Gå til innhold

Sex for nybegynnere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er jomfru. 20 år. Frivillig, fordi jeg helt ærlig ikke har følt meg trygg på noen nok til å gjøre det. Har blitt mer tryggere nå, og holder på med en fyr jeg føler meg trygg på. Det er så kleint å fortelle "jeg er jomfru", så vet ikke helt hvordan jeg skal ta den. Men en annen ting,  når det kommer til forplay, vet hva som skjer, men har jo aldri runka noen f.eks. Er litt sånn; okei hva gjør jeg nå? 

Hilsen freak

Anonymkode: 45533...c0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha hufff, hvor i landet kommer du fra?

er ikke noe p stresse med, ta det som det kommer. Vær ærlig og det er ikke noe galt i det å være 20 og jomfru! :)

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Mann21 skrev:

Haha hufff, hvor i landet kommer du fra?

er ikke noe p stresse med, ta det som det kommer. Vær ærlig og det er ikke noe galt i det å være 20 og jomfru! :)

Hvorfor skal du vite det?

Anonymkode: ba86d...bf8

• Liker 3
Skrevet

Si det til han. Mest sannsynlig vil han føle seg spesiell siden du ikke har hatt lyst til å utforske dette med noen andre. Han vil antagelig da hjelpe deg med hva han liker at du gjør. 

Om du ikke vil si det kan du fortsatt spørre hvordan han liker å bli runket og hvor hans erogene soner er. Disse mannfolka er ganske forskjellig. Jeg har runket menn der jeg må være så forsiktig at jeg er usikker på om han i det hele tatt kjenner det. Og jeg har runket menn der jeg nesten er redd for at det ikke er mer pikk igjen til meg når forspillet er ferdig da det kjennes ut som jeg nesten drar den av.

• Liker 1
Skrevet

Bare si det til han, han vil nok sette mer pris på at du er jomfru enn hvis du hadde hatt 50 sexpartnere tidligere.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...