AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #21 Skrevet 26. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke behov for sex da? Anonymkode: f8fe5...2cf Nå er ikke jeg TS, men svarer allikevel. Nei, man går i en slags dvale, behovet er ikke der lengre. Inntil det blir vekket igjen om man kommer i et forhold igjen. Det er iallefall min opplevelse etter å ha vært singel i mange år, men har hatt en kjæreste og to i løpet av tiden. Anonymkode: fe348...868 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #22 Skrevet 26. november 2016 Vel jeg nettdater ikke, men jeg er 26 år og barnløs så det blir vel ikke helt samme situasjon... Treffer menn på jobb - er en type stilling der vi deler kontorlandskap med mange bedrifter. I tillegg reiser jeg litt med jobb iblant, og har en stilling der vi er i kontakt med mange ulike bedrifter. Så blir eksponert for en del mennesker. Jobben er jo en stor faktor her, og ønsker man mer av et nettverk burde man peile seg inn på en stilling der man får det. Ellers drar jeg jo ut i blant. Velger som oftest en bar med passende 'klientell'. Trener på gruppetrening, og selv om jeg ikke har 'truffet' noen der, får jeg iblant oppmerksomhet fra menn der så om jeg var litt mer utadvendt og tok med tid, kunne jeg nok slått av en prat. Ellers - felles venner, middager, events etc. Anonymkode: 708db...27a
JenniferA Skrevet 26. november 2016 #23 Skrevet 26. november 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke behov for sex da? Anonymkode: f8fe5...2cf Det har jeg. Men jeg har mer behov for å verne om følelsene mine enn å date . Brent barn skyr ilden. Sex får jeg lett om jeg vil. Jeg behøver ikke å date for å få tilgang på sex. Endret 26. november 2016 av JenniferA 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå