS står på en sandstrand i syden i bikini sammen med noen venninner. Han: Så jævlig deilig du ser ut i bikini. Gleder meg til å rive den av deg og sexe med deg til du hyler som en brannbilsirene! Peace! Bilde 2: TS smiler mot kamera sammen med kompisgjengen. Spiller shuffleboard. Har armen til en kamerat rundt skuldrene. Han: Hvem er han fyren der? Hva er telefonnummer og adresse? Jeg bare lurer altså. Ps. Kan jeg låne 100 kr, må på Jernia og kjøpe en hammer. Men jeg skal ikke bruke den til å knuse kneskålene på han fyren altså, jeg lover. Neida, haha, jeg skal det. Peace! Bilde 3: TS i et klassisk hoppebilde på en fjelltopp med blå himmel og sol i bakgrunnen. Han: Hehe, du kommer ikke til å klare å hoppe lenger når jeg er ferdig med deg, så god er jeg! Peace! ---------------------------- Dersom det er sånne kommentarer han legger ut, ja da skjønner jeg at du synes det er flaut at han ser på og kommenterer gamle bilder. Hahaha! På det ene bildet skrev han en inside joke. Ok nok. Men det bildet med andre, skrev han: "er dette på *****?" Det var en hyttetur som jeg har snakket såvidt om. Egentlig ok spørsmål, men flaut at alle på bildet får det opp. Hvordan kan jeg eventuelt si at han ikke skal kommentere bilder? Jeg er jo litt interessert i ham og vi kjenner hverandre ikke SÅ godt. Anonymkode: 76a94...f75
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #9 Skrevet 25. november 2016 Jeg hadde bare blitt glad jeg, han viser jo bare interesse. Og syns det hadde vært helt merkelig om noen av de andre på bildene hadde ofret kommentarene en tanke. Anonymkode: a4b0c...d62 2
Pås Skrevet 25. november 2016 #10 Skrevet 25. november 2016 Tror kanskje problemet er at du synes han har liten sosial intelligens når han driver og kommenterer gamle bilder... Det er sånn som typisk min svigermor gjør, kommenterer et bilde fra sommeren 2013 liksom! Og når da vennene dine er tagget i det, får de da vite at du dater en med liten sosial intelligens, kan det være det som plager deg?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #11 Skrevet 25. november 2016 om du synes det er så flaut, så fjern tags da, så slipper du bekymre deg! Eller så får du si i fra til fyren at det er en timelimit på hvor gamle bilder du gir tillatelse til å kommentere, fordi du synes det er så flaut at venner ser at du har ny bekjentskaper... Anonymkode: ad135...e54
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #12 Skrevet 25. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hahaha! På det ene bildet skrev han en inside joke. Ok nok. Men det bildet med andre, skrev han: "er dette på *****?" Det var en hyttetur som jeg har snakket såvidt om. Egentlig ok spørsmål, men flaut at alle på bildet får det opp. Hvordan kan jeg eventuelt si at han ikke skal kommentere bilder? Jeg er jo litt interessert i ham og vi kjenner hverandre ikke SÅ godt. Anonymkode: 76a94...f75 Dette virker jo helt uskyldig. Dersom jeg hadde sett en mann kommentere slikt på et bildet jeg også hadde vært tagget i hadde jeg bare tenkt at det var koselig. Jeg synes du lager for mye styr ut av dette. Anonymkode: 1bdea...acb 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #13 Skrevet 25. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette virker jo helt uskyldig. Dersom jeg hadde sett en mann kommentere slikt på et bildet jeg også hadde vært tagget i hadde jeg bare tenkt at det var koselig. Jeg synes du lager for mye styr ut av dette. Anonymkode: 1bdea...acb Ok. Bra. Er bare ikke så aktiv på facebook og overanalyserer fort slikt. Anonymkode: 76a94...f75
Marie90 Skrevet 25. november 2016 #14 Skrevet 25. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahaha! På det ene bildet skrev han en inside joke. Ok nok. Men det bildet med andre, skrev han: "er dette på *****?" Det var en hyttetur som jeg har snakket såvidt om. Egentlig ok spørsmål, men flaut at alle på bildet får det opp. Hvordan kan jeg eventuelt si at han ikke skal kommentere bilder? Jeg er jo litt interessert i ham og vi kjenner hverandre ikke SÅ godt. Anonymkode: 76a94...f75 Det er jo helt nøytrale kommentarer. Han viser bare interesse ved at han tydelig ser på profilen din. Ville ikke gjort noe ut av det.
Gjest Margit Spat Skrevet 25. november 2016 #15 Skrevet 25. november 2016 Du har en alt for lav terskel for å bli flau. De kommentarene der er virkelig ingen ting å bry seg om.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #16 Skrevet 25. november 2016 Ok. Godt å vite det ikke er noe å være flau over. Men er det ok om jeg svarer på privat-melding og ikke svarer på hans spørsmål på bilde-sida? Anonymkode: 76a94...f75
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #17 Skrevet 25. november 2016 Hva er flaut med at han spurte deg om dette? Forstår ikke hva du blir så flau over. Er du veldig usikker på deg selv og redd for hva andre mener hele tiden? Tror jeg ville ha sett på dette på den måten og heller jobbet med å kunne løsne litt Ingen bryr seg Anonymkode: b034f...b94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå